Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +29° C, trasın temperaturu +41° C
Yarış günü Bəhreyndə hava çox isti olub. Pirelli əvvəldən elan etdiyi proqramı dəyişdirərək Saxirə ən bərk təkər cütlüyünü gətirib – Hard və Medium, amma bu tərkiblər də cod asfaltda tez yeyiliblər. Bir həftə əvvəl Çində olduğu kimi, yarışın həlledici faktorları strategiya və uzun məsafədə təkərləin vəziyyətinə nəzarət olub.
Dünən poulu Niko Rosberq qazanmışdı – almaniyalı sürücünün karyerasında ikinci poulu Mercedes AMG komandası üçün Şanxayda Həmiltonun poulundan sonra ardıcıl ikinci poul olub. Üç sürücü startda yer itirmək cəzası alıb: hələ Çində Sutil və Vernlə toqquşmalara görə Qetyerres və Uebber müvafiq olaraq beş və üç yer itirməli olublar, dünən səhər maşınında təkərin partlaması ilə yaranan problemlər üzündən ötürmələr qutusu dəyişdirilən Həmilton da beş yer itirməli olub.
İlk cərgədə Rosberq və Fettel, ikinci cərgədə Alonso və Massa yer alıblar – braziliyalı sürücü əsas rəqiblərindən fərqli olaraq Hard tərkibini seçib. Onunla yanaşı eyni təkərləri Qrojan, Hülkenberq Bottas,Vern və Qutyerres seçiblər, digər sürücülər isə Medium təkərlərlə start alıblar.
Startda Rosberq liderliyini saxlayıb, Alonso isə Fetteli birinci döngədə qabaqlaya bilib, amma bir neçə döngədən sonra Sebastyan mövqeyini geri qaytarıb. Sutil Massa ilə, Qutyerres isə van der Qarde ilə təmas yaşayıblar, Massadan başqa digər sürücülər boksa yollanıblar. Vernin maşınında təkər deşildiyi üçün fransalı sürücü də növbəti dövrədə boksa baş vurub. Üçüncü dövrənin əvvəlində Fettel Rosberqi keçərək yarışa başçılıq edib. Sebastyan Nikodan uzaqlaşmağa başlayıb, Alonso isə Rosberqə hücumlara başlayıb – sürüclər bir neçə dəfə yerlərini dəyişsələr də, sonda ispaniyalı sürücü öndə qalıb. Beşinci dövrənin sonunda ilk onluq: Fettel – Alonso – Rosberq – di Resta – Massa – Uebber – Batton – Peres – Rəykkönen – Qrojan.
6-cı dövrədə di Resta da poulun sahibini keçərək üçüncülüyə yüksəlib. Alonsonun maşınında DRS-in hərəkətli elementi açıq vəziyyətdə ilişib qaldığı üçün komanda sürücüsünü vaxtından əvvəl pitə çağırıb. Yeni Hard təkər dəsti alan sürücü trasa qayıtdıqdan sonra DRS problemi təkrar olunub və yenidən boksa qayıtmalı olub. Mexaniklər yuxarı qalxmış lövhəni əllə endiriblər və sürücü yarışın sonuna qədər Bəhreyndə ötmək üçün vacib olan bir elementdən mərhum olub.
9-cu dövrədə Uebber və Qrojan yeni təkər dəsti alıblar, Massa isə Rosberqi üstələyib. 10-cu dövrədə Rosberq və Batton, 11-ci dövrədə Fettel, Massa, Peres və Həmilton ilk pit-stoplarını gerçəkləşdiriblər. Yarışa isə təkərlərə qənaət edən di Resta və Rəykkönen başçılıq ediblər.
14-cü dövrədə Force İndia sürücüsü boksa yönəlib, Rəykkönen liderliyi ələ alsa da, elə birinci döngədə Fettel onu keçib. 17-ci dövrədə isə Lotus sürücüsü ilk pit-stopunu keçirib – öndə dayanan mexanik qaldırıcını vaxtında yığışdıra bilmədiyi üçün Kimi bir qədər ləngiməli olub.
18-ci dövrədə Qrojan və Peres Massanı qabaqlayıblar – braziliyalı sürücünün maşınında sağ arxa təkər deşilib və Ferrari sürücüsü boksa dönməli olub. 18-ci dövrənin sonunda ilk onluq: Fettel – Uebber – Rosberq – Batton – Qrojan – Peres – di Resta – Həmilton – Hülkenberq – Rəykkönen.
Vern maşınını boksda dayandırıb. Fettel komanda yoldaşı üzərində üstünlüyünü 10 saniyəyə çatdırıb. Rosberqin sürəti aşağı düşdüyü üçün arxasında qatar əmələ gəlib – 20-ci dövrədə Batton və Qrojan, 21-ci dövrədə isə Peres də almaniyalı sürücünü keçiblər.
22-ci dövrədə Uebber və Batton mexaniklərinə qonaq olublar. Mark trasa Alonsonun arxasında qayıdıb və hücum edərək onu keçib. 23-cü dövrədə Həmilton, 25-ci dövrədə Alonso, 26-cı dövrədə Fettel boksa yönəliblər – almaniyalı sürücü liderliyini əldən verməyib. 26-cı dövrədə Peres və Batton, 27-ci dövrədə isə Rosberq Hülkenberqi qabaqlayıblar, bundan sonra Sauber sürücüsü boksa tələsib. Di Resta Qrojanı üstələyərək ikinci yerə yüksəlib. Batton komanda yoldaşını ötərək altıncı yerə qalxıb.
28-ci dövrədə Qrojan, 29-cu dövrədə Massa yeni təkər dəsti alıblar. 30-cu dövrədə Peres komanda yoldaşına hücum edib – McLaren sürücüləri bir neçə dəfə mövqelərini dəyişiblər, Serxio arxadan Censonun maşınına toxunub, britaniyalı sürücü komandadan meksikalı sürücünü sakitləşdirməyi xahiş edib.
Fettel yenə də rəqiblərindən rahat uzaqlaşıb. 33-cü dövrədə Qrojan Peres və Battonu keçib, 34-cü dövrədə onun komanda yoldaşı Rəykkönen isə di Restanı üstələyərək ikinciliyə yüksəlib: bu zaman Fettel 18 saniyə öndə olub.
34-cü dövrədə Rosberq, 35-ci dövrədə Rəykkönen və Batton, 37-ci dövrədə di Resta və Massa təkərlərini dəyişiblər – braziliyalı sürücünün maşınında yenə də sağ arxa təkər deşilib. 38-ci dövrədə Uebber yeni təkər dəsti alaraq trasa Rosberqin yanında qayıdıb və sürücülər arasında təmas baş verib: bu insidenti stüardlar yarışdan sonra araşdıracaqlar. 39-cu dövrədə Həmilton, 40-cı dövrədə Alonso və Maldonado yeni təkər dəsti alıblar. 41-ci dövrənin sonunda ilk onluq (pit-stopların sayı): Fettel (2) – Qrojan (2) – Rəykkönen (2) – di Resta (2) – Uebber (3) – Batton (3) – Rosberq (3) – Həmilton (3) – Peres (3) – Alonso (4).
43-cü dövrədə Fettel liderliyini əldən verməyərək sonuncu pit-stopunu keçirib. 44-cü dövrədə Qrojan yeni Medium tərkibini alıb və ardıcıl olaraq Rosberq və Uebberi qabaqlayaraq dördüncülüyə yüksəlib. 45-ci dövrədə Rosberq sonuncu pit-stopunu gerçəkləşdirib, Həmilton isə Battonu keçərək 6-cı yerə qalxıb. 46-cı dövrədə Battonu Peres və Alonso keçiblər, növbəti dövrədə Censon yeni təkər dəsti dalınca yollanıb.
52-ci dövrədə Qrojan di Restanı keçərək şotlandiyalı sürücünü karyerasının ilk podiumundan mərhum edib. Son dövrədə uzun sürən həmlələrdən sonra Həmilton Uebberi üstələyib, son döngələrdə isə avstraliyalı sürücünü Peres də keçib.
Sebastyan Fettel karyerasında 28-ci, mövsümdə isə 2-ci qələbəsinə sevinib. Rəykkönen və Qrojan podium qazanmaqla keçənilki podiumu tam təkrar ediblər. Çempionatı isə səfər yarışlarından sonra üçhəftəlik fasilə gözləyir – Avropa mərhələsi İspaniyadan başlayacaq!
Yer | Pilot | Komanda | Motor | Vaxt |
01 | S.Fettel | Red Bull | Renault | 1.36:00.498 |
02 | K.Rəykkönen | Lotus | Renault | + 0:09.111 |
03 | R.Qrojan | Lotus | Renault | + 0:19.507 |
04 | P.di Resta | Force İndia | Mercedes | + 0:21.727 |
05 | L.Həmilton | Mercedes AMG | Mercedes | + 0:35.230 |
06 | S.Peres | McLaren | Mercedes | + 0:35.998 |
07 | M.Uebber | Red Bull | Renault | + 0:37.244 |
08 | F.Alonso | Ferrari | Ferrari | + 0:37.574 |
09 | N.Rosberq | Mercedes AMG | Mercedes | + 0:41.126 |
10 | C.Batton | McLaren | Mercedes | + 0:46.631 |
11 | P.Maldonado | Williams | Renault | + 1:06.450 |
12 | N.Hülkenberq | Sauber | Ferrari | + 1:12.933 |
13 | A.Sutil | Force İndia | Mercedes | + 1:16.719 |
14 | V.Bottas | Williams | Renault | + 1:21.511 |
15 | F.Massa | Ferrari | Ferrari | + 1:26.364 |
16 | D.Rikkardo | Toro Rosso | Ferrari | + 1 dövrə |
17 | Ş.Pik | Caterham | Renault | + 1 dövrə |
18 | E.Qutyerres | Sauber | Ferrari | + 1 dövrə |
19 | J.Byanki | Marussia | Cosworth | + 1 dövrə |
20 | M.Çilton | Marussia | Cosworth | + 1 dövrə |
21 | Q.van der Qarde | Caterham | Renault | + 2 dövrə |
– | J.E.Vern | Toro Rosso | Ferrari | – |
Sürətli dövrə: Sebastyan Fettel (Red Bull) – 1:36.961 (55-ci dövrə).
Turnir cədvəli:
Yer | Pilot | Komanda | Motor | Xal |
01 | S.Fettel | Red Bull | Renault | 77 |
02 | K.Rəykkönen | Lotus | Renault | 67 |
03 | L.Həmilton | Mercedes AMG | Mercedes | 50 |
04 | F.Alonso | Ferrari | Ferrari | 47 |
05 | M.Uebber | Red Bull | Renault | 32 |
06 | F.Massa | Ferrari | Ferrari | 30 |
07 | R.Qrojan | Lotus | Renault | 26 |
08 | P.di Resta | Force İndia | Mercedes | 20 |
09 | N.Rosberq | Mercedes AMG | Mercedes | 14 |
10 | C.Batton | McLaren | Mercedes | 13 |
11 | S.Peres | McLaren | Mercedes | 10 |
12 | D.Rikkardo | Toro Rosso | Ferrari | 6 |
13 | A.Sutil | Force İndia | Mercedes | 6 |
14 | N.Hülkenberq | Sauber | Ferrari | 5 |
15 | J.E.Vern | Toro Rosso | Ferrari | 1 |
16 | V.Bottas | Williams | Renault | 0 |
17 | P.Maldonado | Williams | Renault | 0 |
18 | E.Qutyerres | Sauber | Ferrari | 0 |
19 | J.Byanki | Marussia | Cosworth | 0 |
20 | Ş.Pik | Caterham | Renault | 0 |
21 | Q.van der Qarde | Caterham | Renault | 0 |
22 | M.Çilton | Marussia | Cosworth | 0 |
Yer | Komanda | Motor | Xal |
01 | Red Bull | Renault | 109 |
02 | Lotus | Renault | 93 |
03 | Ferrari | Ferrari | 77 |
04 | Mercedes AMG | Mercedes | 64 |
05 | Force İndia | Mercedes | 26 |
06 | McLaren | Mercedes | 23 |
07 | Toro Rosso | Ferrari | 7 |
08 | Sauber | Ferrari | 5 |
09 | Williams | Renault | 0 |
10 | Marussia | Cosworth | 0 |
11 | Caterham | Renault | 0 |