F-1.az xatırladır ki, trasda ənənəvi porebriklərin arxasında yeni 10 sm hündürlüyü olan sarı porebriklər qurulmuşdu – məqsəd sürücüləri trasın hüddudlarına əməl etməyə çağırmaq idi.
Cümə günü Maks Ferstappen əvvəlcə ön antiqanadını, daha sonra isə asıqlanını sındırmışdı. Dünən səhər Niko Rosberqin maşınında asılqan qırılmışdı. Sıralanma turunda isə əvvəlcə Serxio Peres sınmış asılqanla boksa qayıtmışdı, daha sonra isə Daniil Kvyat sınmış asılqan üzündən ağır qəzaya uğramışdı. Sarı preobriklərdən narazılıqların sayı çox olsa da, FİA onları yığışdırmaqdan imtina edib.
Rosberq və Fettel ötürmələr qutusunu dəyişdirdikləri üçün startda 5 yer itirməli olublar, Palmer, Haryanto və Nasr isə sarı bayraqlar altında sürətlərini artırdıqları üçün 3 yer itiriblər. Kvyat üçün yeni şassi yığıldığı üçün rusiyalı sürücü pit-leyndən satrt almalı olub. Massanın maşınında əvvəlki versiyadan olan antiqanad quraşdırıldığı üçün o da pit-leyndən start almalı olub.
Start düzümü ənənədən uzaq alınıb. Qurumaqda olan trasda poulu Həmilton qazansa da, onunla birlikdə ilk cərgədə Hülkenberq dayanmışdı. İkinci cərgədən Batton və Rəykkönen, üçüncü cərgədən Rikkardo və Rosberq start alırdılar.
Pirelli Şpilberqə UltraSoft, SuperSoft və Soft tərkiblərini gətirmişdi. Dünən Ferrari və Red Bull sürücüləri ən yaxşı nəticələrini SuperSoft-la göstərdikləri üçün elə bu dəstlərlə də start alıblar. İlk onluğun digər sürücüləri isə UltraSoft təkərlərlə starta çıxıblar.
Onların arxasında Verlyayn, Peres və Kvyat UltraSoft, Haryanto və Nasr Soft, digərləri isə SuperSoft seçiblər.
Startda insident yaşanmayıb. Həmilton liderliyini saxlayıb, Hülkenberq geriyə düşüb, amma sonra onunla birlikdə Rosberq və Ferstappen Rikkardonu qabaqlayıblar. 2-ci döngənin sonunda ilk onluq: Həmilton – Batton – Rəykkönen – Hülkenberq – Rosberq – Ferstappen – Rikkardo – Fettel – Bottas – Sayns.
3-cü dövrədə Kvyat güc qurğusundakı problem üzündən yarışı dayandırıb. Həmilton yavaşyavaş Battondan uzaqlaşıb. 6-cı dövrədə Rosberq və Ferstappen Hülkenberqi üstələyiblər, 7-ci dövrədə Fettel Rikkardo və Hülkenberqi qabaqlayıb, bu zaman Rəykkönen Battonu üstələyərək ikinci yerə yüksəlib.
9-cu dövrədə Hülkenberq və Alonso yeni təkər dəstinə keçiblər. 10-cu dövrədə Batton, Bottas, Sayns və Peres, 11-cidə Rosberq, 12-cidə Maqnussen, 13-cüdə Palmer, Massa və Peres, 15-cidə Rikkardo, 16-cıda Ferstappen ilk pit-stoplarını reallaşdırıblar.
Həmilton start aldığı təkərlərlə trasda uzun müddət qalıb, pit-stop zamanı arxa sol təkərin dəyişdirilməsi zamanı ləngimə olduğu üçün trasa Rosberqin arxasında qayıdıb. Maqnussen Verlyaynın önündə trayektoriyasını bir neçə dəfə dəyişdiyi üçün saniyəlik cərimə alıb.
23-cü dövrədə Rəykkönen birinci dəfə, 24-cü dövrədə Hülkenberq ikinci dəfə boksa baş çəkiblər. 27-ci dövrədə start düzlüyündə Fettelin maşınında arxa sağ təkər partlayıb.
Sebastyan SuperSoft təkərlərlə trasda maksimum qalmaq istəyib, amma təkər partlayıb. Ferrari yerində fırlanıb və baryerlərə çırpılıb. Təhlükəsizlik Maşını (SC) trasa çıxıb. Batton, Qrojan, Alonso və Peres yeni təkər dəstinə keçiblər.
Start düzlüyündəki qırıntıları marşalların təmizləməsi üçün SC sürücüləri pit-leyndən keçirib – Hülkenberq və Qrojan pit-leyndə sürət rejimini pozduqları üçün 5 saniyəlik cərimə alıblar. SC arxasında ilk onluq: Rosberq – Həmilton – Ferstappen – Rikkardo – Rəykkönen – Bottas – Nasr – Batton – Qrojan – Maqnussen.
32-ci dövrədə restart elan olunub. Rosberq nəinki mövqeyini qoruyub, həm də Həmiltondan uzaqlaşaraq onun hücumlarından özünü sığrtalayıb.
Mercedes AMG komandasının sürücüləri sürətli dövrələr göstərməklə yarışıblar, amma 2 saniyəlik fərq azalmayıb. Nəhayət, Rosberq tras xaricinə çıxdığı üçün Həmilton ona yaxınlaşıb, amma Niko yenə də sürətini artırıb.
55-ci dövrədə Həmilton boksa yollanıb və yenə də mexaniklər ləngiyiblər, bir dövrə sonra Rosberqin pit-stopu ideal keçib və almaniyalı sürücü liderliyini qoruyub. 58-ci dövrədə Rəykkönen Rikkardonu üstələyərək dördüncü yerə yüksəlib. 59-cu döngənin sonunda ilk onluq: Ferstappen – Rosberq – Həmilton – Rəykkönen – Rikkardo – Batton – Qrojan – Peres – Sayns – Alonso.
Lyuis yarışın sonuna Soft, Niko isə SuperSoft təkərlər alıb – britaniyalı sürücüdə qırmızı təkərlər olmayıb, ona görə də Lyuis vaxtı itirmədən hücumlara başlayıb. Hər iki sürücü Fertsappenlə fərqi çox tez bir zamanda azaldıblar.
61-ci dövrədə Rikkardo yeni təkərlərə keçib, Rosberq isə ikinci həmləsindən Ferstappeni üstələyərək liderliyi ələ alıb. İki dövrə sonra Həmilton da hollandiyalı sürücünü qabaqlayıb.
65-ci dövrədə Massa üçün yarış başa çatıb. Bir dövrə sonra Rikkardo Battonu ötərək 5-ci yerə yüksəlib. Alonso və Hülkenberq isə boksda dayanaraq mübarizəni dayandırıblar.
Finişə beş dövrə qalmış Mercedes AMG sürücülərini cəmi 0.8 saniyə ayırıb və Rosberq Həmiltonun hücumlarına hazırlaşıb.
Sonuncu dövrədə Həmilton xarici radiusla hücuma keçib, daxildə qalan Rosberq döngəyə girməyərək komanda yoldaşına çırpılıb. Lyuis önə keçib, Niko isə ön antiqanadını itirib. Sürəti aşağı düşən Nikonu Ferstappen və Rəykkönen keçiblər.
Peres 3-cü döngədə əyləc problemləri üzündən trasdan çıxıb və sarı bayraqlar altında Rəykkönen Ferstappeni keçə bilməyib. Lyuis Həmilton isə karyerasında 46-cı, mövsümdə 3-cü qələbəsini qazanıb.
Censon Batton finiş xəttini 6-cı keçməklə mövsümdə ən yaxşı nəticəsini göstərib. Paskal Verlyayn isə özünün və komandasının ilk xalını qazanıb.
Gələn həftə mübarizə Silverstounda davam edəcək.
Yer | N | Sürücü | Komanda | Zaman | Pit |
1 | 44 | Lyuis Həmilton | Mercedes AMG | – | 2 |
2 | 33 | Maks Ferstappen | Red Bull | + 0:05.719 | 1 |
3 | 7 | Kimi Rəykkönen | Ferrari | + 0:06.024 | 1 |
4 | 6 | Niko Rosberq (**) | Mercedes AMG | + 0:26.710 | 2 |
5 | 3 | Daniel Rikkardo | Red Bull | + 0:30.981 | 2 |
6 | 22 | Censon Batton | McLaren | + 0:37.706 | 2 |
7 | 8 | Roman Qrojan (*) | Haas | + 0:44.668 | 1 |
8 | 55 | Karlos Sayns | Toro Rosso | + 0:47.400 | 1 |
9 | 77 | Valtteri Bottas | Williams | + 1 dövrə | 2 |
10 | 94 | Paskal Verlyayn | Manor | + 1 dövrə | 2 |
11 | 21 | Esteban Qutyerres | Haas | + 1 dövrə | 2 |
12 | 30 | Colion Palmer | Renault | + 1 dövrə | 2 |
13 | 12 | Felipe Nasr | Sauber | + 1 dövrə | 1 |
14 | 20 | Kevin Maqnussen | Renault | + 1 dövrə | 2 |
15 | 9 | Markus Eriksson | Sauber | + 1 dövrə | 2 |
16 | 88 | Rio Haryanto | Manor | + 1 dövrə | 2 |
17 | 11 | Serxio Peres | Force İndia | + 2 dövrə | 2 |
18 | 14 | Fernando Alonso | McLaren | + 7 dövrə | 3 |
19 | 27 | Niko Hülkenberq | Force İndia | + 7 dövrə | 4 |
20 | 19 | Felipe Massa | Williams | + 8 dövrə | 3 |
(*) – Roman Qrojan pit-leyndə sürət həddini aşdığı üçün yekun nəticəsinə 5 saniyə əlavə olunub
(**) – Niko Rosberq Lyuis Həmiltonla toqquşmaya görə yekun nəticəsinə 10 saniyə əlavə olunub
Sürətli dövrə: Lyuis Həmilton (Mercedes AMG) – 1:08.411 (67-ci dövrə, 227.647 km/saat).
MÜBARİZƏNİ DAYANDIRANLAR:
Sürücü | Komanda | Dövrə | Səbəb |
Sebastyan Fettel | Ferrari | 26 | təkər |
Daniil Kvyat | Toro Rosso | 2 | mexanika |
SÜRÜCÜLƏRİN ÇEMPİONATI:
Yer | N | Sürücü | Ölkə | Komanda | Xal |
1 | 6 | Niko Rosberq | Mercedes AMG F1 Team | 153 | |
2 | 44 | Lyuis Həmilton | Mercedes AMG F1 Team | 142 | |
3 | 5 | Sebastyan Fettel | Scuderia Ferrari | 96 | |
4 | 7 | Kimi Rəykkönen | Scuderia Ferrari | 96 | |
5 | 3 | Daniel Rikkardo | Red Bull Racing | 88 | |
6 | 33 | Maks Ferstappen | Red Bull Racing | 72 | |
7 | 77 | Valtteri Bottas | Williams Martini Racing | 54 | |
8 | 11 | Serxio Peres | Sahara Force İndia F1 Team | 39 | |
9 | 19 | Felipe Massa | Williams Martini Racing | 38 | |
10 | 8 | Roman Qrojan | Haas F1 Team | 28 | |
11 | 26 | Daniil Kvyat | Scuderia Toro Rosso | 22 | |
12 | 55 | Karlos Sayns | Scuderia Toro Rosso | 22 | |
13 | 27 | Niko Hülkenberq | Sahara Force İndia F1 Team | 20 | |
14 | 14 | Fernando Alonso | McLaren Honda Formula 1 Team | 18 | |
15 | 22 | Censon Batton | McLaren Honda Formula 1 Team | 13 | |
16 | 20 | Kevin Maqnussen | Renault Sport Formula 1 Team | 6 | |
17 | 94 | Paskal Verlyayn | Manor Racing MRT | 1 | |
18 | 47 | Stoffel Vandorn | McLaren Honda Formula 1 Team | 1 |
MÜHƏNDİSLƏR KUBOKU:
Yer | Komanda | Motor | Xal |
1 | Mercedes AMG F1 Team | Mercedes | 295 |
2 | Scuderia Ferrari | Ferrari | 192 |
3 | Red Bull Racing | TAG Heuer | 168 |
4 | Williams Martini Racing | Mercedes | 92 |
5 | Sahara Force İndia F1 Team | Mercedes | 59 |
6 | Scuderia Toro Rosso | Ferrari | 36 |
7 | McLaren Honda Formula 1 Team | Honda | 32 |
8 | Haas F1 Team | Ferrari | 28 |
9 | Renault Sport Formula 1 Team | Renault | 6 |
10 | Manor Racing MRT | Mercedes | 1 |