F-1.az bildirir ki, İnterlaqosun qısa dövrəsində nəticələr ənənəvi sıx alınıb. Qüvvələr nisbəti bərabər olub. Məşqlərdə Ferstappen, Bottas və Fettel protokollara başçılıq etsələr də, sıralanma turunda Lyuis Həmilton hamını qabaqlayıb. Fettel rəqibinə cəmi 0.093 saniyə uduzub – Lyuisin birinciliyi Mercedes komandası üçün 100-cü olub.
Pirelli Braziliyaya orta üçlüyü – Medium, Soft, SuperSoft tərkiblərini gətirib. Sıralanma turunun 2-ci sessiyasında narın yağan yağış altında güclü komandaların sürücüləri Soft tərkiblə yaxşı nəticə göstərməyə çalışsalar da, bunu yalnız Ferrari sürücüləri edə biliblər – ona görə də ilk onluqda yalnız Fettel və Rəykkönen starta Soft-la çıxıblar.
İlk cərgədə Həmilton və Fettel, ikinci cərgədə isə komandaların ikinci sürücüləri – Bottas və Rəykkönen yer alıblar. Üçüncü cərgəni Red Bull sürücüləri tutsalar da, Rikkardo cəriməsi üzündən yerini Erikssona verməli olub.
Starta yalnız Hartli Medium-la çıxıb, sıralanma turunu ilk onluqda başa vuran sürücülərdən başqa yalnız Peres starta SuperSoft seçib, yerdə qalan sürücülər isə Soft-a üstünlük veriblər.
Startda Həmilton liderliyini qoruyub, Bottas Fetteli, Ferstappen isə Rəykköneni üstələyib. Amma bir neçə döngədən sonra Kimi mövqeyini geri qaytara bilib. Eriksson Qrojanla təmasdan sonra bir neçə yer itirib. Rikkardo startda Peresin arxasına düşsə də, növbəti dövrədə onu, Maqnusseni və Erikssonu qabaqlayaraq 9-cu yerə yüksəlib. 2-ci döngənin sonunda ilk onluq: Həmilton – Bottas – Fettel – Rəykkönen – Ferstappen – Lekler – Qrojan – Qasli – Rikkardo – Eriksson.
3-cü dövrənin əvvəlində Ferstappen Rəykköneni, Rikkardo isə Qaslini arxada qoyub. 4-cü dövrədə Maks Fettelə hücume dib və irəli çıxıb. Bundan sonra səhvə yol verən Sebastyanı komanda yoldaşı da qabaqlayıb. Rikkardo isə əvvəlcə Qrojanı, növbəti dövrədə isə Lekleri də arxada qoyaraq ilk altılığa daxil olub. 5-ci dövrənin sonunda ilk onluq: Həmilton – Bottas – Ferstappen – Rəykkönen – Fettel – Rikkardo – Lekler – Qrojan – Qasli – Eriksson.
10-cu dövrədə Ferstappen Bottası da keçərək, Həmiltonun arxasınca yollanıb. Bottas həmyerlisi Rəykkönenin hücumlarına məruz qalmağa başlayıb.
16-cı dövrədə Alonso planlı ilk pit-stopuna yollanıb. Bir dövrə sonra Sirotkin, növbəti dövrədə isə Strol boksa baş çəkiblər. 19-cu dövrədə Bottas və Eriksson, 20-ci dövrədə isə yarışın lideri Həmilton pit-stop reallaşdırıblar.
21-ci dövrədə yerində fırlanan Eriksson boksa qayıdıb və mübarizəni dayandırıb. 22-ci dövrdə Qasli yeni təkərlərə keçib. 26-cı dövrədə Sayns, 28-ci dövrədə Fettel və Vandorn mexaniklərə qonaq olublar. 32-ci dövrədə Rəykkönen, 33-cü dövrədə Qrojan təkərlərini dəyişiblər. Hülkenberq boksa qayıdaraq maşını tərk edib.
Ferrari sürücüləri Bottası sıx təqib ediblər – komandanın əmri ilə Fettel Rəykköneni irəli buraxıb. 36-cı dövrədə yarışın lideri Ferstappen və Lekler boksa yollanıblar. Medium seçmiş rəqiblərindən fərqli olaraq, Maks daha yumşaq Soft-la trasa qayıdıb və Həmiltonla 3 saniyəlik fərqi aradan qaldırmağa başlayıb.
40-cı dövrədə Rikkardo və Peres yeni təkərlərə keçiblər. Ferstappen isə start-finiş düzlüyündə Həmiltonu asanlıqla keçərək liderliyə yüksəlib və dərhal uzaqlaşmağa başlayıb. 41-ci dövrənin sonunda ilk onluq: Ferstappen – Həmilton – Bottas – Rəykkönen – Fettel – Rikkardo – Maqnussen – Lekler – Qrojan – Hartli.
41-ci dövrədə Okon və Maqnussen təkərlərini dəyişiblər. 44-cü dövrədə start-finiş düzlüyündə Rəykkönen həmyerlisini qabaqlayıb – öndə isə təzə təkərlərin üstünlüyündən istifadə etməklə liderlə bir dövrəyə qayıtmaq istəyən Okon ilk döngəyə təkər-təkərə girib – ikinci döngədə isə Maks və Esteban ciddi təmasdan sonra yerlərində fırlanıblar. Həmilton liderliyə yüksəlib, Maks isə Rəykköneni arxasında saxlaya bilib. Stüardlar bu insidenti araşdırdıqdan sonra Okona 10 saniyəlik Stop&Go cəzası veriblər. 46-cı dövrədə Rikkardo Fetteli üstələyərək 5-ci yerə yükəslib. 48-ci dövrənin sonunda ilk onluq: Həmilton – Ferstappen – Rəykkönen – Bottas – Rikkardo – Fettel – Lekler – Qrojan – Maqnussen – Peres.
50-ci dövrədə Sayns və Hartli növbəti dəfə boksa yollanıblar. 54-cü dövrədə Fettel də təkərlərini yeniləyib. 59-cu dövrədə Rikkardo Bottası da üstələyərək 4-cü yerə yüksəlib. Dərhal bundan sonra Bottas boksa tələsib və fettelin önündə trasa qayıdıb. Alonso mavi bayraqlara məhəl qoymadığı üçün 5 saniyəlik cərimə alıb. 60-cı dövrənin sonunda ilk onluq: Həmilton – Ferstappen – Rəykkönen – Rikkardo – Bottas – Fettel – Lekler – Qrojan – Maqnussen – Peres.
Son dövrələrdə altlığı zədələnmiş Ferstappen yenidən Həmiltona çatıb – ilk dördlük 5 saniyəyə yerləşib, amma sürücülərin mövqeləri dəyişməyib.
Lyuis Həmilton Braziliya Qran Prisində finiş xəttini birinci keçməklə, mövsümdə 10-cu, karyerasında isə 72-ci qələbəsini qazanıb. Maks ikinci, Kimi isə üçüncü yeri tutub. Mercedes komandası vaxtından əvvəl Mühəndislər Kubokunu qazanıb – ardıcıl 5-ci dəfə.
İki həftədən sonra mövsüm Əbu Dabidə başa çatacaq…
Yer | N | Sürücü | Komanda | Zaman/Fərq | Pit |
1 | 44 | Lyuis Həmilton | Mercedes | 1:27:09.066 | 1 |
2 | 33 | Maks Ferstappen | Red Bull | + 0:01.469 | 1 |
3 | 7 | Kimi Rəykkönen | Ferrari | + 0:04.764 | 1 |
4 | 3 | Daniel Rikkardo | Red Bull | + 0:05.193 | 1 |
5 | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes | + 0:22.943 | 2 |
6 | 5 | Sebastyan Fettel | Ferrari | + 0:26.997 | 2 |
7 | 16 | Şarl Lekler | Sauber | + 0:44.199 | 1 |
8 | 8 | Roman Qrojan | Haas | + 0:51.230 | 1 |
9 | 20 | Kevin Maqnussen | Haas | + 0:52.857 | 1 |
10 | 11 | Serxio Peres | Racing Point | + 1 dövrə | 1 |
11 | 28 | Brendon Hartli | Toro Rosso | + 1 dövrə | 1 |
12 | 55 | Karlos Sayns | Renault | + 1 dövrə | 2 |
13 | 10 | Pyer Qasli | Toro Rosso | + 1 dövrə | 1 |
14 | 31 | Esteban Okon | Racing Point | + 1 dövrə | 2 |
15 | 2 | Stoffel Vandorn (*) | McLaren | + 1 dövrə | 1 |
16 | 35 | Sergey Sirotkin | Williams | + 2 dövrə | 1 |
17 | 14 | Fernando Alonso (**) | McLaren | + 2 dövrə | 2 |
18 | 18 | Ləns Stroll | Williams | + 2 dövrə | 2 |
(*) – Mavi bayraqlara məhəl qoymadığı üçün Stoffel Vandornun yekun nəticəsinə 5 saniyə əlavə olunub
(**) – Mavi bayraqlara məhəl qoymadığı üçün Fernando Alonsonun yekun nəticəsinə 5 saniyə əlavə olunub
Sürətli dövrə: Valtteri Bottas (Mercedes) – 1:10.540 (65-ci dövrə, 219.909 km/saat).
MÜBARİZƏNİ DAYANDIRANLAR:
Sürücü | Komanda | Dövrə | Səbəb |
Markus Eriksson | Sauber | 21 | mexaniki problemlər |
Niko Hülkenberq | Renault | 33 | soyutma sistemi |
SÜRÜCÜLƏRİN ÇEMPİONATI:
Yer | N | Sürücü | Ölkə | Komanda | Xal |
1 | 44 | Lyuis Həmilton | Mercedes AMG Petronas Motorsport | 383 | |
2 | 5 | Sebastyan Fettel | Scuderia Ferrari | 302 | |
3 | 7 | Kimi Rəykkönen | Scuderia Ferrari | 251 | |
4 | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes AMG Petronas Motorsport | 237 | |
5 | 33 | Maks Ferstappen | Aston Martin Red Bull Racing | 234 | |
6 | 3 | Daniel Rikkardo | Aston Martin Red Bull Racing | 158 | |
7 | 27 | Niko Hülkenberq | Renault Sport Formula 1 Team | 69 | |
8 | 11 | Serxio Peres | Racing Point Force İndia | 58 | |
9 | 20 | Kevin Maqnussen | Haas F1 Team | 55 | |
10 | 14 | Fernando Alonso | McLaren F1 Team | 50 | |
11 | 31 | Esteban Okon | Racing Point Force İndia | 49 | |
12 | 55 | Karlos Sayns | Renault Sport Formula 1 Team | 45 | |
13 | 8 | Roman Qrojan | Haas F1 Team | 35 | |
14 | 16 | Şarl Lekler | Alfa Romeo Sauber F1 Team | 33 | |
15 | 10 | Pyer Qasli | Red Bull Toro Rosso Honda | 29 | |
16 | 2 | Stoffel Vandorn | McLaren F1 Team | 12 | |
17 | 9 | Markus Eriksson | Alfa Romeo Sauber F1 Team | 9 | |
18 | 18 | Ləns Stroll | Williams Martini Racing | 6 | |
19 | 28 | Brendon Hartli | Red Bull Toro Rosso Honda | 4 | |
20 | 35 | Sergey Sirotkin | Williams Martini Racing | 1 |
MÜHƏNDİSLƏR KUBOKU:
Yer | Komanda | Motor | Xal |
1 | Mercedes AMG Petronas Motorsport | Mercedes | 620 |
2 | Scuderia Ferrari | Ferrari | 553 |
3 | Aston Martin Red Bull Racing | Renault | 392 |
4 | Renault Sport Formula 1 Team | Renault | 114 |
5 | Haas F1 Team | Ferrari | 90 |
6 | McLaren F1 Team | Renault | 62 |
7 | Racing Point Force İndia | Mercedes | 48 |
8 | Alfa Romeo Sauber F1 Team | Ferrari | 42 |
9 | Red Bull Toro Rosso Honda | Honda | 33 |
10 | Williams Martini Racing | Mercedes | 7 |