1948-ci ildə Kral Avtomobil Klubu (RAC) milli Qran Pri keçirilməsi üçün yer axtarmağa başladı, Doninqton Park hərbçilərlə dolu idi, Bruklənddə mülki aviasyia yerləşmişdi, Silverstounun daxili yolları ən ucuz və praktiki olaraq istifadəyə hazır variant oldu – RAC tezliklə icarə məsələsini həll etdi və 3.7 mil uzunluğu olan qum saatı formasında trasa sahib oldu.
1950-ci ildə Silverstoun Formula1-in ilk milli mərhələsini qəbul etdi, Kral VI Georq və minlərlə azarkeşin izlədiyi yarışı Nino Farina qazandı. Bir ildən sonra RAC trasın idarə olunması hüququnu Britaniya Sürücülər Klubuna (BRDC) verdi və 1954-cü ilə kimi yarışlar burada keçirilirdi. Silverstoun 1955-1963-cü illərdə yarışları Eyntri ilə, 1964-1986-cı illərdə isə Brənds Hətçlə növbələyirdi, sonra isə milli mərhələnin yeganə sahibi oldu.
Çempionat rəhbərliyinin Silverstoundan heç xoşu gəlmirdi, tras müasir Asiya avtodromlarına hər bir komponentdə uduzurdu. Həm də FOM və BRDC arasındakı münaqişə hər iki tərəfin prinsipinə çevrilmişdi. Bu mərhələni hər il çempionatdan kənarlaşdırmaq istəyirdilər, amma son anda tras təqvimə qaytarılırdı. Nəhayət, 2008-ci ildə Doninqtonla 10 illik müqavilə bağlandı və güman edilirdi ki, sonuncu yarış bu trasda keçirildi. Amma Doninqton maliyyə problemləri üzündən müqaviləni təsdiq edə bilmədi və çempionat yenidən əfsanəvi trasa qayıtdı – trasla 17 illik müqavilə imzalandı.
Trasın konfiqurasiyası dəyişdirildi – yeni Arena adlandırılan sahə əlavə olduğu üçün trasın uzunluğu 745 metr artdı. 2011-ci il Qran Prisi ərəfəsində isə yeni boks kompleksinin və paddokun tikintisi başa çatdı, bir çoxları hesab edirlər ki, Club və Abbey döngələri arasında yerləşən “Qanad” kompleksi Silverstounu dünyanın ən yaxşı avtodromuna çevirib. İndi yeni start düzlüyü və pit-leyn də bu yerə köçürülüb.
2017 FORMULA 1 BRITISH GRAND PRIX | ||||
Tarix | Tras | Dövrənin uzunluğu | Dövrələrin sayı | Yarış məsafəsi |
14-16 iyul 2017 | Silverstone Circuit | 5891 m | 52 | 306.198 km |
Rəsmi sayt |
TRASIN XARAKTERİSTİKASI
Tras mühərriyin gücünə, əylənmədə stabilliyə və aerodinamikanın effektliyinə çox tələbkardır, bu cəhətdən Barselonaya oxşayır. Əyləclərin yeyilməsi çox olmasa da, yanacaq sərfiyyatı yüksəkdir.
Hava isə sürpriz ola bilər. Bu çempionatın təqvimində ən sürətli traslardan biridir, dövrədə orta sürət 235 km/saatı keçir. Bir neçə sürətli döngə təkəri həddən artıq yükləyir, asfaltın özəlliyi isə təkərin tez yeyilməsinə səbəb olur, amma trasın temperaturu adətən yüksək olmur.
Tras hissə-hissə rekonstruksiya olunduğu üçün asfalt qatı hər yerdə eyni deyil, ona görə də yağışdan sonra bəzi hissələr uzun müddət sulu qalır – xüsusən də 3-cü sektorda asfalt gec quruyur.
2016-cı ilin Britaniya Qran Prisində sessiyalarda ən yaxşı nəticələr | ||||
Sessiya | Hava | Sürücü | Komanda | Zaman |
1-ci sərbəst yürüşlər | Buludlu. Quru | Lyuis Həmilton | Mercedes AMG | 1:31.654 |
2-ci sərbəst yürüşlər | Buludlu. Quru | Lyuis Həmilton | Mercedes AMG | 1:31.660 |
3-cü sərbəst yürüşlər | Buludlu. Qurumaqda olan tras | Lyuis Həmilton | Mercedes AMG | 1:30.904 |
Sıralanma turu | Buludlu. Quru | Lyuis Həmilton | Mercedes AMG | 1:29.243 |
Yarışda sürətli dövrə | Buludlu. Qurumaqda olan tras | Niko Rosberq | Mercedes AMG | 1:35.548 |
TELEYAYIM
F-1.az xatırladır ki, Azərbaycanda bütün çempionatın yayım hüquq İdman Azərbaycan kanalında olduğu üçün Britaniya Qran Prisini İdman Azərbaycan və ya İdman Azərbaycan HD kanallarından izləyə bilərsiniz. Hər bir sessiyanın rəsmi protokolları isə saytımızda operativ yerləşdiriləcək…
Avstriya Qran Prisinin sessiyaları, Bakı vaxtılə | |||
Tarix | Sessiya | Zaman | TV |
14 iyul | 1-ci sərbəst yürüşlər | 12:00 | – |
14 iyul | 2-ci sərbəst yürüşlər | 16:00 | – |
15 iyul | 3-cü sərbəst yürüşlər | 13:00 | – |
15 iyul | Sıralanma turu | 16:00 | 15:50 |
16 iyul | Yarış | 16:00 | 15:30 |
HƏFTƏSONU ÜÇÜN SÜRÜCÜLƏRİN TƏKƏR SEÇİMİ
Pirelli əvvəlcədən Britaniyaya ən sərt üçlüyü gətirməyi planlaşdırırdı. Lakin İspaniya Qran Prisindən sonra sürücülərin kəskin tənqidlərinə görə qərarını yenidən nəzərdən keçirmiş və Silverstouna orta üçlüyü – Medium, Soft və SuperSoft tərkiblərini gətirəcəyini elan etmişdi.
Mercedes AMG sürücülərinin seçimi bu dəfə də fərqli olub. Ferrari sürücüləri isə əsas rəqibləri ilə müqayisədə ən yumşaq tərkibə daha çox üstünlük veriblər. Sonda qeyd edək ki, Medium və Soft tərkiblərin hər hansı birindən yarışın gedişində mütləq istifadə olunmalıdır.
Sürücü | Komanda | Medium | Soft | SuperSoft |
Lyuis Həmilton | Mercedes AMG | 1 | 6 | 6 |
Valtteri Bottas | Mercedes AMG | 2 | 5 | 6 |
Daniel Rikkardo | Red Bull | 1 | 4 | 8 |
Maks Ferstappen | Red Bull | 1 | 4 | 8 |
Sebastyan Fettel | Ferrari | 1 | 3 | 9 |
Kimi Rəykkönen | Ferrari | 1 | 3 | 9 |
Serxio Peres | Force İndia | 2 | 4 | 7 |
Esteban Okon | Force İndia | 2 | 4 | 7 |
Felipe Massa | Williams | 1 | 5 | 7 |
Ləns Stroll | Williams | 1 | 5 | 7 |
Fernando Alonso | McLaren | 1 | 2 | 10 |
Stoffel Vandorn | McLaren | 1 | 2 | 10 |
Karlos Sayns | Toro Rosso | 1 | 3 | 9 |
Daniil Kvyat | Toro Rosso | 1 | 2 | 10 |
Roman Qrojan | Haas | 2 | 4 | 7 |
Kevin Maqnussen | Haas | 1 | 5 | 7 |
Niko Hülkenberq | Renault | 1 | 4 | 8 |
Colion Palmer | Renault | 1 | 4 | 8 |
Markus Eriksson | Sauber | 1 | 5 | 7 |
Paskal Verlyayn | Sauber | 1 | 5 | 7 |
STATİSTİKA
Hazırkı pilotların Britaniya Qran Prisində nəticələri | |||||
Pilot | QP | Xallar | Poul | Podium | Qələbə |
L.Həmilton | 10 | 137 | 4 | 6 | 4 |
F.Alonso | 15 | 96 | 3 | 6 | 2 |
K.Rəykkönen | 14 | 78 | 1 | 5 | 1 |
S.Fettel | 9 | 76 | 2 | 4 | 1 |
F.Massa | 14 | 55 | – | – | – |
D.Rikkardo | 6 | 31 | – | 1 | – |
V.Bottas | 5 | 28 | – | 1 | – |
N.Hülkenberq | 7 | 18 | – | – | – |
S.Peres | 6 | 16 | – | – | – |
M.Ferstappen | 2 | 15 | – | 1 | – |
D.Kvyat | 3 | 11 | – | – | – |
R.Qrojan | 5 | 8 | – | – | – |
K.Maqnussen | 2 | 6 | – | – | – |
K.Sayns | 2 | 5 | – | – | – |
P.Verlyayn | 1 | – | – | – | – |
M.Eriksson | 3 | – | – | – | – |
C.Palmer | 1 | – | – | – | – |
S,Vandorn | – | – | – | – | – |
E.Okon | – | – | – | – | – |
L.Stroll | – | – | – | – | – |
Britaniya Qran Prisinin qalibləri | |||||
Tarix | Tras | Poul | Qələbə | ||
10.07.2016 | Silverstoun | L.Həmilton | Mercedes AMG | L.Həmilton | Mercedes AMG |
05.07.2015 | Silverstoun | L.Həmilton | Mercedes AMG | L.Həmilton | Mercedes AMG |
06.07.2014 | Silverstoun | N.Rosberq | Mercedes AMG | L.Həmilton | Mercedes AMG |
30.06.2013 | Silverstoun | L.Həmilton | Mercedes AMG | N.Rosberq | Mercedes AMG |
08.07.2012 | Silverstoun | F.Alonso | Ferrari | M.Uebber | Red Bull |
10.07.2011 | Silverstoun | M.Uebber | Red Bull | F.Alonso | Ferrari |
11.07.2010 | Silverstoun | S.Fettel | Red Bull | M.Uebber | Red Bull |
21.06.2009 | Silverstoun | S.Fettel | Red Bull | S.Fettel | Red Bull |
06.07.2008 | Silverstoun | H.Kovalaynen | McLaren | L.Həmilton | McLaren |
08.07.2007 | Silverstoun | L.Həmilton | McLaren | K.Rəykkönen | Ferrari |
11.07.2006 | Silverstoun | F.Alonso | Renault | F.Alonso | Renault |
10.07.2005 | Silverstoun | F.Alonso | Renault | X.Mantoyya | McLaren |
11.07.2004 | Silverstoun | K.Rəykkönen | McLaren | M.Şumaxer | Ferrari |
20.07.2003 | Silverstoun | R.Barrikello | Ferrari | R.Barrikello | Ferrari |
07.07.2002 | Silverstoun | X.Mantoya | Williams | M.Şumaxer | Ferrari |
15.07.2001 | Silverstoun | M.Şumaxer | Ferrari | M.Həkkinen | McLaren |
23.04.2000 | Silverstoun | R.Barrikello | Ferrari | D.Kulthard | McLaren |
11.07.1999 | Silverstoun | M.Həkkinen | McLaren | D.Kulthard | McLaren |
12.07.1998 | Silverstoun | M.Həkkinen | McLaren | M.Şumaxer | Ferrari |
13.07.1997 | Silverstoun | J.Vilnöv | Williams | J.Vilnöv | Williams |
14.07.1996 | Silverstoun | D.Hill | Williams | J.Vilnöv | Williams |
16.07.1995 | Silverstoun | D.Hill | Williams | C.Herbert | Benetton |
10.07.1994 | Silverstoun | D.Hill | Williams | D.Hill | Williams |
11.07.1993 | Silverstoun | A.Prost | Williams | A.Prost | Williams |
12.07.1992 | Silverstoun | N.Mənsell | Williams | N.Mənsell | Williams |
14.07.1991 | Silverstoun | N.Mənsell | Williams | N.Mənsell | Williams |
15.07.1990 | Silverstoun | N.Mənsell | Ferrari | A.Prost | Ferrari |
16.07.1989 | Silverstoun | A.Senna | McLaren | A.Prost | McLaren |
10.07.1988 | Silverstoun | G.Berger | Ferrari | A.Senna | McLaren |
12.07.1987 | Silverstoun | N.Pike | Williams | N.Mənsell | Williams |