F-1.az xatırladır ki, cümə günü birinci və ikinci sərbəst yürüşlərdə Ferstappen lider olub, şənbə günü baş tutan son məşqlərdə isə Bottas protokollara başçılıq edib. Rikkardonun qəzasından sonra qırmızı bayraqla dayandırılan dramatik sıralanma turunda Həmilton son anda poulun sahibi olub. Bottas ona yarım saniyə uduzsa da, yarışa ön cərgədən başlamağa haqq qazanıb. Startda ikinci cərgəni Ferrari sürücüləri, üçüncü cərgəni isə Fertappenlə Peres zəbt ediblər.
Güc qurğusundakı dəyişikliklərə görə Alonso 40, Vandorn 35, Kanadadakı qəzaya görə isə Sayns üç yer itirmək cəzası alıb. Sıralanma turunda iştirak edə bilməməsinə baxmayaraq, stüardlar tərəfindən yarışa buraxılan Palmer son yerdən start alıb.
Təkərlər yenə də həftəsonunun ən çox danışılan mövzularından olub. Pirelli Azərbaycan Qran Prisinə Medium, Soft və SuperSoft tərkibləri gətirib. Hətta SuperSoft təkərlər də Bakı trası üçün çox sərt olub. Yarışa Qrojan, Eriksson və Vandorn Soft təkərlərlə, yerdə qalan sürücülər isə SuperSoft təkərlərlə başlayıblar.
Startda Həmilton liderliyini qoruyub, Bottas Rəykkönenlə təmasdan sonra təkəri deşildiyindən yavaşımalı olub, Rəykkönen isə beşinci yerə qədər geriləyib. Sayns yerində fırlanıb, lakin yarışa davam edə bilib. 2-ci dövrədən sonra ilk onluq belə olub: Həmilton – Fettel – Peres – Ferstappen – Rəykkönen – Massa – Okon – Stroll – Rikkardo – Hülkenberq.
Bottas yavaş-yavaş boksa gəlib – onun təkərini dəyişiblər. Həmilton Fettellə fərqi 2 saniyəyə qaldırıb və DRS hücumlarından özünü qoruyub. Qrojan üçüncü, Rikkardo və Vandorn 6-cı dövrədə pit-stop ediblər. Palmer 8-ci dövrədə maşını saxlayıb – britaniyalı maşındakı problemlərə görə yarışı dayandırmalı olub. 11-ci dövrədə isə Kvyat elektronik problemlərə görə mübarizəni dayandırıb. Ferstappen Peresə hücumlar edib, lakin motoru sıradan çıxdığı üçün yarış onun üçün başa çatıb. Kvyatın maşınının təxliyə edilməsi üçün Təhlükəsizlik Maşını trasa çıxıb. TM-in arxasında ilk onluq belə olub: Həmilton – Fettel – Peres – Rəykkönen – Massa – Okon – Stroll – Hülkenberq – Maqnussen – Rikkardo.
Restart 16-cı dövrədə verilib – Həmilton liderliyini qoruyub, Massa və Okon Rəykköneni ötüblər. Lakin TM yenidən trasa çıxıb. Start düzlüyündə və trasın müxtəlif yerlərindəki qırıntıları təmizləmək lazım gəlib. Peleton start düzlüyündən yox, pit yolundan keçməli olub. 19-cu dövrədə restart verilib. Bundan bir qədər əvvəl isə Fettel sürətini xeyli azaltmış Həmiltona arxadan çırpılıb. Alman sürücü bir qədər sürətlənib, Lyuisə əl işarələri ilə etirazını bildirib və maşını onun üzərinə sürüb.
Mübarizə yenidən başlayıb. Okonla Peres toqquşublar və komandanın hər iki sürücüsünün maşınları xəsarət alıb. Peres maşını boksa sürüb, Okon isə mübarizəyə davam edib. Rəykkönenin maşınının sağ arxa təkəri deşilib və finlandiyalı da boksa yollanıb. Əvvəl TM 3-cü dəfə trasa çıxıb, bir qədər sonra isə trasda qırıntılar çox olduğundan, yarış qırmızı bayraqlarla dayandırılıb. Sürücülər pit-leynə qayıdıblar. Mexaniklər təkərləri dəyişiblər. Peresin maşınının sınmış asılqanı yenisi ilə əvəzlənib, Rəykkönenin maşını isə təmir olunub. Hər iki sürücü bir dövrə geridən mübarizəni davam etdirib. Lakin bir qədər sonra onlara qayda pozuntusuna görə cərimə verilib. Fasilə 25 dəqiqə davam edib. Yarış Təhlükəsizlik Maşınının arxasında yenidən başlayıb. TM-in arxasında ilk onluq belə olub: Həmilton – Fettel – Massa – Stroll – Rikkardo – Hülkenberq – Maqnussen – Alonso – Sayns – Qrojan.
TM trası tərk edib və Həmilton bu dəfə də mövqeyini əldən verməyib. Stroll Massanı qabaqlayıb, Rikkardo isə onların hər ikisini ötüb. Hülkenberqin maşını divara toxunub və asılqanı sınıb. Alman sürücü səkkizinci döngədəki təhlükəsizlik zonasında maşını saxlayıb. Arxa amortizatordan şikayət edən Massa üçün də yarış başa çatıb. Okon yeddincilik uğrunda mübarizədə Saynsı qabaqlayıb. 30-cu dövrədən sonra ilk onluq: Həmilton – Fettel – Rikkardo – Stroll – Maqnussen – Alonso – Okon – Sayns – Bottas – Qrojan.
Həmiltonun maşınında boyunaltı yerindən çıxıb. Sürücü bunu düzəltməyə çalışsa da, alınmayıb. Nəticədə pit-leynə yollanıb, problemin aradan qaldırılması britaniyalı üçün vaxt itkisi ilə nəticələnib və liderliyi əldən verib. Fettelə Lyuislə insidentə görə 10 saniyəlik Stop&Go (dayan və get) cəzası verilib. Alman sürücü 34-cü dövrədə cəzasını çəkmək üçün pitə gəlib və trasa Həmiltonun önündə qayıdıb. 34-cü dövrədən sonra ilk onluq belə olub: Rikkardo – Stroll – Maqnussen – Okon – Alonso – Bottas – Fettel – Həmilton – Sayns – Qrojan.
Həmilton və Fettel Alonsonu, Bottas və Okon isə Maqnusseni qabaqlayıblar. 39-cu dövrədə Bottas üçüncü yer uğrunda mübarizədə Okonu geridə qoyub. İki dövrə sonra Peres yarışı dayandırıb. Həmilton və Fettel də Okonu qabaqlayıblar. Bottas ikinci yerdəki Stroll ilə olan 10 saniyədən çox fərqi hər dövrədə azaltmağa başlayıb. 45-ci dövrədən sonra ilk onluq belə olub: Rikkardo – Stroll – Bottas – Fettel – Həmilton – Okon – Maqnussen – Sayns – Alonso – Verlyayn.
Yarışın sonuna 5 dövrə qalmış Rəykkönen də mübarizəni dayandırıb. Bottas kanadalıya xeyli yaxınlaşıb, Həmilton isə Fettelə hücumlar təşkil etməyə başlayıb. Rikkardo finiş xəttini hamıdan tez keçərək Bakıda keçirilən ikinci yarışın qalibi olub. Bottas isə Strollu son metrlərdə üstələməyi bacarıb.
Daniel Rikkardo mövsümdə ilk, karyerasında 5-ci qələbəsini qazanıb. Ləns Stroll Formula1 tarixində debüt mövsümündə podiuma çıxan ən gənc sürücü adını qazanıb. Fernando Alonso komandasına mövsümdə ilk xalları qazandırıb, Paskal Verlyayn da yenidən xal zonasına düşə bilib.
Bakı küçələri uzun müddət müzakirə olunacaq unudulmaz yarışa səhnə olub. Mübarizə 2 həftə sonra Şpilberqdə qaldığı yerdən davam edəcək…
Yer | N | Sürücü | Komanda | Zaman/Fərq | Pit |
1 | 3 | Daniel Rikkardo | Red Bull | 2:03.55.573 | 3 |
2 | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes AMG | + 0:03.904 | 3 |
3 | 18 | Ləns Stroll | Williams | + 0:04.009 | 2 |
4 | 5 | Sebastyan Fettel | Ferrari | + 0:05.976 | 2 |
5 | 44 | Lyuis Həmilton | Mercedes AMG | + 0:06.188 | 2 |
6 | 31 | Esteban Okon | Force İndia | + 0:30.298 | 3 |
7 | 20 | Kevin Maqnussen | Haas | + 0:41.753 | 2 |
8 | 55 | Karlos Sayns | Toro Rosso | + 0:49.400 | 2 |
9 | 14 | Fernando Alonso | McLaren | + 0:59.551 | 2 |
10 | 94 | Paskal Verlyayn | Sauber | + 1:29.093 | 3 |
11 | 9 | Markus Eriksson | Sauber | + 1:31.794 | 2 |
12 | 2 | Stoffel Vandorn | McLaren | + 1:32.160 | 3 |
13 | 8 | Roman Qrojan | Haas | + 1 dövrə | 4 |
14 | 7 | Kimi Rəykkönen | Ferrari | + 5 dövrə | 2 |
Sürətli dövrə: Sebastyan Fettel (Scuderia Ferrari) – 1:43.441 (57-ci dövrə, 280.919 km/saat).
MÜBARİZƏNİ DAYANDIRANLAR:
Sürücü | Komanda | Dövrə | Səbəb |
Serxio Peres | Force İndia | 39 | mexaniki problem |
Felipe Massa | Williams | 25 | amortizator |
Niko Hülkenberq | Renault | 24 | qəza |
Maks Ferstappen | Red Bull | 12 | mexaniki problem |
Daniil Kvyat | Toro Rosso | 9 | elektronik problem |
Colion Palmer | Renault | 7 | mexaniki problem |
SÜRÜCÜLƏRİN ÇEMPİONATI:
Yer | N | Sürücü | Ölkə | Komanda | Xal |
1 | 5 | Sebastyan Fettel | Scuderia Ferrari | 153 | |
2 | 44 | Lyuis Həmilton | Mercedes AMG Petronas F1 Team | 139 | |
3 | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes AMG Petronas F1 Team | 111 | |
4 | 3 | Daniel Rikkardo | Red Bull Racing | 92 | |
5 | 7 | Kimi Rəykkönen | Scuderia Ferrari | 73 | |
6 | 33 | Maks Ferstappen | Red Bull Racing | 45 | |
7 | 11 | Serxio Peres | Sahara Force İndia F1 Team | 44 | |
8 | 31 | Esteban Okon | Sahara Force İndia F1 Team | 35 | |
9 | 55 | Karlos Sayns | Scuderia Toro Rosso | 29 | |
10 | 19 | Felipe Massa | Williams Martini Racing | 20 | |
11 | 27 | Niko Hülkenberq | Renault Sport Formula 1 Team | 18 | |
12 | 18 | Ləns Stroll | Williams Martini Racing | 17 | |
13 | 20 | Kevin Maqnussen | Haas F1 Team | 11 | |
14 | 8 | Roman Qrojan | Haas F1 Team | 10 | |
15 | 94 | Paskal Verlyayn | Sauber F1 Team | 5 | |
16 | 26 | Daniil Kvyat | Scuderia Toro Rosso | 4 | |
17 | 14 | Fernando Alonso | McLaren Honda Formula 1 Team | 2 |
MÜHƏNDİSLƏR KUBOKU:
Yer | Komanda | Motor | Xal |
1 | Mercedes AMG Petronas F1 Team | Mercedes | 250 |
2 | Scuderia Ferrari | Ferrari | 226 |
3 | Red Bull Racing | TAG Heuer | 137 |
4 | Sahara Force İndia F1 Team | Mercedes | 79 |
5 | Williams Martini Racing | Mercedes | 37 |
6 | Scuderia Toro Rosso | Renault | 33 |
7 | Haas F1 Team | Ferrari | 21 |
8 | Renault Sport Formula 1 Team | Renault | 18 |
9 | Sauber F1 Team | Ferrari | 5 |
10 | McLaren Honda Formula 1 Team | Honda | 2 |