F-1.az bildirir ki, Avstriya Qran Prisi Formula1 tarixində tamaşaçısız baş tutan ilk yarışdır və 1966-cı ildən bəri ilk dəfə mövsümə Avropada start verilib.
Xatırladaq ki, qış testlərində də inamlı təsir bağışlayan Mercedes gözlənildiyi kimi, burada ilk məşqlərdən nə qədər iddialı olduğunu göstərmişdi – Həmilton və Bottas hər üç sessiyanı müvafiq olaraq, birinci və ikinci yerdə başa vurmuşdular. Dünən baş tutan sıralanma turunda isə finlandiyalı sürücü çempion komanda yoldaşını üstələməyi bacararaq mövsümün ilk poulunun sahibi olmuşdu.
Dünən sıralanma turundan dərhal sonra Həmiltonun son sessiyada sarı bayraqlar altında sürətini azaldıb-azaltmadığı araşdırılmış, eyni anda həm yaşıl, həm də sarı işıqların yanması əsas götürülərək cəza verilməmişdi. Lakin bu gün Red Bull-un rəsmi etirazı və təqdim etdiyi görüntülərə əsasən, stüardlar qərarını dəyişiblər və Lyuisə startda 3 yer itirmək cəzası veriblər.
Pirelli Şpilberqə orta üçlüyü – C2, C3 və C4 tərkibləri gətirib. İlk onluqdan yalnız Ferstappen, daha arxada başlayan 12 sürücüdən isə 10-u Medium, digərləri Soft təkərlərlə yarışa başlayıblar.
Start insidentsiz ötüşüb, Bottas yerini qorumaqla yanaşı, fərqi dərhal artırıb. Vettel Rikkardonu ötüb, Covinatsi isə 4 yer qazanıb. İlk dövrədən sonra ilk onluq: Bottas – Ferstappen – Norris – Elbon – Həmilton – Peres – Lekler – Sayns – Stroll – Fettel.
Norrisi üçüncü dövrədə Elbon, bir qədər sonra da Həmilton keçib. Kvyat Covinatsi və Maqnusseni ötərək 2 yer qazanıb. Həmilton Elbona ardıcıl hücumlar edib və 9-cu turda istəyinə nail olaraq üçüncü yerə yüksəlib.
12-ci dövrədə yarışın favoritlərindən olan Ferstappenin motoru güc itirib. Niderlandlı sürücü sükanın üzərindəki düymələrlə vəziyyəti düzəltməyə çalışsa da, alınmayıb. Boksda da komandanın onu yarışa qaytarmaq cəhdləri boşa çıxıb. 14-cü dövrədə ilk onluq: Bottas – Həmilton – Elbon – Norris – Peres – Lerkler – Sayns – Stroll – Lekler – Rikkardo.
Stroll da motorun güc itirməsindən şikayət edib və Fettelə keçilib. 19-cu dövrədə isə Rikkardo mübarizəni dayandırmalı olub. İki dövrə sonra isə Stroll yarışı yarımçıq saxlamalı olub. Rəykkönen 25-ci dövrədə pit-stop edib, 26-cı dövrədə isə Maqnussen sağ ön əyləcdəki problemə görə dayanmalı olub. Təhlükəsizlik Maşını (TM) trasa daxil olub, bütün sürücülər pitə yollanıblar. Peres Medium, qalan hamı isə Hard təkərlərə keçib.
Restart 30-cü dövrədə verilib. Bottas yenə yerini qoruyub. Fettel Saysnla mübarizədə ənənəsinə sadiq qalaraq yerində fırlanıb. Peres 3 tur sonra Norrisi keçib. 33-cü dövrədə ilk onluq: Bottas – Həmilton – Elbon – Peres – Norris – Lekler – Sayns – Qasli – Kvyat – Okon.
Bottas uzaqlaşmağa çalışsa da, Həmilton buna imkan verməyib. Lakin hücum etməyə də imkan olmayıb. Qrojana tras hüdudlarından çıxdığı üçün ağ-qara bayraq göstərilib. Mercedes sürücülərinə komanda tərəfindən ötürmələr qutusundakı problemlə bağlı xəbərdarlıq edilib.
50-ci dövrədə Qrojan da əyləc probleminə görə mübarizəni dayandırıb. Bir dövrə sonra isə eyni aqibəti mexaniki problemlə üzləşən Rassell yaşayıb. TM yenidən trasa daxil olub. Elbon, Norris, Lekler, Kvyat, Fettel, Rəyykönen, Latifi və Sayns dərhal pit-stopa yollanıblar. Restart 4 dövrə sonra verilib və lider dəyişməyib. Elbon TM arxasında üçüncülüyə yüksəldiyi üçün yerini Peresə qaytarıb.
Lakin Maylanderin bugünkü işi bununla bitməyib – sağ ön təkəri yaxşı bağlanmadığı üçün çıxan Rəykkönen də mübarizəni dayandırmalı olub. Restart 60-cı dövrədə verilib. Təzə təkərlərə keçən Elbon Həmiltona hücumlar edib. Lakin keçən il Braziliya Qran Prisində baş verən hadisə təkrarlanıb – Lyuis onu keçmək istəyən Elbona təmas edərək yerində fırlanmasına və gerilərə düşməsinə səbəb olub. Hadisə dərhal araşdırılıb və Həmiltona vaxtına 5 saniyə əlavə etmək cəzası verilib.
Peres də pit yolunda sürət həddini aşdığı üçün eyni cəzaya layiq görülüb. 62-ci dövrədə ilk onluq: Bottas – Həmilton – Peres – Norris – Lekler – Sayns – Qasli – Okon – Kvyat – Fettel.
Covinatsi Fetteli keçərək 10-cu yerə yüksəlib. 64-cü dövrədə Lekler Norrisi üstələyib. Elbon sona 2 dövrə qalmış mübarizədən çəkilib. Kvyat da sol arxa təkəri partladığı üçün dayanmalı olub.
Valtteri Bottas mövsümün ilk yarışının qalibi olub. Bu, finlandiyalı sürücünün karyerasında 8-ci qələbədir. Lyuis Həmilton finiş xəttini ikinci keçsə də, vaxt cəriməsinə görə Şarl Lekler ikinci, son dövrədə fantastik nəticə göstərərək Lyuislə fərqi 5 saniyədən aşağı salan, həm də sürətli dövrəni vuran Lando Noris isə üçüncü olaraq karyerasında ilk podiumu qazanıb.
Mübarizə bir həftə sonra məhz burada – Ştriya Qran Prisi adı altında baş tutacaq.
Yer | N | Sürücü | Komanda | Zaman/Fərq | Pit |
1 | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes AMG | – | 2 |
2 | 16 | Şarl Lekler | Ferrari | + 0:02.700 | 3 |
3 | 4 | Lando Norris | McLaren | + 0:05.491 | 3 |
4 | 44 | Lyuis Həmilton | Mercedes AMG | + 0:05.689 | 2 |
5 | 55 | Karlos Sayns | McLaren | + 0:08.903 | 3 |
6 | 11 | Serxio Peres | Racing Point | + 0:15.092 | 2 |
7 | 10 | Pyer Qasli | AlphaTauri | + 0:16.682 | 2 |
8 | 31 | Esteban Okon | Renault | + 0:17.456 | 2 |
9 | 99 | Antonio Covinatsi | Alfa Romeo | + 0:21.146 | 3 |
10 | 5 | Sebastyan Fettel | Ferrari | + 0:24.545 | 3 |
11 | 6 | Nikolas Latifi | Williams | + 0:31.650 | 3 |
Sürətli Dövrə: Lando Norris (McLaren) 1:07.475 (71-ci dövrə).
MÜBARİZƏNİ DAYANDIRANLAR:
Sürücü | Komanda | Dövrə | Səbəb |
Maks Ferstappen | Red Bull | 14 | mexaniki problem |
Daniel Rikkardo | Renault | 19 | mexaniki problem |
Ləns Stroll | Racing Point | 21 | mexaniki problem |
Kevin Maqnussen | Haas | 27 | əyləc |
Roman Qrojan | Haas | 52 | əyləc |
Corc Rassel | Williams | 52 | mexaniki problem |
Kimi Rəykkönen | Alfa Romeo | 56 | təkərin bağlanmaması |
Aleksander Elbon | Red Bull | 69 | mexaniki problem |
Daniil Kvyat | AlphaTauri | 69 | təkər partlaması |
SÜRÜCÜLƏRİN ÇEMPİONATI:
Yer | N | Sürücü | Ölkə | Komanda | Xal |
1 | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes AMG Petronas F1 Team | 25 | |
2 | 16 | Şarl Lekler | Scuderia Ferrari | 18 | |
3 | 4 | Lando Norris | McLaren F1 Team | 16 | |
4 | 44 | Lyuis Həmilton | Mercedes AMG Petronas F1 Team | 12 | |
5 | 55 | Karlos Sayns | McLaren F1 Team | 10 | |
6 | 11 | Serxio Peres | BWT Racing Point F1 Team | 8 | |
7 | 10 | Pyer Qasli | Scuderia AlphaTauri | 6 | |
8 | 31 | Esteban Okon | Renault DP World F1 Team | 4 | |
9 | 99 | Antonio Covinatsi | Alfa Romeo Racing | 2 | |
10 | 5 | Sebastyan Fettel | Scuderia Ferrari | 1 |
MÜHƏNDİSLƏR KUBOKU:
Yer | Komanda | Motor | Xal |
1 | Mercedes AMG Petronas F1 Team | Mercedes | 37 |
2 | McLaren F1 Team | Renault | 26 |
3 | Scuderia Ferrari | Ferrari | 19 |
4 | BWT Racing Point F1 Team | Mercedes | 8 |
5 | Scuderia AlphaTauri | Honda | 6 |
6 | Renault DP World F1 Team | Renault | 4 |
7 | Alfa Romeo Racing | Ferrari | 2 |