Avqustda keçirilmiş ilk test yürüşlərindən sonra, Pirelli-də birmənalı olaraq işarə vurdular ki, komandalar “mullarına” asfaltayatma qüvvəsi əlavə eləməlidirlər ki, gələn il təkərin payına düşəcək yüklənməni dəqiq modelləşdirmək mümkün olsun. Mercedes-də öz keçənilki W06 maşınlarını, bunların təkər istehsalçılarına lazım olan xüsusiyyətlərlə təmin edildiyindən və yüklənmələrin öhdəsindən gəlməsi üçün asılqana və aerodinamikaya olan yeni tələblərə necə uyğunlaşdırıldığından söz açdılar.
Şassini ön hissədən başlayaraq öyrənmək, burada əsas səthin xarici sonluqları aşağıya doğru uzadılıb (2) – bu, çöl havanın qanadın altına axmasına imkan verməmək üçün pontonların yanları üzrə “don” analoqunu yaratmağa imkan verir.
Bu, 2010-2011-ci illərdə komandaların mütəhərrik qanadları təcrübədən keçirməklə nəyə nail olmağa cəhd etdiklərinin əla nümayişidir.
Bundan başqa, Mercedes-də, adətən bununla komandalara heç nə etməyə imkan verilmədiyi əsas seksiyanı modifikasiya etdilər.
Mərkəzi hissədəki yuxarıya doğru qalınlaşdırma (3) qanad və üzərindəki burun hissəsinin müqavimət sipərləri arasındakı aerodinamik qarşılıqlı təsiri gücləndirməkdən ötrüdür.
Bu – radikal dəyişdirilmələr olmadan səmərəliyin yüksəldilməsinin sürətli üsuludur. Bundan savayı, əgər şassinin burun hissəsində tarazlığı dəyişmək tələb edilərsə, qalınlaşdırmaya əlavə ballast qoymaq olar.
Bundan başqa, “donlar” onlar üçün klassik olan yerlərdə – qabaq təkərlərin altında meydana çıxdılar (4) ki, burada onlar diffuzoru “möhürləyir”, bunlar tərəfindən yaradılan asfaltayatma səviyyəsini artırırlar.
Maşının arxa hissəsindəki (1) başlıca dəyişiklik, diffuzor və arxa antiqanadın əsas elementləri arasındakı qarşılıqlı təsiri yaxşılaşdıran aparıcı qanadın (sarı rənglə göstərilib) meydana çıxmasıdır.
Bütövlükdə, Mercedes-in modifikasiyaları əvvəllər Red Bull və Ferrari tərəfindən işə salınmışlara oxşayır. Əgər Pirellidən bu cür sorğu daxil olarsa, bütün komandalar sonrakı dəyişiklikləri daxil etməyə hazırdırlar.