F-1.az xatırladır ki, Mercedes iki həftə əvvəl Ferrari-ni böyük fərqlə üstələsə də, Bəhreyndə vəziyyət dəyişib. Ferrari sürücüləri hər 3 sərbəst yürüş sessiyasında ilk iki yeri tutaraq Mercedes sürücülərini xeyli fərqlə üstələyiblər.
Pirelli buraya ən sərt üç tərkibi – C1, C2 və C3 təkərlərini gətirib. C1 həftəsonu boyunca bir neçə dəfə istifadə edilsə də, asfaltla ilişməsi olduqca az olub. Orta və yumşaq təkərlər arasındakı fərq isə çox olub.
İlk sessiyada hamı Soft təkərlərlə boksları tərk edib. Kubitsa ilk sürətli dövrəsini səhv etdiyi üçün başa vurmayıb və geri qayıdıb. Qrojan Norrisin sürətli dövrəsinə mane olub. Buna görə də fransız sürücüyə startda 3 yer itirmək cəzası verilib və 1 cərimə balı yazılıb. Lekler ən sürətli olub – 1:28.495. Covinatsi, Hülkenberq, Stroll, Rassell və Kubitsa mübarizəni dayandırıblar.
İkinci sessiyada da hamı Soft təkərlərlə trasa çıxıb. Lekler elə ilk cəhdində 1:28.046-lıq nəticə ilə ilk yerə yüksəlib. Kvyat sürətli dövrə vurmadan boksa qayıdıb, lakin komanda onun təkərlərini dəyişməyib və rus sürücü yaxşı nəticə əldə edə bilməyib. Fettel yalnız ikinci cəhdində ilk ikiliyə yüksələ bilib. Rikkardo, Elbon, Qasli, Peres və Kvyat üçün mübarizə başa çatıb.
Son sessiyada Fettel və Ferstappen ilk cəhddə nəticə göstərməyiblər, protokollara yenə Lekler başçılıq edib. Monakolu gənc sürücü ikinci cəhdində nəticəsini daha da düzəldərək trasın mütləq rekordunu yeniləyib – 1:27.866.
Şarl Lekler Ferrari-də çıxdığı cəmi ikinci yarışda karyerasında ilk poulu əldə edib. Çox güclü görünən Mercedes yarışa ilk cərgədən başlamağa haqq qazanıb. İkinci cərgə Mercedes sürücüləri tərəfindən zəbt edilib, üçüncü cərgə isə Ferstappen və Maqnussenə qismət olub.
Bizi sabah Bakı vaxtı ilə 19:10-dan etibarən çox maraqlı yarış gözləyir…
Yer | N | Sürücü | Komanda | 1-ci sessiya | 2-ci sessiya | 3-cü sessiya | |||||
Yer | Zaman | Dövrə | Yer | Zaman | Dövrə | Zaman | Dövrə | ||||
1 | 16 | Şarl Lekler | Ferrari | 1 | 1:28.495 | 4 | 1 | 1:28.046 | 3 | 1:27.866 | 7 |
2 | 5 | Sebastyan Fettel | Ferrari | 2 | 1:28.733 | 4 | 2 | 1:28.356 | 6 | 1:28.160 | 4 |
3 | 44 | Lyuis Həmilton | Mercedes AMG | 3 | 1:29.262 | 6 | 3 | 1:28.578 | 3 | 1:28.190 | 7 |
4 | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes AMG | 5 | 1:29.498 | 5 | 4 | 1:28.830 | 4 | 1:28.256 | 6 |
5 | 33 | Maks Ferstappen | Red Bull | 9 | 1:29.579 | 3 | 7 | 1:29.109 | 6 | 1:28.752 | 3 |
6 | 20 | Kevin Maqnussen | Haas | 8 | 1:29.532 | 3 | 5 | 1:29.017 | 6 | 1:28.757 | 6 |
7 | 11 | Karlos Sayns | McLaren | 7 | 1:29.528 | 5 | 6 | 1:29.055 | 6 | 1:28.813 | 6 |
8 | 8 | Roman Qrojan | Haas | 10 | 1:29.688 | 5 | 8 | 1:29.249 | 6 | 1:29.015 | 6 |
9 | 7 | Kimi Rəykkönen | Alfa Romeo | 15 | 1:29.959 | 6 | 10 | 1:29.471 | 6 | 1:29.022 | 6 |
10 | 4 | Lando Norris | McLaren | 4 | 1:29.381 | 6 | 9 | 1:29.258 | 6 | 1:29.043 | 6 |
11 | 3 | Daniel Rikkardo | Renault | 11 | 1:29.859 | 6 | 11 | 1:29.488 | 6 | ||
12 | 23 | Aleksander Elbon | Toro Rosso | 6 | 1:29.514 | 9 | 12 | 1:29.513 | 6 | ||
13 | 10 | Pyer Qasli | Red Bull | 14 | 1:29.900 | 6 | 13 | 1:29.526 | 6 | ||
14 | 11 | Serxio Peres | Racing Point | 13 | 1:29.893 | 6 | 14 | 1:29.756 | 6 | ||
15 | 26 | Daniil Kvyat | Toro Rosso | 12 | 1:29.876 | 6 | 15 | 1:29.854 | 4 | ||
16 | 99 | Antonio Covinatsi | Alfa Romeo | 16 | 1:30.026 | 6 | |||||
17 | 27 | Niko Hülkenberq | Renault | 17 | 1:30.034 | 6 | |||||
18 | 18 | Ləns Stroll | Racing Point | 18 | 1:30.217 | 6 | |||||
19 | 63 | Corc Rassell | Williams | 19 | 1:31.759 | 8 | |||||
20 | 88 | Robert Kubitsa | Williams | 20 | 1:31.799 | 8 |