F-1.az bildirir ki, cümə günü ən yaxşı nəticəni Bottas görstərsə də, bu gün səhər Fettel trasın mütləq rekordunu yeniləyib. Proqnoz yüksək ehtimalla yağış yağmasını vəd edib – sıralanma turundan əvvəl göy üzünü qara buldular tutub.
Pirelli ənənəvi olaraq İnterlaqosa orta üçlüyü – Medium, Soft, SuperSoft tərkiblərini gətirib. Tərkiblər arasında sürət fərqi böyük olmayıb, amma asfaltın temperaturunun dəyişməsi komandaları sazlanmaları dəyişməyə məcbur edib.
Rikkardo və Okon sessiyadan əvvəl bilirdilər ki, sabah yarışın startında 5 yer itirəcəklər – Rikkardonun maşınında turbin, Okonun maşınında isə ötürmələr qutusu dəyişdirilib.
Birinci sessiyaya hamı SuperSoft-la çıxıb. Yağışdan qorxduqları üçün hamı dərhal trasa tələsib – sürücülər uzun dövrələr seriyasında işləyiblər: sürətli dövrəni yavaç dövrə ilə növbələyiblər, amma təkərlərin tez ölməsi nəticələri yaxşılaşdırmağa imkan verməyib.
Yüngül yağış damcılmağa başlayıb, protokollara isə Ferstappen başçılıq edib – 1:08.205. Mübarizəni isə McLaren sürücüləri ilə birlikdə Sayns, Hartli və Stroll dayandırıblar.
İkinci sessiyada sürücülər trasa sliklərlə çıxmağa tələsiblər – meteoroloqlar tezliklə yağışın başlayacağını xəbər veriblər.
Yalnız Ferrari sürücüləri trasa Soft-la çıxıblar. İlk cəhdlərinə SuperSoft-la çıxan Mercedes və Red Bull sürücüləri sonradan Soft-a keçiblər, amma güclənən yağış nəticələri yaxşılaşdırmağa imkan verməyib.
Bu dəfə protokollara Bottas başçılıq edib – 1:07.727. Mübarizəni isə Maqnussen, Peres, Okon, Hülkenberq və Sirotkin dayandırıblar.
Son sessiyaya hamı SuperSoft-la çıxıb. Günəş boylandığı üçün asfalt tez quruyub. Həmilton ilk cəhdində protokollara başçılıq edib – 1:07.301. İkinci cəhdində Lyuis nəticəsini cüzi artırıb və trasın mütləq rekordunu yeniləyib – 1:07.281. Digər sürücülər isə nəticələrini yaxşılaşdıra bilməyiblər.
Lyuis Həmilton mövsümdə 10-cu, karyerasında isə 82-ci poulunu qazanıb. Eyni zamanda, bu poul Mercedes üçün 100-cü olub.
Sebastyan Fettel sabah ikinci yerdən yarışa başlayacaq, iki finlandiyalı sürücü – Bottas və Rəykkönen isə ikinci cərgəni bölüşəcəklər.
Yer | N | Sürücü | Komanda | 1-ci sessiya | 2-ci sessiya | 3-cü sessiya | |||||
Yer | Zaman | Dövrə | Yer | Zaman | Dövrə | Zaman | Dövrə | ||||
1 | 44 | Lyuis Həmilton | Mercedes | 4 | 1:08.464 | 6 | 3 | 1:07.795 | 5 | 1:07.281 | 6 |
2 | 5 | Sebastyan Fettel | Ferrari | 3 | 1:08.452 | 5 | 2 | 1:07.776 | 6 | 1:07.374 | 6 |
3 | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes | 6 | 1:08.492 | 6 | 1 | 1:07.727 | 5 | 1:07.441 | 6 |
4 | 7 | Kimi Rəykkönen | Ferrari | 2 | 1:08.452 | 7 | 5 | 1:08.028 | 4 | 1:07.456 | 6 |
5 | 33 | Maks Ferstappen | Red Bull | 1 | 1:08.205 | 4 | 4 | 1:08.017 | 6 | 1:07.778 | 6 |
6 | 3 | Daniel Rikkardo | Red Bull | 7 | 1:08.544 | 4 | 6 | 1:08.055 | 6 | 1:07.780 | 6 |
7 | 9 | Markus Eriksson | Sauber | 10 | 1:08.754 | 8 | 9 | 1:08.579 | 5 | 1:08.296 | 6 |
8 | 16 | Şarl Lekler | Sauber | 8 | 1:08.667 | 7 | 8 | 1:08.335 | 10 | 1:08.492 | 6 |
9 | 8 | Roman Qrojan | Haas | 9 | 1:08.735 | 6 | 7 | 1:08.239 | 5 | 1:08.517 | 6 |
10 | 10 | Pyer Qasli | Toro Rosso | 12 | 1:09.046 | 10 | 10 | 1:08.616 | 8 | 1:09.029 | 6 |
11 | 20 | Kevin Maqnussen | Haas | 5 | 1:08.474 | 6 | 11 | 1:08.659 | 6 | ||
12 | 11 | Serxio Peres | Racing Point | 13 | 1:09.217 | 7 | 12 | 1:08.741 | 8 | ||
13 | 31 | Esteban Okon | Racing Point | 15 | 1:09.264 | 9 | 13 | 1:08.770 | 9 | ||
14 | 27 | Niko Hülkenberq | Renault | 11 | 1:09.009 | 6 | 14 | 1:08.834 | 9 | ||
15 | 35 | Sergey Sirotkin | Williams | 14 | 1:09.259 | 8 | 15 | 1:10.381 | 3 | ||
16 | 55 | Karlos Sayns | Renault | 16 | 1:09.269 | 9 | |||||
17 | 28 | Brendon Hartli | Toro Rosso | 17 | 1:09.280 | 10 | |||||
18 | 14 | Fernando Alonso | McLaren | 18 | 1:09.402 | 9 | |||||
19 | 18 | Ləns Stroll | Williams | 19 | 1:09.441 | 9 | |||||
20 | 2 | Stoffel Vandorn | McLaren | 20 | 1:09.601 | 9 |