Keçən il xüsusilə Red Bull sürücüləri sarı porebriklərdən şikayət etmişdilər. On santimetr hündürlüyü olan bu porebriklər hətta asılqanların qırılmasına da səbəb olurdu. Bu il isə onların yerində bir qədər dəyişiklik edildiyindən, ciddi insident yaşanmayıb.
Bottas dünən karyerasında ikinci poulu qazanmışdı, ona cüzi uduzan Fettel isə ikinci olmuşdu. Üçüncü nəticə göstərən Həmiltonu isə ötürmələr qutusunu dəyişdiyi üçün 5 sıra cəza gözləyirdi və britaniyalı səkkizinci yerdən start almalı olmuşdu. Start düzlüyündə isə onun yerini Rəykkönen tutmuşdu. Verlyaynın maşınında güc qurğusu dəyişdirildiyindən, yarışa pit yolundan başlamalı idi.
Pirelli Avstriyaya yumşaq üçlüyü – Soft, SuperSoft və UltraSoft tərkibləri gətirib. Burada tərkiblər arasındakı fərq gözləniləndən az olub. Həmilton fərqli strategiya seçib və ilk onluqda yarışa SuperSoft-la başlayan yeganə sürücü olub. Lyuisdən başqa Hülkenberq, Maqnussen, Stroll və Verlyayn da SuperSoft-la start alıblar. Palmer və Massa isə Soft-la başlayıblar.
Bottas əla start alıb. Rəqibləri onun yerindən vaxtından əvvəl tərpənməsindən şübhələniblər. FİA növbəti dəqiqələrdə məsələni araşdırsa da, qayda pozuntusu tapmayıb. Ferstappen və Sayns startda ləngiyiblər. İlk döngədə Kvyat Alonsoya, o da Ferstappenə çırpılıb və nəticədə hər iki sürücü yarış xarıcı qalıb. Rusiyalı sürücü isə pit-stop etməli olub və mübarizəni davam etdirib. Rəykkönen iki mövqe itirsə də, tezliklə Qrojanı qabaqlaya bilib, amma Rikkardoya çata bilməyib. 2-ci dövrədən sonra ilk onluq belə olub: Bottas – Fettel – Rikkardo – Rəykkönen – Qrojan – Peres – Həmilton – Okon – Massa – Stroll.
Həmilton 6-cı dövrədə Peresi, 8-ci dövrədə isə Qrojanı keçib. Kvyata startdakı insidentə görə pitdən keçmək cəzası verilib və rusiyalı sürücü cəzasını çəkdikdən sonra trasa sonuncu yerdə qayıdıb. Bottas Fettellə fərqi artırıb, 16-cı dövrədə Hülkenberq pit-stopa gedib. Həmilton Rəykkönenə çatsa da, sürətlər arasındakı fərq az olduğundan, hücum imkanı əldə etməyib. 30-cu dövrədə Maqnussenin maşınında hidravlik problem yaranıb və Haas sürücüsü boksa qayıdaraq mübarizəni dayandırıb. 32-ci dövrədən sonra ilk onluq belə olub: Bottas – Fettel – Rikkardo – Rəykkönen – Həmilton – Qrojan – Peres – Okon – Massa – Stroll.
Həmilton 32-ci dövrədə təkərlərini dəyişib. Ferrari isə Rəykköneni trasda saxlayıb. Növbəti dövrələrdə sürücülərin əksəriyyəti pit-leynə yollanıblar. Lider Bottas isə yalnız 42-ci dövrədə pit-stop edib. Ön təkər vaxtında taxılmadığından bir qədər vaxt itirən Valtteri trasa Rəykkönenin arxasında qayıtsa da, tezliklə onu keçib. Rəykkönenə göy bayraqlar altında vaxtında yol verməyən Vandorna pit-leyndən keçmək cəzası verilib. Ferrari-nin finlandiyalı sürücüsü nəhayət, 46-cı dövrədə pitə yollanıb. Sayns da mexaniki problemlər üzündən yarışı dayandırıb. 32-ci dövrədən sonra ilk onluq belə olub: Bottas – Fettel – Rikkardo – Həmilton – Rəykkönen – Qrojan – Peres – Okon – Massa – Stroll.
Yarışın son dövrələrində Həmilton Rikkardoya, Fettel isə Bottasa çatıb. Lakin çempionatın liderlərinin hücum cəhdləri heç bir nəticə verməyib. Bottas mövsümdə və karyerasında ikinci qələbəsini əldə edib. İkinci olan Fettel çempionatda Həmiltonla olan xal fərqini daha da artırıb. Rikkardo isə finiş xəttini üçüncü yerdə keçərək ardıcıl beşinci yarışda da podiuma yüksələ bilib.
Növbəti yarış isə gələn həftəsonu keçiriləcək. İştirakçılar artıq bu gündən etibarən vaxt itirmədən Formula1-in ilk yarışının keçirildiyi tarixi və əfsanəvi məkana – Silverstouna yola düşəcəklər.
Yer | N | Sürücü | Komanda | Zaman/Fərq | Pit |
1 | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes AMG | 1:21:48.523 | 1 |
2 | 5 | Sebastyan Fettel | Ferrari | + 0:00.658 | 1 |
3 | 3 | Daniel Rikkardo | Red Bull | + 0:06.012 | 1 |
4 | 44 | Lyuis Həmilton | Mercedes AMG | + 0:07.430 | 1 |
5 | 7 | Kimi Rəykkönen | Ferrari | + 0:20.370 | 1 |
6 | 8 | Roman Qrojan | Haas | + 1:13.160 | 1 |
7 | 11 | Serxio Peres | Force İndia | + 1 dövrə | 1 |
8 | 31 | Esteban Okon | Force İndia | + 1 dövrə | 1 |
9 | 19 | Felipe Massa | Williams | + 1 dövrə | 1 |
10 | 18 | Ləns Stroll | Williams | + 1 dövrə | 1 |
11 | 30 | Colion Palmer | Renault | + 1 dövrə | 1 |
12 | 2 | Stoffel Vandorn | McLaren | + 1 dövrə | 2 |
13 | 27 | Niko Hülkenberq | Renault | + 1 dövrə | 1 |
14 | 94 | Paskal Verlyayn | Sauber | + 1 dövrə | 1 |
15 | 9 | Markus Eriksson | Sauber | + 2 dövrə | 1 |
16 | 26 | Daniil Kvyat | Toro Rosso | + 3 dövrə | 3 |
Sürətli dövrə: Lyuis Həmilton (Mercedes AMG) – 1:07.411 (57-ci dövrə, 280.919 km/saat).
MÜBARİZƏNİ DAYANDIRANLAR:
Sürücü | Komanda | Dövrə | Səbəb |
Karlos Sayns | Toro Rosso | 45 | mexaniki problem |
Kevin Maqnussen | Haas | 30 | hidravlika |
Maks Ferstappan | Red Bull | 1 | qəza |
Fernando Alonso | McLaren | 1 | qəza |
SÜRÜCÜLƏRİN ÇEMPİONATI:
Yer | N | Sürücü | Ölkə | Komanda | Xal |
1 | 5 | Sebastyan Fettel | Scuderia Ferrari | 171 | |
2 | 44 | Lyuis Həmilton | Mercedes AMG Petronas F1 Team | 151 | |
3 | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes AMG Petronas F1 Team | 136 | |
4 | 3 | Daniel Rikkardo | Red Bull Racing | 107 | |
5 | 7 | Kimi Rəykkönen | Scuderia Ferrari | 83 | |
6 | 11 | Serxio Peres | Sahara Force İndia F1 Team | 50 | |
7 | 33 | Maks Ferstappen | Red Bull Racing | 45 | |
8 | 31 | Esteban Okon | Sahara Force İndia F1 Team | 39 | |
9 | 55 | Karlos Sayns | Scuderia Toro Rosso | 29 | |
10 | 19 | Felipe Massa | Williams Martini Racing | 22 | |
11 | 18 | Ləns Stroll | Williams Martini Racing | 18 | |
12 | 27 | Niko Hülkenberq | Renault Sport Formula 1 Team | 18 | |
13 | 8 | Roman Qrojan | Haas F1 Team | 18 | |
14 | 20 | Kevin Maqnussen | Haas F1 Team | 11 | |
15 | 94 | Paskal Verlyayn | Sauber F1 Team | 5 | |
16 | 26 | Daniil Kvyat | Scuderia Toro Rosso | 4 | |
17 | 14 | Fernando Alonso | McLaren Honda Formula 1 Team | 2 |
MÜHƏNDİSLƏR KUBOKU:
Yer | Komanda | Motor | Xal |
1 | Mercedes AMG Petronas F1 Team | Mercedes | 287 |
2 | Scuderia Ferrari | Ferrari | 254 |
3 | Red Bull Racing | TAG Heuer | 152 |
4 | Sahara Force İndia F1 Team | Mercedes | 89 |
5 | Williams Martini Racing | Mercedes | 40 |
6 | Scuderia Toro Rosso | Renault | 33 |
7 | Haas F1 Team | Ferrari | 29 |
8 | Renault Sport Formula 1 Team | Renault | 18 |
9 | Sauber F1 Team | Ferrari | 5 |
10 | McLaren Honda Formula 1 Team | Honda | 2 |