F-1.az bildirir ki, Haas sürücüləri ilk dövrəni yağış təkərləri ilə vursalar da, digər komandalar kimi, keçid təkərləri işləməyə davam ediblər. Həftəsonu boyunca dəyişkən hava davam edəcəyindən, sürücülər həm az, həm də çox asfaltayatma qüvvəsi ilə sazlanmaları sınaqdan keçiriblər.
Tras getdikcə quruyub, lakin səhvlər də az olmayıb. Mazepin 80-ci, Bottas, Alonso və Həmilton 5-ci döngədə trasdan çıxıblar, Qasli isə 14-cü döngədə yerində fırlanıb. Əyləclərdən şikayət edən Rəykkönen boksa gəlib və daha trasa qayıtmayıb. Norris sliklərlə sürməyə cəhd etsə də, tras çox sürüşkən olub və boksa qayıdıb.
Porotkollara yenə Maks Ferstappen başçılıq edib – 1:56.924. Bizi gərgin sıralanma turu gözləyir.
Yer | N | Sürücü | Komanda | Zaman | Fərq | Dövrə |
1 | 33 | Maks Ferstappen | Red Bull | 1:56.924 | – | 10 |
2 | 11 | Serxio Peres | Red Bull | 1:57.871 | + 0:00.947 | 7 |
3 | 44 | Lyuis Həmilton | Mercedes AMG | 1:57.996 | + 0:01.072 | 9 |
4 | 4 | Lando Norris | McLaren | 1:58.509 | + 0:01.585 | 11 |
5 | 31 | Esteban Okon | Alpine | 1:58.913 | + 0:01.989 | 15 |
6 | 18 | Ləns Stroll | Aston Martin | 1:59.205 | + 0:02.281 | 16 |
7 | 10 | Pyer Qasli | AlphaTauri | 1:59.324 | + 0:02.400 | 14 |
8 | 5 | Sebastyan Fettel | Aston Martin | 1:59.436 | + 0:02.512 | 15 |
9 | 63 | Corc Rassell | Williams | 1:59.492 | + 0:02.568 | 9 |
10 | 14 | Fernando Alonso | Alpine | 1:59.613 | + 0:02.689 | 16 |
11 | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes AMG | 1:59.808 | + 0:02.884 | 14 |
12 | 6 | Nikolas Latifi | Williams | 1:59.981 | + 0:03.057 | 11 |
13 | 3 | Daniel Rikkardo | McLaren | 2:00.456 | + 0:03.532 | 13 |
14 | 55 | Karlos Sayns | Ferrari | 2:00.749 | + 0:03.825 | 16 |
15 | 47 | Mik Şumaxer | Haas | 2:01.269 | + 0:04.345 | 18 |
16 | 16 | Şarl Lekler | Ferrari | 2:01.370 | + 0:04.446 | 14 |
17 | 22 | Yuki Tsunoda | AlphaTauri | 2:01.510 | + 0:04.586 | 20 |
18 | 99 | Antonio Covinatsi | Alfa Romeo | 2:01.512 | + 0:04.588 | 20 |
19 | 9 | Nikita Mazepin | Haas | 2:01.792 | + 0:04.868 | 18 |
20 | 20 | Kimi Rəykkönen | Alfa Romeo | 2:04.382 | + 0:07.458 | 3 |