Çin-2017: Tras və statistika

Çin torpağında nəzərdə tutulan Formula1-in debütünə ilyarım qalmış, 2003-cü ilin aprelində mühəndis və arxitektorlar qrupu birinci dəfə gələcək trasın tikiləcəyi yerə baş çəkiblər. O zaman heç kim inanmırdı ki, belə böyük bir kompleksi 18 aya tikmək mümkündür, amma çinlilər hamını qrafikə dəqiq əməl etmələri ilə təəccübləndirdilər.

Trasın arxitektoru Hermann Tilke çin dilində ŞAN (Şanxayda yarışmaq) heroqlifindən istifadə etdi və qurduğu trasların bir-birinə oxşamamasını sübut etdi. Yeddi sol və doqquz sağ döngə, iki uzun düz yol – ötmək imkanı verən sürətli tras. Deyilənlərə görə, yarış kompleksinin ümumi dəyəri 325 milyon dollar olmuşdu.

Yeni avtodrom sürücülərin xoşuna gəldi. Hücum etmək imkanı verən geniş tras, düz uzun yolun sonunda əylənmədə ötmək imkanı, geniş təhlükəsizlik zonaları və əla xidmət vasitələri – tamaşaçılara başqa nə lazımdır?

Çin avtodromunun ən başlıca problemi 200 minlik tribunaların olmasına baxmayaraq yerli azarkeşlərin milli yarışa maraqlarının böyük olmamasıdır. Təşkilatçılar boş yerləri xüsusi örtüklərlə bağlayırlar və FOM isə kameraları elə yerləşdirir ki, ekranlarda boş yerlər çox görünməsinlər.

 

2017 FORMULA 1 HEİNEKEN CHINESE GRAND PRIX
Tarix Tras Dövrənin uzunluğu Dövrələrin sayı Yarış məsafəsi
7-9 aprel 2017 Shanghai İnternational Circuit 5451 m 56 305.066 km
Rəsmi sayt

 

TRASIN XARAKTERİSTİKASI

Trasın konfiqurasiyası çox mürəkkəbdir və iki çətin sağ döngə sürücülərin işini lap çətinləşdirir. Radiusu artan bu döngələrdən birinin çıxışı təqvimdə ən uzun düzlüklərdən birinə çıxarır – daxili yanma mühərriyi maksimum dövriyyələrdə 20 saniyə çalışmalıdır – dövrənin təxminən beşdə biri.

İlk üç döngə ardıcıllığı çox maraqlı alınıb – mühəndislər bu hissəni minimum zaman ərzində qət etmək üçün sazlanmalar axtarışını son anədək davam edirlər. Tras elə də hamar deyil, asfalt örtüyünün xüsusiyyətləri hər il fərqlənir.

Tras asfaltayatma qüvvəsinin orta kəmiyyətini  və düzlüklərdə sürətlə yavaş döngələrdə asfaltla ilişmə arasındakı ənənəvi kompromisi tələb edir. Uzunmüddətli döngələrin çoxluğuna görə maşının sazlanması zamanı izafi dönüşlüyün yaranmaması vacibdir.

Trasda iki müstəqil DRS zonası var – hücum etmək istəyən sürücülər arxa qanadın hərəkətli elementini start düzlüyündə və 13-cü döngədən 14-cü döngəyədək olan düzlükdə aktivləşdirə biləcəklər. Maşınlar arasındakı interval 12-ci və 16-cı döngələrin girişində ölçüləcək.

Təkərin yeyilməsi elə də çox deyil, iki ilbizvari döngə ön sol təkəri yüklədiyi üçün ən çox həmin təkər yeyilir. Əyləclərə yüklənmə olduqca çoxdur. Ən uzun düzlüyün sonunda sürücülər 100-120 metr ərzində sürətlərini 330 km/saatdan 60 km/saatadək azaldırlar.

2016-cı ilin Çin Qran Prisində sessiyalarda ən yaxşı nəticələr
Sessiya Hava Sürücü Komanda Zaman
1-ci sərbəst yürüşlər Günəşli, quru Niko Rosberq Mercedes AMG 1:38.037
2-ci sərbəst yürüşlər Buludlu, quru Kimi Rəykkönen Ferrari 1:36.896
3-cü sərbəst yürüşlər Buludlu, yağışlı Sebastyan Fettel Ferrari 1:57.351
Sıralanma turu Buludlu, qurumaqda olan tras Niko Rosberq Mercedes AMG 1:35.402
Yarışda sürətli dövrə Günəşli, quru Niko Hülkenberq Force İndia 1:39.824

 

 

TELEYAYIM

F-1.az xatırladır ki, Azərbaycanda bütün çempionatın yayım hüquq İdman Azərbaycan kanalında olduğu üçün Çin Qran Prisini İdman Azərbaycan və ya İdman Azərbaycan HD kanallarından izləyə bilərsiniz.

Çin Qran Prisinin sessiyaları, Bakı vaxtılə
Tarix Sessiya Zaman TV
7 aprel 1-ci sərbəst yürüşlər 06:00
7 aprel 2-ci sərbəst yürüşlər 10:00
8 aprel 3-cü sərbəst yürüşlər 08:00
8 aprel Sıralanma turu 11:00 10:30
9 aprel Yarış 10:00 09:30

 

 

HƏFTƏSONU ÜÇÜN SÜRÜCÜLƏRİN TƏKƏR SEÇİMİ

Pirelli şirkəti Şanxaya orta üçlüyü – Medium, Soft və SuperSoft tərkiblərini gətirəcək, son iki tərkib məcburi elan olunub, yəni onlardan hər hansı birindən mütləq yarışın gedişində istifadə olunmalıdır.

Reqlamentdəki ciddi dəyişikliklərdən sonra komandalar ilk 5 yarış üçün güzəşt əldə ediblər – Pirelli hər bir sürücüyə 2 dəst Medium, 4 dəst Soft və 7 dəst SuperSoft təkərlər verəcək. Təkərlərin builki bərkliyini nəzərə almaqla demək olar ki, yarışda hamı bir pit-stop edəcək.

 

Chinese Grand Prix, Race

 

STATİSTİKA

Hazırkı pilotların Çin Qran Prisində nəticələri
Pilot QP Xallar Poul Podium Qələbə
Lyuis Həmilton 10 142 5 7 4
Sebastyan Fettel 10 106 3 4 1
Fernando Alonso 13 96 2 5 2
Kimi Rəykkönen 11 74 5 1
Felipe Massa 13 46 2
Daniel Rikkardo 6 32
Daniil Kvyat 3 16 1
Roman Qrojan 5 16
Valtteri Bottas 5 15
Niko Hülkenberq 7 9
Maks Ferstappen 2 4
Karlos Sayns 2 2
Serxio Peres 6 2
Markus Erikson 3 1
Kevin Maqnussen 2
Colion Palmer 1
Stoffel Vandorn
Esteban Okon
Ləns Stroll
Antonio Covinatsi

 

Çin Qran Prisinin qalibləri
Tarix Tras Poul Qələbə
17.04.2016 Şanxay N.Rosberq Mercedes AMG N.Rosberq Mercedes AMG
12.04.2015 Şanxay L.Həmilton Mercedes AMG L.Həmilton Mercedes AMG
20.04.2014 Şanxay L.Həmilton Mercedes AMG L.Həmilton Mercedes AMG
14.04.2013 Şanxay L.Həmilton Mercedes AMG F.Alonso Ferrari
15.04.2012 Şanxay N.Rosberq Mercedes AMG N.Rosberq Mercedes AMG
17.04.2011 Şanxay S.Fettel Red Bull L.Həmilton McLaren
18.04.2010 Şanxay S.Fettel Red Bull C.Batton McLaren
19.04.2009 Şanxay S.Fettel Red Bull S.Fettel Red Bull
19.10.2008 Şanxay L.Həmilton McLaren L.Həmilton McLaren
07.10.2007 Şanxay L.Həmilton McLaren K.Rəykkönen Ferrari
01.10.2006 Şanxay F.Alonso Renault M.Şumaxer Ferrari
16.10.2005 Şanxay F.Alonso Renault F.Alonso Renault
29.09.2004 Şanxay R.Barrikello Ferrari R.Barrikello Ferrari
, ,

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*