F-1.az-da daim əsas yeniliklərlə tanış olmaq imkanınız var və mövsüm zamanı texniki yeniliklərin sürətli və çeşidli tətbiqi üzrə lider komandanın da elə Mercedes-in olduğunu görürsünüz. Hər bir yeniliyin tətbiqi üçün öncədən vaxt tələb olunur. Bura araşdırma, modelləşdirmə (CFD), aerodinamik boruda testlər və s. daxildir. Bu, onu göstərir ki, komanda çox güclü struktur qurub. Nəzərə alsaq ki, komandanın əsas gücü 2017-ci ilin bolidinin hazırlanmasına yönəlib, bu isə komandanın maksimal effektiv çalışmasının göstəricisidir.
Mercedes AMG
Silverstounda Mercedes-in bolidi bir çox dəyişikliklərə məruz qalmışdı. Yan pontonlardakı dəyişikliklər də diqqətdən qaçmadı (1).
Bu dəfə mühəndislər deflektorun yan şaquli elementlərinin sayını 6-dan 5-ə endirmişdilər. Həmçinin bu konstruksiyada süngülərdən birini ləğv etmişdilər.
Bunun nəticəsi olaraq mühəndislər bolidin gövdəsi ətrafında və altında hərəkət edən hava kütləsinə təsir edə biləcəklər (2).
Komanda Avstriya Qran Prisindən sonra bolidin arxa hissəsindəki asılqanların gücləndirilməsini saxlamışdı (3). Silverstounda baş verə biləcək hər hansı bir hadisədən ehtiyatlanaraq belə bir qərar verilmişdi.
Ferrari və Red Bull-un əyləclərinin müqayisəsi
Hər iki komanda prinsipial olaraq fərqli həll variantı seçmişdilər (4). Uzun düzlüklərdə əyləc mexanizmləri çoxlu istilik itirə bilər, bu isə döngələrdə pilotun işini çətinə sala bilər. Komandalar əyləc sistemində istiliyin optimal dərəcədə saxlanılması üçün müxtəlif həll variantları seçmişdilər. Ferrari mühəndisləri 1200 dəlikli disk seçimi etmişdilər. Red Bull isə 800 dəlikli diskə üstünlük vermişdi.
Ferrari
Ferrari komandası Böyük Britaniya Qran Prisi üçün bir neçə yenilik hazırlamışdı.
Şassinin altında spiralvari formaya malik, hava kütləsinə tələb olunan formanı və əlavə enerjini vermək üçün tələb olunan iki əyilmiş pər yer almışdı (5).
Şaquli üzgəc aşağı hissədə öz formasını dəyişir və hava kütləsini aşağı göndərmək üçün üfiqi bünövrə alır. Bu üzgəc splitterin yuxarı hissəsində yerləşən şaquli elementlə birgə işləyir.
Ferrari ön qanadının yan lövhələrinin arxa lövhəsi formasını dəyişmişdi – indi o, əvvəlki içəri əyilmiş düzxəttli profildən fərqli olaraq, hamar və qövsşəkilli cizgilərə malik idi (6).
McLaren
Honda mühərriyinin hansı səviyyədə olduğu məlumdur, ancaq McLaren ruhdan düşmür və mütəmadi yeniliklər hazırlamağa davam edir.
Komanda Silverstounda hava kütləsinin tənzimlənməsi üçün bolidin alt hissəsi və arxa əyləc kanalında yeniliklər etmişdi.
Arxa təkərin önündə 15 kəsikli variantı sınaqdan keçirdikdən sonra yarışda tətbiq etmək qərarına gəlmişdilər (7). Bu həll diffuzorun effektivliyini artıracaq və arxa təkərin fırlanması nəticəsində əmələ gələn qasırğalı havanı tənzimləyəcək.
Diqqəti cəlb edən daha bir yenilik təkər ətrafındakı hava axınını dəyişmək üçün əyləcin hava kanalının ətrafında yerləşdirilən xırda qanadcıqlar idi (8).
Həmçinin görürük ki, şaquli element qısadır, amma təkərdən bir az aralı yerləşdirilib. Beləliklə, hava kanalına hava kütləsi daha asanlıqla daxil olur.