F-1.az xatırladır ki, şənbə günü məşqlər və sıralanma turu quru havada baş tutmuşdu. Lyuis Həmilton çempionatdakı əsas rəqiblərindən Sebastyan Fetteli 0.2 saniyə qabaqlayaraq Çində 6-cı, karyerasında 63-cü poulu əldə etmişdi. Növbəti yerləri isə iki finlandiyalı sürücü – Valtteri Bottas və Kimi Rəykkönen tutmuşdular. Red Bull-u isə ön yerlərdə beşinci olan Daniel Rikkardo təmsil etmişdi.
Maks Ferstappen motordakı problemə görə ilk sessiyada mübarizəni dayandırmışdı. Üç sürücü isə startda yer itirməklə cəzalandırılmışdılar. Roman Qrojan və Colion Palmer sıralanma turunda sarı bayraqlar altında sürətlərini azaltmadıqları üçün, həmin sarı bayraqlara səbəb olan qəzanı törədən Antonio Covinatsi isə ötürmələr qutusunu dəyişdiyi üçün beş yer itirmişdi.
Şanxayda bu gün səhər də yağış yağıb, lakin stardan əvvəl dayanıb. Tras bir qədər nəm olduğundan Karlos Saynsdan başqa bütün sürücülər keçid təkərləri ilə yarışa başlayıblar. İspan sürücü isə yarışa SuperSoft-la başlayıb. Həmilton, Fettel və Bottas startda yerlərini qoruyublar, Rikkardo isə Rəykköneni qabaqlayıb. Sliklərin asfaltla ilişməsi çox aşağı olduğundan, Sayns startda xeyli yer itirib. Hülkenberq birinci dövrədən sonra sliklərə keçib. Pereslə Strollun toqquşması kanadalının çınqıllığa düşərək mübarizəni dayandırması ilə nəticələnib və Virtual Təhlükəsizlik Maşını rejimi elan olunub. Hülkenberqə Virtual Təhlükəsizlik Maşını rejimində Qrojanı ötdüyü üçün beş saniyəlik cəza gəlib. 2-ci dövrədən sonra ilk onluq belə olub: Həmilton – Fettel – Bottas – Rikkardo – Rəykkönen – Kvyat – Ferstappen – Alonso – Massa – Peres.
Peres sağ ön təkəri deşildiyi üçün dərhal boksa çağırılıb. Sürücülərin əksəriyyəti ikinci dövrədən sonra sliklərə keçiblər. Yalnız Həmilton, Bottas, Rikkardo, Rəykkönen və Ferstappen keçid təkərlərlə davam ediblər.
Dördüncü dövrədə Covinatsi son döngədən çıxdıqdan sonra maşını sağ divara vurub. Təhlükəsizlik Maşını dərhal trasa çıxıb və start düzlüyündə qırıntılar çox olduğundan, sürücülər pit yolundan keçməli olublar. 5-ci dövrədən sonra ilk onluq belə olub: Həmilton – Rikkardo – Rəykkönen – Ferstappen – Bottas – Fettel – Sayns – Alonso – Kvyat – Massa.
Hülkenberq bu dəfə də Təhlükəsizlik Maşınının arxasında Erikssonu ötüb və 10 saniyə ilə cəzalandırılıb. Təkərləri qızdırmağa çalışan Bottas yerində fırlandığı üçün 12-ci yerə qədər geriləyib. Restartdan sonra Həmilton lidereliyini qoruya bilib. Peres Massa və Kvyatı, Ferstappen isə Rəykköneni qabaqlayıb. Maqnussen də öz növbəsində Kvyatı ötüb. 9-cu dövrədən sonra ilk onluq belə olub: Həmilton – Rikkardo – Ferstappen – Rəykkönen – Fettel – Sayns – Alonso – Peres – Maqnussen – Kvyat.
On birinci dövrədə Ferstappen komanda yoldaşını qabaqlayıb və 16-cı yerdən start aldığı yarışda ikinci yerə yüksəlib. Rikkardodan sürətlə aralanan hollandiyalı yarışın lideri Həmiltona çatmağa çalışıb, lakin Lyuis də tempini artırıb və fərqin bağlanmasına imkan verməyib. Vandorn yanacaq sistemindəki problemə görə boksa qayıdaraq yarışı dayandırmalı olub.
Yarışın 18-ci dövrəsində Bottas doqquzuncu yer uğrunda mübarizədə Maqnusseni qabaqlayıb. Xeyli davam edən mübarizədən sonra nəhayət, 19-cü dövrədə Fettel Rəykköneni keçə bilib. Kvyat hidravlik sistemdəki problemlərə görə maşınını doqquzuncu döngədə kənara çəkməli olub. İki dövrə sonra Peres pit-stopa yollanıb. Fettel isə Rikkardonu qabaqlayıb. 22-ci dövrədən sonra ilk onluq belə olub: Həmilton – Ferstappen – Fettel – Rikkardo – Rəykkönen – Sayns – Alonso – Bottas – Maqnussen – Okon.
Bir qədər sonra Peres komanda yoldaşı Okonu, Bottas isə Alonsonu ötüb. Həmilton Ferstappendən xeyli aralanıb – 28-ci dövrədən sonra iki sürücü arasındakı fərq 10 saniyəyə çatıb. Fettel isə Ferstappenə yaxınlaşmağa başlayıb. Alman sürücü Maksın arxasında çox vaxt itirməyib – əyləcə basaraq təkərləri bloklayan Ferstappen Ferrari sürücüsünün onu keçməsinə mane ola bilməyib. Otuzuncu dövrədə Sayns və Ferstappen pit-stop ediblər. Maks trasa altıncı yerdə qayıdıb və bir qədər sonra Bottası keçib. Palmer 31-ci, Maqnusen 32-ci, Rikkardo, Hülkenberq və Fettel isə 34-cü dövrədə pitə yollanıblar.
Sayns yeddinci yer uğrunda mübarizədə Alonsonu qabaqlayıb. Fernando aparıcı val probleminə görə sürətini itirib və yarışı saxlamalı olub. Çin Qran Prisi McLaren komandası üçün erkən başa çatıb. Bottas 36-cı, Həmilton və Qrojan 37-ci , Rəykkönen isə 40-cı dövrədə təkərlərini dəyişiblər. 40-cı dövrədən sonra ilk onluq belə olub: Həmilton – Fettel – Ferstappen – Rikkardo – Sayns – Rəykkönen – Bottas – Peres – Maqnussen – Okon.
Rəykkönen 41-ci dövrədə Saynsı keçərək beşinciliyə yüksəlib. Dörd dövrə sonra isə Sayns daha bir yer itirib – bu dəfə də onu Bottas keçib. Növbəti dövrələrdə Okon Massanı, Maqnussen isə Peresi üstələyə bilib. Massa və Peres daha bir dəfə pitə yollanıblar. Rikkardo son dövrələrdə Ferstappenə xeyli yaxınlaşıb, lakin çoxsaylı cəhdlərə baxmayaraq, komanda yoldaşını keçə bilməyib.
Lyuis Həmilton yarışda qalib gəlib və karyerasında üçüncü Böyük Dəbilqəni qazanıb. Bu, Lyuisin karyerasında 54-cü, Şanxayda isə 5-ci qələbəsdir. Avstraliyadakı yarışın qalibi Fettel ikinci, Ferstappen isə üçüncü yeri tutub.
Mübarizə gələn həftə Bəhreyndə davam edəcək…
Yer | N | Sürücü | Komanda | Zaman/Fərq | Pit |
1 | 44 | Lyuis Həmilton | Mercedes AMG | 1:37.36.158 | 4 |
2 | 5 | Sebastyan Fettel | Ferrari | + 0:06.250 | 5 |
3 | 33 | Maks Ferstappen | Red Bull | + 0:45.192 | 4 |
4 | 3 | Daniel Rikkardo | Red Bull | + 0:46.035 | 4 |
5 | 7 | Kimi Rəykkönen | Ferrari | + 0:48.076 | 4 |
6 | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes AMG | + 0:48.808 | 4 |
7 | 55 | Karlos Sayns | Toro Rosso | + 1:12.893 | 4 |
8 | 20 | Kevin Maqnussen | Haas | +1 dövrə | 5 |
9 | 11 | Serxio Peres | Force İndia | +1 dövrə | 6 |
10 | 31 | Esteban Okon | Force İndia | +1 dövrə | 5 |
11 | 8 | Roman Qrojan | Haas | +1 dövrə | 5 |
12 | 27 | Niko Hülkenberq | Renault | +1 dövrə | 5 |
13 | 30 | Colion Palmer | Renault | +1 dövrə | 4 |
14 | 19 | Felipe Massa | Williams | +1 dövrə | 6 |
15 | 9 | Markus Eriksson | Sauber | +1 dövrə | 4 |
Sürətli dövrə: Lyuis Həmilton (Mercedes AMG) 1:35.378 (44-cü dövrə, 205.745 km/saat).
MÜBARİZƏNİ DAYANDIRANLAR:
Sürücü | Komanda | Dövrə | Səbəb |
Fernando Alonso | McLaren | 33 | aparıcı val |
Daniil Kvyat | Toro Rosso | 18 | hidravlika |
Stoffel Vandorn | McLaren | 17 | yanacaq sistemi |
Antonio Covinatsi | Sauber | 3 | qəza |
Ləns Stroll | Williams | 1 | qəza |
SÜRÜCÜLƏRİN ÇEMPİONATI:
Yer | N | Sürücü | Ölkə | Komanda | Xal |
1 | 5 | Sebastyan Fettel | Scuderia Ferrari | 43 | |
2 | 44 | Lyuis Həmilton | Mercedes AMG Petronas F1 Team | 43 | |
3 | 33 | Maks Ferstappen | Red Bull Racing | 25 | |
4 | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes AMG Petronas F1 Team | 23 | |
5 | 7 | Kimi Rəykkönen | Scuderia Ferrari | 22 | |
6 | 3 | Daniel Rikkardo | Red Bull Racing | 12 | |
7 | 55 | Karlos Sayns | Scuderia Toro Rosso | 10 | |
8 | 19 | Felipe Massa | Williams Martini Racing | 8 | |
9 | 11 | Serxio Peres | Sahara Force İndia F1 Team | 8 | |
10 | 20 | Kevin Maqnussen | Haas F1 Team | 4 | |
11 | 26 | Daniil Kvyat | Scuderia Toro Rosso | 2 | |
12 | 31 | Esteban Okon | Sahara Force İndia F1 Team | 2 |
MÜHƏNDİSLƏR KUBOKU:
Yer | Komanda | Motor | Xal |
1 | Mercedes AMG Petronas F1 Team | Mercedes | 66 |
2 | Scuderia Ferrari | Ferrari | 65 |
3 | Red Bull Racing | TAG Heuer | 33 |
4 | Scuderia Toro Rosso | Renault | 12 |
5 | Sahara Force İndia F1 Team | Mercedes | 10 |
6 | Williams Martini Racing | Mercedes | 8 |
7 | Haas F1 Team | Ferrari | 4 |