Bu il mühərriklər bir qədər güclü olacaq

Mövsümöncəsi testlərin başlamasına bir ay vaxt qalıb və bütün komandalar yeni avtomobillər üzərində maksimum intensivliklə işləyirlər. Eyni zamanda, ötən ildən güc qurğularının modernləşdirilməsinə moratorium qoyulub, lakin bu o demək deyil ki, motorçuların qış qayğıları daha azdır.

Birincisi, yeni şassilər həmişə soyutma sisteminin komponentlərinin yeri də daxil olmaqla bir sıra yeni yerləşdirmə həlləridir və mövsüm ərzində buna qayıtmamaq üçün ən yaxşı yanaşmanı indi tapmaq lazımdır ki, bu da son dərəcə çətin və bahalıdır.

İkincisi, səmərəliliyin artırılmasına yönəlmiş daxiliyanma mühərriklərinin təkmilləşdirilməsinə icazə verilmir, lakin FİA-nın nəzarəti altında etibarlılığın artırılması üzərində işləməyə icazə verilir. Lakin bu tədbirlər həm də gücün müəyyən qədər artmasına gətirib çıxarır və bu barədə dəqiq məlumat olmasa da, Gazzetta dello Sport yazır ki, şayiələrə görə, Ferrari mexaniki gücündə ən böyük artıma nail olub.

F-1.az xəbər verir ki, 2023-cü ildə Maranelloda qurulan mühərriklər 30 at gücü daha çox, Mercedes 16 at gücü, Red Bull/Honda isə 10 at gücü əldə edəcək.

Ferrari-nin keçən il 066/7 seriyalı güc qurğusunda, xüsusən də turbin və MGU-H motor generatorunda böyük etibarlılıq problemləri var idi və görünür, bu TJİ (Turbulent Jet İgnition) – turbulent alovlanma sistemi ilə əlaqədardır.

Bütün bunlara görə keçən il Scuderia-nın motoristləri mühərrik gücünü azaltmaq məcburiyyətində qaldılar, lakin problemlərin həlli prosesində bunu kompensasiya edə bildilər və hətta müəyyən artıma nail oldular.

Mercedes HPP-nin mühərrik bölməsi əsas diqqəti mühərrik komponentləri arasında daxili sürtünməni azaltmağa yönəltdi, Petronas isə səmərəliliyə müsbət təsir göstərən yeni sürtkü yağları hazırladı.

Honda enerji itkilərinin əhəmiyyətli dərəcədə azaldılmasına nail olmaqla MGU-H və MGU-K motor generatorlarının, eləcə də bir sıra daxili mühərrik komponentlərinin etibarlılığının artırılmasına diqqət yetirdi.

Alpine rəqiblərinin bütün bu fəaliyyətinə ehtiyacın rəsmi izahatına şübhə ilə yanaşır, bunun təkcə etibarlılığı artırmaq məqsədi daşımadığından şübhələnirdi. Şayiələrə görə, fransız motoristlər də elektrik stansiyalarını daha etibarlı etməyə çalışaraq müəyyən tədbirlər görüblər, lakin eyni zamanda güc təxminən ötən ilki səviyyədə qalıb.

,

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*