F-1.az xatırladır ki, bütün dünya ictimaiyyəti yeni fləşmoba qoşulub – virtual məkan Harlem Shake və İce Bucket Challenge fləşmoblarından sonra yeni virusa yoluxub: Mannequin Challenge. Fləşmobun tarixi Florida ştatının Ceksonvill məktəbinin şagirdlərinin videosu ilə başlayıb – şagirdlər bir müddət donaraq hərəkətsiz qaldıqlarını kameraya köçürdükdən sonra internetdə yaymışdılar.
Fləşmobun məqsədi “zamanın dondurulması” effektini göstərməkdir – bir qrup insan hərəkətsizliyini saxlamalıdır, bu zaman çəkiliş aparan şəxs onların arası ilə hərəkət etməlidir. Mannequin Challenge-ə onlarla idman və şou-biznes ulduzları da qoşulub. Artıq növbə avtoidmana da yetişib.
Birinci olaraq Formula E seriyasında yarışan Virgin Racing komandası rəsmi YouTube kanalında yarışın ortasında maşının dəyişməsi prosesində “zamanı dondurmuşdu”:
Bundan sonra Dünya Dözümülülük Çempionatının (WEC) Signatech Alpine komandası yarışın gedişində pit-stop və sürücünün dəyişməsi anını “dondurub”…
What a challenge 👌🏻🚘😂#MannequinChallenge #6HBahrain @FIAWEC @24heuresdumans @SignatechAlpine pic.twitter.com/Y8tkV06mAF
— Paul-loup Chatin (@paulloup_chatin) 16 ноября 2016 г.
Onların bu günlərdə Bəhreyndə yarışan ByKolles komandasından olan həmkarları da öz videolarını yayıblar:
Phoenix Raceway trasının əməkdaşları NASCAR Trucks komandasının sürücüsü Daniel Suaresin qələbəsini bayram etməsini “dondurublar”:
There was something different about Victory Lane @PhoenixRaceway tonight … #MannequinChallenge pic.twitter.com/pJpbOU5QmD
— Phoenix Raceway (@PhoenixRaceway) 12 ноября 2016 г.
Dünya Ralli Çempionatının (WRC) M-Sport komandası da fləşmoba qoşulub:
İkitəkərlilərin dördtəkərlilələrə cavabı özünü gözlətməyib…
https://www.youtube.com/watch?v=pSB3CNASwrY
Britaniya mətbuatında WEC Aston Martin komandasının videosu reytinqlərə başçılıq edir:
Amma bizim fikrimizcə, Bakı Şəhər Halqası (BŞH) Əməliyyat Şirkətinin əməkdaşlarının ofisdə “zamanı dondurmaları” daha maraqlı alınıb…