2002-ci il sentyabrın 14-də Bəhreyn Krallığı Qran Pri keçirilməsi üzrə müqavilə imzalamış və tezliklə ilin bütün günlərində yarış keçirməyə imkan verən trasın tikintisinə başlanmışdı. Avtodromun layihəsini Hermann Tilkenin arxitektor bürosu hazırlamışdı, səhranın ortasında reallaşdırılan layihəyə 150 milyon dollar xərc çəkilmişdi. Avtodromun rəsmi açılışı 2004-cü il martın 17-də baş tutub – iki həftə sonra debüt yarışında Mixael Şumaxer qələbə qazanmışdı.
2010-cu ildə trasın daha uzun kofiqurasiyasından – 6299 metr uzunluğu olan versiyasından istifadə olunmuşdu, bunun üçün dördüncü və beşinci döngələr arasındakı sahəyə 887 metrlik seksiya əlavə olunmuşdu, amma 2012-ci ildə təşkilatçılar yenidən əvvəlki konfiqurasiyaya qayıtdılar.
2011-ci ildə ölkədə baş verən siyasi iğtişaşlar üzündən yarış təxirə salınsa da, 2012-ci ilə yarışın taleyi Qran Priyə cəmi bir həftə qalmış həll olunmuşdu – amma bir çox böyük teleşirkətlər jurnalistlərini təhlükəsizlik baxımından ölkəyə göndərməkdən imtina etmişdilər. Son illərdə ölkədə siyasi vəziyyət stabilləşib.
2014-cü ildə Bəhreyn yarışı ilk dəfə süni işıq altında baş tutub və ondan sonra belə də davam edir. Başqa bir ənənəyə görə, podium qazanan sürücülər uğurlarını şampan şərabı ilə deyil, Waard brendli alkoholsuz qazlı su ilə qeyd edirlər – bu su qızılgül və nar şirələrinin qarışığından ibarətdir.
2016 FORMULA 1 GULF AIR BAHRAIN GRAND PRIX |
||||
Tarix | Tras | Dövrənin uzunluğu | Dövrələrin sayı | Yarış məsafəsi |
1-3 aprel 2016 | Bahrain International Circuit | 5412 m | 57 | 308.238 km |
Rəsmi sayt |
TRASIN XARAKTERİSTİKASI
Tras təcil (sürətyığma) dinamikasına, əyləclərin effektivliyinə və onların soyudulmasına tələbkardır. Bəhreyndə maşınlar asfalta yatma qüvvəsinin orta səviyyəsinə sazlanırlar, dövrənin 65%-ni sürücülər qaz pedalını döşəməyə sıxaraq qət edirlər. Pit-stopda zaman itkisi 18-19 saniyədir, pit-stopun tam müddəti isə 22-23 saniyə çəkir. Bu həftəsonu pit-leyndə hərəkət sürətinin məhdudiyyəti 80 km/saatdır.
Trasda iki müstəqil DRS zonası var – sürücülər arxa qanadın hərəkətli elementindən arxa düzlükdə və start-finiş düzlüyündə yararlana bilərlər. Maşınlar arasındakı intervallar isə 9-cu və 14-cü döngələrin girişində yerləşir.
Soyutma sisteminin yüklənməsi Malayziyada olduğu kimi yüksək deyil, amma trasdakı qum dənələrinə görə maşınlara əlavə süzgəclər qoyulur ki, bu da soyutmanı bir qədər çətinləşdirri.
Trasda demək olar ki, sürətli döngə yoxdur, uzun düzlüklərin sonundakı əylənmə nöqtələri ötmələr üçün çox əlverişlidir. Ən uzun start-finiş düzlüyü və çox yavaş orta sektor mühəndisləri sürət və asfalta yatma qüvvəsi arasındakı ənənəvi kompromissi axtarmağa məcbur edir. Maşınların hazırlanması üçün vacib olan sessiya cümə günü ikinci sərbəst yürüşlərdir – çünki sıralanma turu və yarış eyni vaxtda start alırlar.
2015-ci ilin Bəhreyn Qran Prisində sessiyalarda ən yaxşı nəticələr | ||||
Sessiya | Hava | Sürücü | Komanda | Zaman |
1-ci sərbəst yürüşlər | Günəşli, quru | K.Rəykkönen | Ferrari | 1:37.827 |
2-ci sərbəst yürüşlər | Günəşli, quru | N.Rosberq | Mercedes AMG | 1:34.647 |
3-cü sərbəst yürüşlər | Günəşli, quru | L.Həmilton | Mercedes AMG | 1:34.599 |
Sıralanma turu | Günəşli, quru | L.Həmilton | Mercedes AMG | 1:32.571 |
Yarışda sürətli dövrə | Günəşli, quru | K.Rəykkönen | Ferrari | 1:36.311 |
TELEYAYIM
F-1.az xatırladır ki, Azərbaycanda bütün çempionatın yayım hüquq İdman Azərbaycan kanalında olduğu üçün Bəhreyn Qran Prisini İdman Azərbaycan və ya İdman Azərbaycan HD kanallarından izləyə bilərsiniz. Hər bir sessiyanın rəsmi protokolları isə saytımızda operativ yerləşdiriləcək…
Bəhreyn Qran Prisinin sessiyaları, Bakı vaxtılə | |||
Tarix | Sessiya | Zaman | TV |
1 aprel | 1-ci sərbəst yürüşlər | 15:00 | – |
1 aprel | 2-ci sərbəst yürüşlər | 19:00 | – |
2 aprel | 3-cü sərbəst yürüşlər | 16:00 | – |
2 aprel | Sıralanma turu | 19:00 | 19:50 |
3 aprel | Yarış | 19:00 | 19:50 |
HƏFTƏSONU ÜÇÜN SÜRÜCÜLƏRİN TƏKƏR SEÇİMİ
Pirelli şirkəti Bəhreynə SuperSoft, Soft və Medium sliklərini gətirəcək – son iki tərkibdən yarışda mütləq istifadə olunmalıdır. Keçən il komandaların çoxu iki pit-stoplu strategiyaya üstünlük vermişdi, amma qarşıdakı yarışda 3 dəfə pit-stop etmək daha əlverişli görünür – ona görə də komandalar daha çox yumşaq təkərlər sifariş ediblər. Ferrari və Williams sürücüləri 3 dəst Medium tərkibi sifariş ediblər, çox güman ki, bu komandalar Mercedes AMG-dən fərqli strategiya seçəcəklər…
Sürücü | Komanda | Medium | Soft | SuperSoft |
L.Həmilton | Mercedes AMG | 1 | 6 | 6 |
N.Rosberq | Mercedes AMG | 1 | 6 | 6 |
S.Fettel | Ferrari | 3 | 4 | 6 |
K.Rəykkönen | Ferrari | 3 | 4 | 6 |
V.Bottas | Williams | 3 | 3 | 7 |
F.Massa | Williams | 3 | 3 | 7 |
D.Rikkardo | Red Bull | 2 | 5 | 6 |
D.Kvyat | Red Bull | 2 | 5 | 6 |
K.Maqnussen | Renault | 1 | 5 | 7 |
C.Palmer | Renault | 1 | 5 | 7 |
N.Hülkenberq | Force İndia | 2 | 5 | 6 |
S.Peres | Force İndia | 2 | 5 | 6 |
M.Ferstappen | Toro Rosso | 1 | 7 | 5 |
K.Sayns | Toro Rosso | 2 | 6 | 5 |
F.Alonso | McLaren | 3 | 4 | 6 |
C.Batton | McLaren | 3 | 4 | 6 |
M.Eriksson | Sauber | 3 | 5 | 5 |
F.Nasr | Sauber | 4 | 4 | 5 |
P.Verlyayn | Manor | 4 | 5 | 4 |
R.Haryanto | Manor | 4 | 5 | 4 |
R.Qrojan | Haas | 2 | 4 | 7 |
E.Qutyerres | Haas | 1 | 5 | 7 |
STATİSTİKA
Hazırkı pilotların Bəhreyn Qran Prisində nəticələri | |||||
Pilot | QP | Xallar | Poul | Podium | Qələbə |
L.Həmilton | 8 | 92 | 1 | 4 | 2 |
S.Fettel | 7 | 88 | 2 | 3 | 2 |
K.Rəykkönen | 10 | 84 | – | 7 | – |
F.Alonso | 11 | 65 | 1 | 3 | 3 |
N.Rosberq | 9 | 58 | 2 | 2 | – |
F.Massa | 11 | 49 | 1 | 3 | 2 |
R.Qrojan | 4 | 36 | – | 2 | – |
C.Batton | 11 | 28 | – | 2 | 1 |
S.Peres | 4 | 27 | – | 1 | – |
D.Rikkardo | 4 | 20 | – | – | – |
V.Bottas | 4 | 16 | – | – | – |
N.Hülkenberq | 5 | 10 | – | – | – |
D.Kvyat | 2 | 2 | – | – | – |
E.Qutyerres | 2 | – | – | – | – |
M.Ferstappen | 1 | – | – | – | – |
K.Sayns | 1 | – | – | – | – |
K.Maqnussen | 1 | – | – | – | – |
M.Eriksson | 1 | – | – | – | – |
F.Nasr | 1 | – | – | – | – |
C.Palmer | 1 | – | – | – | – |
P.Verlyayn | – | – | – | – | – |
R.Haryanto | – | – | – | – | – |
Bəhreyn Qran Prisinin qalibləri | |||||
Tarix | Tras | Poul | Qələbə | ||
19.04.2015 | Saxir | L.Həmilton | Mercedes AMG | L.Həmilton | Mercedes AMG |
06.04.2014 | Saxir | N.Rosberq | Mercedes AMG | L.Həmilton | Mercedes AMG |
21.04.2013 | Saxir | N.Rosberq | Mercedes AMG | S.Fettel | Red Bull |
22.03.2012 | Saxir | S.Fettel | Red Bull | S.Fettel | Red Bull |
14.03.2010 | Saxir | S.Fettel | Red Bull | F.Alonso | Ferrari |
26.04.2009 | Saxir | Y.Trulli | Toyota | C.Batton | Brawn GP |
06.04.2008 | Saxir | R.Kubitsa | BMW Sauber | F.Massa | Ferrari |
15.04.2007 | Saxir | F.Massa | Ferrari | F.Massa | Ferrari |
12.03.2006 | Saxir | M.Şumaher | Ferrari | F.Alonso | Renault |
03.04.2005 | Saxir | F.Alonso | Renault | F.Alonso | Renault |
04.04.2004 | Saxir | M.Şumaxer | Ferrari | M.Şumaxer | Ferrari |