Force İndia: mühərriyin nazik təbəqəsi və arxa antiqanadı
Böyük yeniliklərdən sonra Force İndia komandasının açıq irəliləyişi var. Azərbaycanda komanda ERS-in radiatorlarından birinin yerini dəyişmişdi, bu da öz növbəsində mühərriyin nazik təbəqəsində kiçik donqar əmələ gətirmişdi (1 və 2).
Bu seçim ən optimal görünür, çünki nazik təbəqənin hündürlüyünün böyüməsindən fərqli olaraq aerodinamikaya daxildən və eləcə də xaricdən az təsir göstərir. Bakı treki bir çox komandaları çaşqınlığa saldı. Optimal sazlanmalar tapmaq elə də asan olmadı. Uzun düzlük, bəzi komandaları aşağı asfalta yatma qüvvəsinə sazlanmaq kimi variantlara əl atmağa məcbur etdi. Ancaq optimal seçim bu deyildi. Görünür ki, Force İndia mühəndisləri daha optimal seçim etməyə müvəffəq olmuşdular.
Red Bull-un arxa qanadı
Red Bull komandası, Bakıda iki fərqli arxa qanadı sınaqdan keçirdi. Daniel Rikkardo ekstremal yan lövhəli və vəhdət təşkil edən üfüqi və şaquli kəsiklərdən ibarət qanadı sınaqdan keçirirdi. Qanadda bundan başqa yuxarı hissədə hücum bucağı aşağı olan iki dənə üfüqi kəsiklər və arxa hissədə hava kütləsini yuxarı hissəyə istiqamətləndirən üç dənə tili (qabırğası) var (3).
Ferstappenə isə ənənəvi variantda olan arxa qanad verilmişdi. Qanadın yan lövhələrinin yuxarı hissəsində kəskin hücum bucaqlı və ön hissəsində qabarıqlı dörd üfüqi kəsikləri var idi, hansılar ki, arxa təkərin hərəkəti zamanı yaranan burulğanı yatırmaq məqsədi daşıyırdı (4).
Red Bull komandası TAG adını daşıyan Renault mühərriklərinin nəzərə çarpan dərəcədə effektiv işlədiyi qənaətindədir. Ancaq hesablamaların nəticəsinə görə, Renaul mühərriyi, maksimal sürətdə Ferrari və Mercedes-ə uduzur. Bu, daxili yanma mühərriyinin və turbinin qaytarması, həmçinin enerjinin təkrar istifadəsinin effektivliyi ilə əlaqədardır.
Mercedes-in arxa qanadı
Bakı üçün gətirilən yeni arxa qanadı Kanadada görmüşdük. Niko Rosberq həmin qanadla bir neçə dövrə vurmuşdu.
Bakının əsas xüsusiyyətlərindən biri güclü küləkdir. Yeni arxa qanad asfalta yatma qüvvəsi və ön müqavimət arasında kompromisi əldə etməyə imkan verir.
Əsas düzlüyün əyilmiş hissəsi havanın rahat hərəkət etməsi üçün kənarlarda sıxılır. Buna bənzər qanad keçən il Montsa və Spa traslarında tətbiq edilmişdi.
Ferrari-nin arxa qanadı
Ferrari Bakıya yeni antiqanad gətirmişdi. Onun əsas düzlüyü qısa vətərə və qısa hücum bucağına malik idi. Həmçinin, yan lövhələrin relyefli kəsiklərinin sayı 3-ə qədər azaldılmışdı (6.1). Bu kəsiklər, qanadın əsas düzlüyü ilə lövhələrin birləşdiyi nöqtədən yaranan qasırğavari havaya təsir edir.
Antiqanadın bərkidilmə pilonu iki seksiyadan ibarətdir (6.2). Xüsusən bu konstruksiyanın aerodinamik yüklənmə altında hədsiz elastikliyi ilə düzlüklərdə ön müqaviməti azaltmağa imkan yaratması suallar doğurur.
FİA əmindir ki, burada heç bir qayda pozuntusu yoxdur. Qeyd etmək lazımdır ki, elastiki lövhə hazırda heç bir yüklənmə yoxlamalarından keçmir.
Asfalta yatma qüvvəsini əldə etməyə kömək edən bu konfiqurasiya, SF16-H-da Bakı trekinin 2,2 km-lik düzlüyündə maksimal sürəti əldə etməyə hesablanıb.