Formula1-də iki komandanın sahibi olan Mateşiç əvvəlcə avtodromu rekonstruksiya etdi, bir neçə ildən sonra isə milli mərhələyə dəstək verdi. Təşkilatçılar deyirdilər ki, bilet satışından əldə edilən gəlir yalnız cari xərcləri qarşılayacaq, amma Mateşiç üçün bu layihənin xüsusi statusu var idi – məhz Diter yarış haqqını Berni Ekklstouna ödəmişdi.
Ştiriya dağlarında yerləşən tras həmişə tarxi yarışlara şahidlik edib, 2011-ci ildən isə avtodromun tarixində yeni era başlayıb. Həmin il trasda Formula2 və DTM yarışları keçirildi, amma F1 yarışları barədə düşünmürdülər. Hətta Mateşiç yerli KİV-ə müsahibəsində demişdi ki, tras gənc sürücülərin çıxış etdiyi seriyalar üçün nəzərdə tutulub.
Avstriya Qran Prisinin təqvimə qayıtması barədə Red Bull komandasının Qrats şəhərində baş tutan küçə şousu zamanı danışmağa başladılar. Sonra məlum oldu ki, FİA 2013-cü ilin təqvimində iyul ayın adı məlum olmayan bir yarış planlaşdırıb və Red Bull şirkətinin idman məsləhətçisi federasiyaya xatırlatdı ki, Şpilberq avtodromu F1 yarışları keçirmək lisenziyasına malikdir. Yanvar ayında Mateşiç bəyan etdi ki, Ekklstounla 3 və ya 5 illik müqaviləni müzakirə edir, 2013-cü il iyulun əvvəllərində isə bütün sənədlər imzalanmışdı.
Təqvimə qayıdan Avstriya yarışı hamının xoşuna gəldi – sürücülər, komandalar, azarkeşlər və mətbuat ilk yarışdan razı qalmışdılar. 2014-cü ildə debüt yarışını 225 min tamaşaçı izləmişdisə, keçən il onların sayı xeyli azalmışdı. Hərçənd, ekspertlər bu halı ikinci yarış sindromu adlandırırlar.
FORMULA 1 GROSSER PREIS VON ÖSTERREICH 2016 | ||||
Tarix | Tras | Dövrənin uzunluğu | Dövrələrin sayı | Yarış məsafəsi |
1-3 iyul 2016 | Red Bull Ring | 4326 m | 71 | 307.146 km |
Rəsmi sayt |
TRASIN XARAKTERİSTİKASI
Trasın konfiqurasiyası əvvəlki versiyadan fərqlənmir, sadəcə müasir standartlara cavab verəcək hala gətirib – təhlükəsizlik zonaları genişləndirilib, bəzi sahələrdə TecPro baryerləri quraşdırılıb, yeni mətbuat mərkəzi və digər qurğular tikilib. Köhnə klassik trasa müasir don geydirilib.
Döngələrin çoxu adını dəyişib – köhnələrdən yalnız Yoxen Rindt döngəsi qalıb, Niki Laudanın adını daşıyan döngə hazırda Pirelli adlanır. Bundan narazı qalan lauda bildirmişdi ki, “onun vaxtında döngələr üçün sponsor axtarmırdılar”.
Trasın uzunluğu qısa olduğu üçün dövrə çox tez başa vurulur – təqvimdə yalnız Monako və San Paulu traslarından uzundur. Yavaş döngələrin və düzlüklərin uzlaşması asfalta yatma qüvvəsi və sürət arasında sazlanmalar seçimində kompromiss tələb edir.
Tras cəmi 9 döngədən ibarətdir, birinci sektordakı uzun düzlüyün sonunda ötmək mümkündür. Əvvəllər bu trasda yarışlar darıxıdırıcı olurdular, amma DRS və ERS sürücülərə ötmək imkan veriblər.
Dörd düzlük qaz pedalının tam döşəməyə basılması ilə qət olunur, döngələrin azlığı əylənmə zamanı MGU-K generatora enerjinin toplanması çətinləşdirir. Ümumən, əyləc və təkərlərin yüklənməsi yüksək deyil. Dəniz səviyyəsindən 640 metr hündürlükdə olması üzündən havanın alçaq təzyiqini kompensə etmək üçün trasda maşınların turbini daha böyük dövriyələrdə çalışmalı olacaq.
2015-ci ilin Avstriya Qran Prisində sessiyalarda ən yaxşı nəticələr | ||||
Sessiya | Hava | Sürücü | Komanda | Zaman |
1-ci sərbəst yürüşlər | Buludlu. Quru | Niko Rosberq | Mercedes AMG | 1:10.401 |
2-ci sərbəst yürüşlər | Buludlu. Quru | Sebastyan Fettel | Ferrari | 1:09.600 |
3-cü sərbəst yürüşlər | Buludlu. Yağış | Sebastyan Fettel | Ferrari | 1:09.994 |
Sıralanma turu | Buludlu. Quru | Lyuis Həmilton | Mercedes AMG | 1:08.455 |
Yarışda sürətli dövrə | Buludlu. Quru | Niko Rosberq | Red Bull | 1:11.235 |
TELEYAYIM
F-1.az xatırladır ki, Azərbaycanda bütün çempionatın yayım hüquq İdman Azərbaycan kanalında olduğu üçün Avstriya Qran Prisini İdman Azərbaycan və ya İdman Azərbaycan HD kanallarından izləyə bilərsiniz. Hər bir sessiyanın rəsmi protokolları isə saytımızda operativ yerləşdiriləcək…
Avstriya Qran Prisinin sessiyaları, Bakı vaxtılə | |||
Tarix | Sessiya | Zaman | TV |
1 iyul | 1-ci sərbəst yürüşlər | 12:00 | – |
1 iyul | 2-ci sərbəst yürüşlər | 16:00 | – |
2 iyul | 3-cü sərbəst yürüşlər | 13:00 | – |
2 iyul | Sıralanma turu | 16:00 | 15:50 |
3 iyul | Yarış | 16:00 | 15:50 |
HƏFTƏSONU ÜÇÜN SÜRÜCÜLƏRİN TƏKƏR SEÇİMİ
Avstriyada komandalar mövsümdə 3-cü dəfə ən yumşaq üçlüyü alacaqlar: UltraSoft – SuperSoft – Soft. Monako və Kanadada soyuq hava üzündən uzun məsafələrdə təkərlər elə də effektiv olmamışdılar, bu həftəsonu sürücüləri yenə soyuq hava gözləyir.
Keçən il sürücülərin çoxu yarış məsafəsini bir pit-stopla başa vurmuşdu, bu il də eyni strategiyanın seçilməsi ehtimalı var. Ferrari və Renault komandaları həftəsonu üçün 9 dəst UltraSoft təkərləri seçiblər.
Sürücü | Komanda | Soft | SuperSoft | UltraSoft |
Lyuis Həmilton | Mercedes AMG | 2 | 3 | 8 |
Niko Rosberq | Mercedes AMG | 1 | 4 | 8 |
Sebastyan Fettel | Ferrari | 1 | 3 | 9 |
Kimi Rəykkönen | Ferrari | 1 | 3 | 9 |
Valtteri Bottas | Williams | 1 | 5 | 7 |
Felipe Massa | Williams | 2 | 4 | 7 |
Daniel Rikkardo | Red Bull | 2 | 4 | 7 |
Maks Ferstappen | Red Bull | 2 | 4 | 7 |
Niko Hülkenberq | Force İndia | 3 | 3 | 7 |
Serxio Peres | Force İndia | 3 | 3 | 7 |
Kevin Maqnussen | Renault | 2 | 2 | 9 |
Colion Palmer | Renault | 1 | 3 | 9 |
Daniil Kvyat | Toro Rosso | 2 | 4 | 7 |
Karlos Sayns | Toro Rosso | 2 | 4 | 7 |
Fernando Alonso | McLaren | 3 | 3 | 7 |
Censon Batton | McLaren | 3 | 3 | 7 |
Markus Eriksson | Sauber | 2 | 4 | 7 |
Felipe Nasr | Sauber | 3 | 3 | 7 |
Paskal Verlyayn | Manor | 1 | 4 | 8 |
Rio Haryanto | Manor | 1 | 4 | 8 |
Roman Qrojan | Haas | 2 | 5 | 6 |
Esteban Qutyerres | Haas | 3 | 4 | 6 |
Hazırkı pilotların Avstriya Qran Prisində nəticələri | |||||
Pilot | QP | Xallar | Poul | Podium | Qələbə |
N.Rosberq | 2 | 50 | – | 2 | 2 |
L.Həmilton | 2 | 36 | 1 | 2 | – |
F.Massa | 3 | 27 | 1 | 1 | – |
V.Bottas | 2 | 25 | – | 1 | – |
S.Fettel | 2 | 12 | – | – | – |
K.Rəykkönen | 5 | 12 | – | 1 | – |
S.Peres | 2 | 10 | – | – | – |
N.Hülkenberq | 2 | 10 | – | – | – |
F.Alonso | 4 | 10 | – | – | – |
C.Batton | 6 | 7 | – | – | – |
K.Maqnussen | 1 | 6 | – | – | – |
D.Rikkardo | 2 | 5 | – | – | – |
M.Ferstappen | 1 | 4 | – | – | – |
R.Qrojan | 2 | – | – | – | – |
D.Kvyat | 2 | – | – | – | – |
M.Eriksson | 2 | – | – | – | – |
E.Qutyerres | 1 | – | – | – | – |
K.Sayns | 1 | – | – | – | – |
F.Nasr | 1 | – | – | – | – |
C.Palmer | – | – | – | – | – |
P.Verlyayn | – | – | – | – | – |
R.Haryanto | – | – | – | – | – |
Avstriya Qran Prisinin qalibləri | |||||
Tarix | Tras | Poul | Qələbə | ||
21.06.2015 | Red Bull Ring | L.Həmilton | Mercedes AMG | N.Nosberq | Mercedes AMG |
22.06.2015 | Red Bull Ring | F.Massa | Williams | N.Nosberq | Mercedes AMG |
18.05.2003 | A1-Ring | M.Şumaxer | Ferrari | M.Şumaxer | Ferrari |
12.05.2002 | A1-Ring | R.Barrikello | Ferrari | M.Şumaxer | Ferrari |
02.09.2001 | A1-Ring | M.Şumaxer | Ferrari | D.Kulthard | McLaren |
15.07.2000 | A1-Ring | M.Həkkinen | McLaren | M.Həkkinen | McLaren |
25.07.1999 | A1-Ring | M.Həkkinen | McLaren | E.İrvayn | Ferrari |
26.07.1998 | A1-Ring | C.Fizikella | Benetton | M.Həkkinen | McLaren |
21.09.1997 | A1-Ring | J.Vilnöv | Williams | J.Vilnöv | Williams |