Ceyms Vovlz sürücülük etməsini xatırlayıb

Ceyms Vovlz Williams komandasına bir il yarım əvvəl rəhbərlik etməyə başlayıb və bundan əvvəl uzun müddət Mercedes-lə əməkdaşlıq edərək baş strateq vəzifəsində çalışıb.

Lakin hamı bilmir ki, o, yaxın vaxtlara qədər yarı-həvəskar səviyyədə olsa da, yarışlarda iştirak edib və əmindir ki, trasda əldə etdiyi bacarıqlar ona işində kömək edir.

“Mən qəti əminəm ki, Formula1-də işləyən insanlar ən ağıllı insanlardır, – deyə Ceyms çempionatın rəsmi saytına müsahibəsində deyib. – Kimdən danışdığımızdan asılı olmayaraq – mühəndislər, marketinq mütəxəssisləri, iqtisadçılar olsun – onların hamısı öz sahələrində ən yaxşı peşəkarlardandır.

Lakin həm də uğursuz pilotlar var və mən, yəqin ki, daha çox bu kateqoriyaya aidəm! Mən həmişə bilirdim ki, avtoidmana çox gec başlamışam, amma həvəskar səviyyədə həm kartinqlə məşğul olmuşam, həm kuzov maşınların yarışlarında iştirak etmişəm, həm də Le Man sinifli idman prototiplərini idarə etmişəm. Eyni zamanda, həmişə maliyyə imkanları olan insanlardan dəstək alırdım, çünki o vaxt karyeramın elə bir mərhələsində idim ki, bu lazım idi.

Nəticələr normal idi – onları ən düzgün şəkildə belə xarakterizə etmək olar. Mən həmişə çox ehtiyatla sürürdüm, çünki maşınlar mənim deyildi və onları sındırmaq istəmirdim. Amma həmişə özümə deyirdim ki, kifayət qədər maliyyə sabitliyinə nail olanda, yəqin ki, mən də avtoidmana pul qoyacağam.

Turinqdə öz sinifimdə çempion oldum və bu, mənim xidmət siyahıma yaxşı əlavə olan pis nəticə deyil. Sonra məndə GT4 və GT3 kateqoriyalı yarışlarda öz gücümü sınamaq imkanı yarandı – bu 2021-ci, 2022-ci və bir az da 2023-cü illərdə oldu. Əgər siz bu siniflərdə qalib gəlirsinizsə, bu artıq ciddidir. Amma bunun üçün ciddi investisiyalar da tələb olunur. Ümumiyyətlə, mənə xoş gəldi.

Mənimlə əməkdaşlıq etmək istəyən bir neçə zavod komandası var idi; mən onlarla Formula 1-də əldə etdiyim təcrübəni bölüşə bilərdim ki, bu da başqalarında yox idi. Mən mühəndislik işlərindən, telemetriyadan, həmçinin yarış taktikasından – müəyyən dərəcədə başa düşürdüm.

Faktiki olaraq, mən işdən çıxırdım, yarış kombinezonunu geyinirdim və maşının qaydasında olub-olmadığını yoxlamaq üçün Silverstone trekində altı dövrə gedirdim, sonra qayıdırdım, yenidən kostyum geyinirdim və yenidən işə başlayırdım.

Mən bu iki məşğuliyyəti birləşdirməyə çalışırdım, baxmayaraq ki, çətin idi. Axı il boyu yalnız belə maşınlarda yarışan insanlarla rəqabət aparmaq lazım idi. Amma mən çətin vəziyyətlərə düşməyi sevirəm…

Əvvəla, Asian Le Mans seriyası yarışlarında trekdə eyni vaxtda üç müxtəlif sinifdən olan maşınlar olur, o cümlədən LMP3 və LMP2. Mən isə bu üç kateqoriyadan ən yavaş maşını idarə edirdim. İkincisi, yarışlar gecə vaxtı da keçirilir. Üçüncüsü, 12 saniyə ərzində sükan arxasındakı yeri ekipaj yoldaşına vermək bacarığı lazımdır, bundan əvvəl mənim belə təcrübəm ümumiyyətlə yox idi.

Ümumiyyətlə deyə bilərəm ki, hər şey normal alınırdı…”

F-1.az xəbər verir ki, yaxınlarda Qudvudda keçirilən Sürət Festivalında Williams-ı təkcə Aleks Əlbon və Loqan Sarcent deyil, həm də Ceyms Vovlz təmsil edib – o, orada Keke Rosberqin 1982-ci ildə çempion titulunu qazandığı FW08 maşınını idarə edib.

“Mənim arzum həyata keçdi, çünki əlbəttə ki, Formula 1-də işləməyə başladığım vaxtdan bəri bunun haqqında xəyal edirdim, – deyə Vovlz məmnuniyyətlə xatırlayıb. – Mənə təpəyə sürətli qalxma trekində təkcə getmək deyil, həm də Williams komandasını təmsil etmək imkanı verildi – məndən bunu xahiş edəndə bir saniyədən çox düşünmədim!

Bu təcrübə mənim çox xoşuma gəldi, çünki təkcə təpəyə qalxmaq deyil, həm də geri qayıtmaq lazım idi və yolda mən marşallara və tamaşaçılara salamlayıcı əl edirdim, axı orada on minlərlə tamaşaçı var idi – başqa harada belə təəssüratlar almaq olar?!..”

Ceyms Vovlz yarış maşınlarını idarə edə bilən yeganə komanda rəhbəri deyil: Toto Volf, Kristian Horner və Zek Braun da avtoidmanla məşğul olublar və McLaren Racing-in icraçı direktoru hələ də bunu edir, tarixi maşın yarışlarında iştirak edir.

Ceymsə onlar arasında mümkün yarışlar haqqında soruşanda, o cavab verib: “Mən məmnuniyyətlə onlarda iştirak edərdim – düşünürəm ki, bu çox maraqlı olardı! Başa düşdüyünüz kimi, mənim və Totonun artıq bir-birimizlə yarışmaq imkanlarımız olub və bu əyləncəli idi! Bir dəfə Ostində bizimlə Luis Hamilton da var idi – videoyazını göstərə bilmərəm, amma orada onun gülüşü eşidilir.

Ümumiyyətlə, bu çox əyləncəli və döyüşkən yarışlar olardı, hərçənd ki, onlardan sonra dörd təkəri olan maşınlar qala bilməzdi!..”

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*