Pirelli bura orta üçlüyü gətirib. Medium təkərlərdən hər sürücü cəmi bir dəst sifariş edib, Soft və SuperSoft təkərlərdən daha çox istifadə edilib.
F-1.az bildirir ki, İnterlaqosda ötmələr o qədər də asan deyil. Belə ki, son dörd ildə poulun sahibi yarışda qələbə qazanıb. Səhər baş tutan məşqlərdə Mercedes AMG və Ferrari-nin dörd sürücüsü arasında zaman fərqinin cəmi 0.06 saniyə olması gərgin mübarizə olacağından xəbər verirdi.
Sıralanma turundan əvvəl Qasli, Hartli və Rikkardonun startda yer itirəcəyi məlum idi. Strollun maşınında da ötürmələr qutusu məcburi dəyişdirilib. Lakin mexaniklər maşını sessiyanın əvvəlinə hazır edə bilməyiblər.
Birinci sessiyaya Ferrari sürücüləri Soft, digər sürücülər isə SuperSoft təkərlərlə başlayıblar. Həmilton elə ilk dövrəsində altıncı döngədə idarəetməni itirərək trasdan çıxıb və bariyerlərə çırpılıb. Zərbə çox güclü alınıb. Sessiya qırmızı bayraqlarla dayandırılıb. Lyuis maşını sərbəst tərk edib və boksa tibb maşınında qayıdıb. Tibbi mərkəzdə baxış zamanı onda heç bir zədə aşkar edilməyib. Fasilə 10 dəqiqə davam edib və bu da Strollun maşını üzərində aparılan işlərin tamamlanmasına imkan yaradıb.
Rəykkönen protokollara başçılıq edib – 1:09.405. Həmiltonla yanaşı, mübarizəni dayandıran digər sürücülər Verlyayn, Qasli, Eriksson və Stroll olublar.
İkinci sessiyada startda yer itirəcəyi məlum olan Rikkardo Soft təkərlərlə trasa çıxıb. Yağış damcılamağa başlayıb, sürücülər dövrələrini başa vurmaq üçün tələsiblər. Bottas ilk cəhddə 1:08.901-lik nəticə göstərib. Trasın vəziyyəti dəyişməyib. Fettel hamıdan sürətli olsa da, Bottas yenidən onu üstələyib və protokollara başçılıq edib – 1:08.494. Okon, Qrojan, Vandorn, Maqnussen və Hartli mübarizəni dayandırıblar.
Finalda Fettel ilk cəhdində çox sürətli olub – 1:08.360. Bottas ona cüzi fərqlə uduzub. Lakin ikinci cəhdlərdə Fettel nəticəsini yaxşılaşdıra bilməsə də, Bottas trasın yeni mütləq rekordunu müəyyən edərək poulun sahibi olub – 1:08.322. Bu, finlandiyalı sürücünün cari mövsümdə və karyerasında üçüncü pouludur.
Çempion artıq bəllidir, lakin Fettel və Bottas ikincilik uğrunda mübarizə aparır. Sabah bu iki sürücü yarışa ilk cərgədən başlayacaq. Onların arxasından Rəykkönen və Ferstappen, üçüncü cərgədən isə Peres və Alonso start alacaq…
Yer | N | Sürücü | Komanda | 1-ci sessiya | 2-ci sessiya | 3-cü sessiya | |||||
Yer | Zaman | Dövrə | Yer | Zaman | Dövrə | Zaman | Dövrə | ||||
1 | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes AMG | 2 | 1:09.452 | 10 | 2 | 1:08.638 | 6 | 1:08.322 | 6 |
2 | 5 | Sebastyan Fettel | Ferrari | 3 | 1:09.643 | 9 | 1 | 1:08.494 | 6 | 1:08.360 | 6 |
3 | 7 | Kimi Rəykkönen | Ferrari | 1 | 1:09.405 | 6 | 4 | 1:09.116 | 6 | 1:08.538 | 6 |
4 | 33 | Maks Ferstappen | Red Bull | 5 | 1:09.820 | 6 | 3 | 1:09.050 | 6 | 1:08.925 | 6 |
5 | 3 | Daniel Rikkardo | Red Bull | 6 | 1:09.828 | 6 | 5 | 1:09.533 | 7 | 1:09.330 | 6 |
6 | 11 | Serxio Peres | Force İndia | 8 | 1:10.145 | 7 | 9 | 1:09.760 | 8 | 1:09.598 | 6 |
7 | 14 | Fernando Alonso | McLaren | 11 | 1:10.172 | 5 | 6 | 1:09.593 | 6 | 1:09.617 | 6 |
8 | 27 | Niko Hülkenberq | Renault | 7 | 1:10.078 | 9 | 8 | 1:09.726 | 6 | 1:09.703 | 6 |
9 | 55 | Karlos Sayns | Renault | 12 | 1:10.227 | 5 | 10 | 1:09.768 | 6 | 1:09.805 | 6 |
10 | 19 | Felipe Massa | Williams | 4 | 1:09.789 | 8 | 7 | 1:09.612 | 3 | 1:09.841 | 5 |
11 | 31 | Eseban Okon | Force İndia | 10 | 1:10.168 | 7 | 11 | 1:09.830 | 10 | ||
12 | 8 | Roman Qrojan | Haas | 9 | 1:10.148 | 8 | 12 | 1:09.879 | 8 | ||
13 | 2 | Stoffel Vandorn | McLaren | 13 | 1:10.286 | 9 | 13 | 1:10.116 | 6 | ||
14 | 20 | Kevin Maqnussen | Haas | 14 | 1:10.521 | 10 | 14 | 1:10.154 | 8 | ||
15 | 28 | Brendon Hartli | Toro Rosso | 15 | 1:10.625 | 10 | 15 | – | 5 | ||
16 | 94 | Paskal Verlyayn | Sauber | 16 | 1:10.678 | 12 | |||||
17 | 10 | Pyer Qasli | Toro Rosso | 17 | 1:10.686 | 10 | |||||
18 | 9 | Markus Eriksson | Sauber | 18 | 1:10.776 | 8 | |||||
19 | 18 | Ləns Stroll | Williams | 19 | 1:10.875 | 12 | |||||
20 | 44 | Lyuis Həmilton | Mercedes AMG | 20 | – | 2 |