F-1.az xəbər verir ki, bu dəfə şərtləq bir qədər yüngülləşdirilib – sürücülər hər sessiyada yalnız bir dəstdən istifadə edə bilər, lakin Bakıdan fərqli olaraq, o dəstlər işləmiş də ola bilərlər.
Dünənki sıralanma turunda Maks Ferstappen qalib gəlib. Bu gün yağış yağıb, F3-ün sessiyasından sonra tras bir qədər qurusa da, vəziyyət dünənkindən tamamilə fərqli olub.
Cümə günü keçirilən seçmə mərhələnin gedişində stüardlar trasın sərhədlərini pozduqlarına görə 47 dəfə nəticələri ləğv ediblər. Axşam sürücülər və komanda nümayəndələri bunu tənqid ediblər, lakin yanaşma dəyişməyib – Sprint Shootout-da dörd təkər ağ xəttdən kənara çıxarsa, göstərilən nəticələrin aradan qaldırılmasına səbəb olub.
İlk sessiyada tras tam qurumasa da, sürücülər sliklərlə trasa çıxıblar. Lakin Elbon, Piastri və Sarcent keçid təkərlər üçün boksa qayıdıblar. Sıxlıq dünənkindən daha çox olub. Sayns əyləcləri tüstüləndiyi üçün boksa qayıdıb. Çjou yerində fırlanıb. Ferstappen, Həmilton, Peres və Sarcentin nəticələri ləğv edilib. Trasın vəziyyəti getdikcə düzəlib və nəticələr yaxşılaşıb. Ən yaxşı nəticə Saynsdan gəlib, Sarcent, Bottas, Həmilton, Piastri və Çjou mübarizəni dayandırıblar.
İkinci Sessiyada hamı aşınmış Soft-larla trasa çıxıb. Rassell hidravlik problemə görə mübarizəni davam etdirə bilməyib. Ferstappen hamıdan sürətli olub, Rassell, de Friz, Tsunoda, Qasli və Elbon ilk onluğa girə bilməyiblər.
Son sessiyada Sayns və Hülkenberq yeni Medium, Ferstappen, Lekler və Norris yeni Soft, qalanları isə işlənmiş Soft təkərlərlə çıxıblar. Maks dərhal yeni etalon təyin edib – 1:04.613. Sonrakı cəhdi isə 1:04.440 olub və heç kim bu nəticəyə yaxınlaşa bilməyib.
Bugünkü sprintə Red Bull sürücüləri birinci, Norris və Hülkenberq ikinci, Ferrari sürücüləri isə üçüncü cərgədən başlayacaqlar.
Yer | N | Sürücü | Komanda | 1-ci sessiya | 2-ci sessiya | 3-cü sessiya | |||||
Yer | Zaman | Dövrə | Yer | Zaman | Dövrə | Zaman | Dövrə | ||||
1 | 1 | Maks Ferstappen | Red Bull | 2 | 1:06.236 | 9 | 1 | 1:05.371 | 8 | 1:04.440 | 6 |
2 | 11 | Serxio Peres | Red Bull | 14 | 1:06.924 | 9 | 8 | 1:05.836 | 8 | 1:04.933 | 6 |
3 | 4 | Lando Norris | McLaren | 9 | 1:06.723 | 9 | 5 | 1:05.699 | 8 | 1:05.010 | 6 |
4 | 27 | Niko Hülkenberq | Haas | 3 | 1:06.548 | 9 | 10 | 1:06.091 | 8 | 1:05.084 | 6 |
5 | 55 | Karlos Sayns | Ferrari | 1 | 1:06.187 | 5 | 2 | 1:05.434 | 7 | 1:05.136 | 6 |
6 | 16 | Şarl Lekler | Ferrari | 15 | 1:07.061 | 10 | 4 | 1:05.673 | 8 | 1:05.245 | 5 |
7 | 14 | Fernando Alonso | Aston Martin | 5 | 1:06.611 | 10 | 7 | 1:05.759 | 8 | 1:05.258 | 6 |
8 | 18 | Ləns Stroll | Aston Martin | 4 | 1:06.569 | 10 | 9 | 1:05.914 | 8 | 1:05.347 | 6 |
9 | 31 | Esteban Okon | Alpine | 10 | 1:06.840 | 10 | 3 | 1:05.604 | 8 | 1:05.366 | 6 |
10 | 20 | Kevin Maqnussen | Haas | 6 | 1:06.629 | 9 | 6 | 1:05.730 | 8 | 1:05.912 | 6 |
11 | 23 | Aleksander Elbon | Williams | 12 | 1:06.892 | 10 | 11 | 1:06.152 | 8 | ||
12 | 10 | Pyer Qasli | Alpine | 11 | 1:06.873 | 10 | 12 | 1:06.360 | 6 | ||
13 | 22 | Yuki Tsunoda | AlphaTauri | 13 | 1:06.896 | 10 | 13 | 1:06.369 | 8 | ||
14 | 21 | Nik de Friz | AlphaTauri | 8 | 1:06.704 | 10 | 14 | 1:06.593 | 8 | ||
15 | 63 | Corc Rassell | Mercedes | 7 | 1:06.653 | 10 | 15 | – | 0 | ||
16 | 24 | Quanyu Çjou | Alfa Romeo | 16 | 1:07.062 | 9 | |||||
17 | 81 | Oskar Piastri | McLaren | 17 | 1:07.106 | 10 | |||||
18 | 44 | Lyuis Həmilton | Mercedes | 18 | 1:07.282 | 9 | |||||
19 | 77 | Valtteri Bottas | Alfa Romeo | 19 | 1:07.291 | 9 | |||||
20 | 2 | Loqan Sarcent | Williams | 20 | 1:07.426 | 10 |