F-1.az xatırladır ki, Avstraliya Qran Prisi 1985-ci ildən keçirilir. İlk 11 il ərzində Adelaidada baş tutan yarış mövsümə son qoyurdu, 1996-cı ildən Melburna köçən yarış isə, adətən, mövsümə start verir. İki il əvvəl yarışın təşkilatçıları Qran Prinin keçirilməsi üzrə müqaviləni 2023-cü ilədək uzatdılar.
Yarış həftəsonu ərzində Albert Parka 300 mindən çox tamaşaçı baş çəkir, Qran Pri ilə bilavasitə və ya dolayı əlaqəsi olan yerli biznesin gəliri isə 39 milyon Avstraliya dolları həcmində dəyərləndirilir.
Melburn təqvimdə ən qonaqpərvər yarış keçirən şəhər sayılır – bir çoxları hesab edirlər ki, bu sahədə onunla yalnız Monreal rəqabət apara bilər. Biz isə əminik ki, bu sahədə Bakı elə birinci yarışdan liderliyi ələ alacaq. Avropadan uzaqlığına baxmayaraq, tamaşaçıların yarışı normal vaxtda izləməsi üçün start vaxtı axşama doğru çəkilib. Mövsümün ilk yarışı statusu həmişə bu yarışa maraq qatır.
FORMULA 1 2018 ROLEX AUSTRALIAN GRAND PRIX | ||||
Tarix | Tras | Dövrənin uzunluğu | Dövrələrin sayı | Yarış məsafəsi |
23-25 mart 2018-ci il | Albert Park, Melburn | 5303 m | 58 | 307.574 km |
Rəsmi sayt |
TRASIN XARAKTERİSTİKASI
Tras kifayət qədər sürətlidir və aerodinamikaya tələbkar deyil. Müvəqqəti traslara xas olan çırk və toz üzündən asfaltla ilişmə həftəsonu ərzində xeyli yaxşılaşır, bu isə sazlanmalarla işi çətinləşdirir. Digər şəhər traslarında olduğu kimi, Albert Parkın asfalt örtüyü ideal deyil – asfaltda kifayət qədər kələ-kötür sahələr var.
Tras motorlara çox tələbkardır, motora düşən yüklənməyə görə tras yalnız Montsaya uduzur – dövrənin 66% hissəsində sürücülər qazı tam döşəməyə sıxırlar. Yavaş döngələrdən çıxışda daim sürətlənmələr olduğu üçün maşının idarəolunması və motorun dirsəkli valının dövriyyəsinin geniş diapazonda stabilliyi vacib rol oynayır.
Aerodinamika asfaltayatma qüvvəsinin orta-yüksəyə yaxın səviyyəsinə sazlanır – sazlanmalara görə tras Sepanq və ya Silverstounu xatırladır, həftəsonunun gedişində mühəndislər ənənəvi olaraq asfaltayatma qüvvəsi ilə sürət arasında kompromis axtarmaqla məşğul olurlar.
Albert Parkda dövrəni yaxşı keçmək üçün qaz pedalına maksimum həssas maşın olmalıdır, asılqanların sazlanması zamanı əylənmədə bərklik və stabilliyə nail olmaq lazımdır. Tras əyləclərin effektivliyinə və onların soyudulmasına tələbkardır.
Ötmək üçün ideal yer start düzlüyünün sonudur, bu düzlükdə sürücülər 300 km/saat sürət yığırlar və Jones döngəsində əylənmədə mövqe qazansalar, ikinci döngənin çıxışında mövqelərini möhkəmlədə bilərlər. Bu iki düzlükdə DRS-dən istifadə sahələri yerləşir, yeganə interval ölçmə nöqtəsi isə 14-cü döngənin girişindədir.
Ən maraqlı döngə isə 12-cidir – Waite döngəsinə 250 km/saat sürətlə girən maşın porebrikə hücum edərək daha sürətli sahəyə çıxır, kiçik səhv böyük vaxt itkisinə səbəb olur.
2017-ci ilin Avstraliya Qran Prisində sessiyalarda ən yaxşı nəticələr | ||||
Sessiya | Hava | Sürücü | Komanda | Zaman |
1-ci sərbəst yürüşlər | Günəşli, quru | L.Həmilton | Mercedes AMG | 1:24.220 |
2-ci sərbəst yürüşlər | Buludlu, quru | L.Həmilton | Mercedes AMG | 1:23.620 |
3-cü sərbəst yürüşlər | Günəşli, quru | S.Fettel | Ferrari | 1:23.380 |
Sıralanma turu | Buludlu, quru | L.Həmilton | Mercedes AMG | 1:22.188 |
Yarışda sürətli dövrə | Günəşli, quru | K.Rəykkönen | Ferrari | 1:26.538 |
HƏFTƏSONU ÜÇÜN SÜRÜCÜLƏRİN TƏKƏR SEÇİMİ
Pirelli Melburna Soft, SuperSoft və UltraSoft tərkibləri gətirəcək. Sürücülərin seçimləri çox rəngarəng olub. Mercedes və Ferrari sürücülərinin fərqli seçim etmələri daha çox nəzərə çarpıb.
Sürücü | Komanda | Soft | SuperSoft | UltraSoft |
Lyuis Həmilton | Mercedes AMG | 1 | 3 | 9 |
Valtteri Bottas | Mercedes AMG | 2 | 2 | 9 |
Sebastyen Fettel | Ferrari | 3 | 3 | 7 |
Kimi Rəykkönen | Ferrari | 3 | 3 | 7 |
Daniel Rikkardi | Red Bull | 2 | 3 | 8 |
Maks Ferstappen | Red Bull | 2 | 3 | 8 |
Serxio Peres | Force İndia | 2 | 3 | 8 |
Esteban Okon | Force İndia | 2 | 3 | 8 |
Ləns Stroll | Williams | 2 | 2 | 9 |
Sergey Sirotkin | Williams | 1 | 3 | 9 |
Karlos Sayns | Renault | 2 | 4 | 7 |
Niko Hülkenberq | Renault | 2 | 4 | 7 |
Brendon Hartli | Toro Rosso | 2 | 3 | 8 |
Pyer Qasli | Toro Rosso | 2 | 3 | 8 |
Roman Qrojan | Haas | 1 | 4 | 8 |
Kevin Maqnussen | Haas | 2 | 3 | 8 |
Fernando Alonso | McLaren | 2 | 2 | 9 |
Stoffel Vandorn | McLaren | 2 | 2 | 9 |
Markus Eriksson | Sauber | 2 | 3 | 8 |
Şarl Lekler | Sauber | 3 | 2 | 8 |
STATİSTİKA
Hazırkı pilotların Avstraliya Qran Prisində nəticələri | |||||
Pilot | QP | Xallar | Poul | Podium | Qələbə |
L.Həmilton | 11 | 128 | 6 | 7 | 2 |
S.Fettel | 10 | 113 | 3 | 6 | 2 |
F.Alonso | 15 | 105 | – | 5 | 1 |
K.Rəykkönen | 15 | 80 | 1 | 5 | 2 |
V.Bottas | 5 | 29 | – | 1 | – |
D.Rikkardo | 7 | 22 | – | – | – |
N.Hülkenberq | 8 | 20 | – | – | – |
K.Maqnussen | 4 | 18 | – | 1 | – |
S.Peres | 7 | 12 | – | – | – |
M.Ferstappen | 3 | 11 | – | – | – |
R.Qrojan | 6 | 9 | – | – | – |
K.Sayns | 3 | 8 | – | – | – |
M.Eriksson | 4 | 4 | – | – | – |
E.Okon | 1 | 1 | – | – | – |
S.Vandorn | 1 | – | – | – | – |
L.Stroll | 1 | – | – | – | – |
S.Sirotkin | – | – | – | – | – |
B.Hartli | – | – | – | – | – |
P.Qasli | – | – | – | – | – |
Ş.Lekler | – | – | – | – | – |
Avstraliya Qran Prisinin qalibləri | |||||
Tarix | Tras | Poul | Qələbə | ||
26.03.2017 | Melburn | L.Həmilton | Mercedes AMG | S.Fettel | Ferrari |
20.03.2016 | Melburn | L.Həmilton | Mercedes AMG | N.Rosberq | Mercedes AMG |
15.03.2015 | Melburn | L.Həmilton | Mercedes AMG | L.Həmilton | Mercedes AMG |
16.03.2014 | Melburn | L.Həmilton | Mercedes AMG | N.Rosberq | Mercedes AMG |
17.03.2013 | Melburn | S.Fettel | Red Bull | K.Rəykkönen | Lotus |
18.03.2012 | Melburn | L.Həmilton | McLaren | C.Batton | McLaren |
27.03.2011 | Melburn | S.Fettel | Red Bull | S.Fettel | Red Bull |
28.03.2010 | Melburn | S.Fettel | Red Bull | C.Batton | McLaren |
29.03.2009 | Melburn | C.Batton | Brawn GP | C.Batton | Brawn GP |
16.03.2008 | Melburn | L.Həmilton | McLaren | L.Həmilton | McLaren |
18.03.2007 | Melburn | K.Rəykkönen | Ferrari | K.Rəykkönen | Ferrari |
02.04.2006 | Melburn | C.Batton | Honda | F.Alonso | Renault |
06.03.2005 | Melburn | C.Fizikella | Renault | C.Fizikella | Renault |
07.03.2004 | Melburn | M.Şumaxer | Ferrari | M.Şumaxer | Ferrari |
09.03.2003 | Melburn | M.Şumaxer | Ferrari | D.Kulthard | McLaren |
03.03.2002 | Melburn | R.Barrikello | Ferrari | M.Şumaxer | Ferrari |
04.03.2001 | Melburn | M.Şumaxer | Ferrari | M.Şumaxer | Ferrari |
12.03.2000 | Melburn | M.Həkkinen | McLaren | M.Şumaxer | Ferrari |
07.03.1999 | Melburn | M.Həkkinen | McLaren | E.İrvayn | Ferrari |
08.03.1998 | Melburn | M.Həkkinen | McLaren | M.Həkkinen | McLaren |
09.03.1997 | Melburn | J.Vilnöv | Williams | D.Kulthard | McLaren |
10.03.1996 | Melburn | J.Vilnöv | Williams | D.Hill | Williams |
12.11.1995 | Adelaida | D.Hill | Williams | D.Hill | Williams |
13.11.1994 | Adelaida | N.Mənsell | Williams | N.Mənsell | Williams |
07.11.1993 | Adelaida | A.Senna | McLaren | A.Senna | McLaren |
08.11.1992 | Adelaida | N.Mənsell | Williams | G.Berger | McLaren |
03.11.1991 | Adelaida | A.Senna | McLaren | A.Senna | McLaren |
04.11.1990 | Adelaida | A.Senna | McLaren | N.Pike | Benetton |
05.11.1989 | Adelaida | A.Senna | McLaren | T.Butsen | Williams |
13.11.1988 | Adelaida | A.Senna | McLaren | A.Prost | McLaren |
15.11.1987 | Adelaida | G.Berger | Ferrari | G.Berger | Ferrari |
29.10.1986 | Adelaida | N.Mənsell | Williams | A.Prost | McLaren |
03.11.1985 | Adelaida | A.Senna | Lotus | K.Rosberq | Williams |