F-1.az xatırladır ki, dünən baş tutan sərbəst yürüşlərdə səhər Bottas nahardan sonra isə Ferstappen hamıdan sürətli olublar. Bugünkü son məşqlərdə Həmilton protokollara başçılıq edib.
Pirelli Spaya orta üçlüyü – C2, C3 və C4 tərkiblərini gətirib. Bu uzun trasda Medium təkərlərlə Soft təkərlər arasında 1 saniyə var.
İlk Sessiyada hamı Soft təkərlərlə trasa çıxıb. Lakin bu tərkib yalnız bir sürətli dövrə vurmağa imkan verib. Maqnussen çınqıllığa çıxsa da qayıda bilib. Həmilton hamıdan sürətli olub – 1:42.323. Maqnussen, Latifi, Covinatsi, Qrojan və Rəykkönen mübarizəni dayandırıblar.
İkinci sessiyada Mercedes və Racing Point sürücüləri ilə yanaşı Ferstappen yarışda fərqli strategiyadan istifadə etmək üçün Medium təkərlərlə mübarizəyə qoşulublar. Mercedes sürücüləri və Maks yaxşı nəticə qazanaraq son sessiyaya keçidi təmin ediblər. Pereslə Stroll isə ilk onluğa düşə bilmədiklərindən, Soft təkərlərə keçməyə məcbur olublar.
Rikkardo əyləclərdən şikayət edərək boksa qayıdıb və ikinci cəhdinə çıxmayıb. Həmilton bu dəfə də 1:42.014-lük nəticə ilə üstün olub. Rassell, Fettel, Lekler, Qasli və Kvyat üçün mübarizə başa çatıb.
Son sessiyada hamı təbii olaraq, Soft təkərlərlə boksları tərk edib. Həmilton elə ilk cəhddəcə sıralanma turundakı ən böyük rəqibi olan komanda yoldaşını böyük fərqlə üstələyib – 1:41.451. Bottas səhvə yol verib. Racing Point sürücüləri təzə Soft dəsti qalmadığından, ikinci cəhddən imtina ediblər. Həmilton ikinci cəhdində nəticəsini daha da yaxşılaşdırıb – 1:41.252.
Beləliklə, Lyuis Həmilton bu il beşinci, karyerasında isə 93-cü poulunu əldə edib. Valtteri Bottas ikinci olaraq komandasının mövsümdə beşinci dəfə ilk cərgəni tutmasına kömək edib. İkinci cərgə isə köhnə komanda yoldaşları Maks Ferstappen və Daniel Rikkardoya qismət olub. Aleksander Elbon və Esteban Okon isə yarışa üçüncü cərgədən başlayacaqlar.
Belçika Qran Prisi sabah Bakı vaxtı ilə 17:10-da start götürəcək.
Yer | N | Sürücü | Komanda | 1-ci sessiya | 2-ci sessiya | 3-cü sessiya | |||||
Yer | Zaman | Dövrə | Yer | Zaman | Dövrə | Zaman | Dövrə | ||||
1 | 44 | Lyuis Həmilton | Mercedes AMG | 1 | 1:42.323 | 3 | 1 | 1:42.014 | 6 | 1:41.252 | 6 |
2 | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes AMG | 2 | 1:42.534 | 5 | 2 | 1:42.126 | 6 | 1:41.763 | 6 |
3 | 33 | Maks Ferstappen | Red Bull | 3 | 1:43.197 | 5 | 4 | 1:42.473 | 6 | 1:41.778 | 6 |
4 | 3 | Daniel Rikkardo | Renault | 7 | 1:43.309 | 3 | 6 | 1:42.487 | 3 | 1:42.061 | 5 |
5 | 23 | Aleksander Elbon | Red Bull | 10 | 1:43.418 | 3 | 3 | 1:42.193 | 6 | 1:42.264 | 6 |
6 | 31 | Esteban Okon | Renault | 11 | 1:43.505 | 3 | 8 | 1:42.534 | 6 | 1:42.396 | 6 |
7 | 55 | Karlos Sayns | McLaren | 8 | 1:43.322 | 3 | 5 | 1:42.478 | 6 | 1:42.438 | 6 |
8 | 11 | Serxio Peres | Racing Point | 9 | 1:43.349 | 6 | 9 | 1:42.670 | 6 | 1:42.532 | 3 |
9 | 18 | Ləns Stroll | Racing Point | 5 | 1:43.265 | 6 | 7 | 1:42.491 | 6 | 1:42.603 | 3 |
10 | 4 | Lando Norris | McLaren | 12 | 1:43.514 | 5 | 10 | 1:42.722 | 6 | 1:42.567 | 6 |
11 | 26 | Daniil Kvyat | AlphaTauri | 6 | 1:43.267 | 6 | 11 | 1:42.730 | 6 | ||
12 | 10 | Pyer Qasli | AlphaTauri | 4 | 1:43.262 | 6 | 12 | 1:42.745 | 6 | ||
13 | 16 | Şarl Lekler | Ferrari | 15 | 1:43.656 | 6 | 13 | 1:42.996 | 6 | ||
14 | 5 | Sebastyan Fettel | Ferrari | 13 | 1:43.567 | 6 | 14 | 1:43.261 | 6 | ||
15 | 63 | Corc Rassell | Williams | 14 | 1:43.630 | 6 | 15 | 1:43.468 | 5 | ||
16 | 7 | Kimi Rəykkönen | Alfa Romeo | 16 | 1:43.743 | 6 | |||||
17 | 8 | Roman Qrojan | Haas | 17 | 1:43.838 | 6 | |||||
18 | 99 | Antonio Covinatsi | Alfa Romeo | 18 | 1:43.950 | 6 | |||||
19 | 6 | Nikolas Latifi | Williams | 19 | 1:44.138 | 6 | |||||
20 | 20 | Kevin Maqnussen | Haas | 20 | 1:44.314 | 8 |