Azərbaycan-2023: Komandaların gətirdiyi yeniliklər

Bakıdakı yarışa qədər olan 3 həftəlik fasilədə komandalar bir çox yeniliklər gətiriblər. Bu addım həm fasilə, həm də trasın xarakteristikası ilə izah edilə bilər.

F-1.az həmin yeniliklər barədə məlumat verir…

RED BULL RACİNG

RB19-da yan pontonların hava girişlərinin forması dəyişib – onlar daha geniş olub və indi daralıb. Komandanın izah etdiyi kimi, bu, hava təzyiqinin daha səmərəli paylanmasına imkan verir. Aşağı təzyiq sahəsinə görə, axın artan sürətlə radiatorlara yönəldilir, beləliklə, soyutma daha səmərəli olur. O, həmçinin kiçik hava çıxışlarının soyuducuları havalandırmasına imkan verir ki, bu da müəyyən aerodinamik üstünlüklə nəticələnir.

Yeni radiator girişləri pontonların yuxarı hissəsinin yenidən dizaynını, eləcə də ətrafdakı hava axınını optimallaşdırmaq üçün alt həndəsəsinin bir qədər dəyişməsini tələb edirdi.

 

FERRARI

Ferrari komandasının bildirdiyi tək təkmilləşdirmə daha aşağı müqavimət ilə yenidən konfiqurasiya edilmiş arxa qanaddır. Bu, Bakı trasının özəllikləri ilə deyil, yalnız Skuderiyanın bu elementin səmərəliliyini artırmaq istəyi ilə bağlıdır.

 

MERCEDES

W14-də, arxa təkər və diffuzorun xarici divarı arasında yerləşən deflektorun forması dəyişib – bu, arxa qanadın uc plitələrinin ətrafındakı hava axınının daha az burulğanlı olması üçün edilir.

Son plitələrin özləri də trasın xüsusiyyətlərinə uyğun olaraq bir qədər dəyişdirilmişdir, bu da şassinin sürüklənməsinin azaldılmasını tələb edir. Aşağı ön üçbucaqlı asma qollarının pərdələri də fərqli formaya malikdir ki, bu da ön təkərlər ətrafında hava axınını optimallaşdırmağa imkan verir.

 

ALPİNE

A523 tamamilə yenidən işlənmiş Venturi tunelləri ilə yeni gövdəyə malikdir. Bununla birlikdə, təkmilləşdirilmiş altlığın effektivliyi tam şəkildə özünü göstərməsi üçün ön və arxa asmaların profili dəyişdirilib.

 

MCLAREN

McLaren hava təzyiqinin onunla trasın səthi arasında fərqli paylanmasına imkan verən tamamilə yeni gövdənin alt hissəsində cəmlənmiş radikal yenilikləri təqdim edib. Lakin MCL60-da bir sıra digər, daha az əhəmiyyətli təkmilləşdirmələr var, o cümlədən ölçüsü azalmış əsas qanadın altında yerləşən əlavə arxa qanad.

 

ALFA ROMEO

Komandanın maşınında azaldılmış sürtünmə ilə seçilən arxa qanad görünüb. Əlavə arxa qanad da Bakı Şəhər Halqasının xüsusiyyətlərinə uyğun olaraq yenidən işlənib. Ön qanadın əsas profili də dəyişib.

 

ASTON MARTİN

AMR23-ün arxa qanadında əsas elementin forması, eləcə də daşınan element dəyişib, çünki tras maşının bu hissəsində müqavimətin azaldılmasını tələb edir.

 

HAAS

VF-23-də azaldılmış müqavimət xüsusiyyətləri ilə arxa qanad müşahidə edilib.

 

ALPHATAURİ

FaenTSa komandası alt hissədə yerləşən əlavə qanadların və deflektorların kaskadını optimallaşdırmağa davam edir. Modernləşdirilmiş altlıq AT04-ü Melburnda gerilərdə saxladı, lakin Bakıda təqdim olunan yeni elementlər onun səmərəliliyini artırmağa imkan verir.

Komanda aerodinamik kuzov komplektinin konfiqurasiyasında Bakı trasının özəllikləri ilə diktə edilən digər dəyişikliklər barədə də məlumat verib: ön və arxa qanadlar bir qədər təkmilləşdirilib, əyləc hava kanallarının forması da dəyişib.

 

WİLLİAMS

Komandanın maşınında burun konusunun aşağı hissəsinin forması dəyişdirilib, bu, ön qanadın səmərəliliyini artırmaq üçün edilib.

,

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*