Avropa Qran Prisi: Yarış

Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +27° C, trasın temperaturu +45° C Valensiyanın şəhər trasında ötmək asan deyil, ona görə də start […]

Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +27° C, trasın temperaturu +45° C

Valensiyanın şəhər trasında ötmək asan deyil, ona görə də start mövqeyi çox vacibdir – məhz buna görə sıralanma turu gərgin və sıx nəticələrlə yadda qalıb, hər şeyi yüzdə bir, mində bir saniyələr həll edib. Sürprizlər də az olmayıb – hər iki Ferrari sürücüsü və Mixael Şumaher son sessiyaya keçə bilməyiblər, Mark Uebber isə mübarizəni elə birinci sessiyada dayandırıb.

Dünən poulu inamla Sebastyan Fettel qazanmışdı, onunla birlikdə birinci cərgədən Lyuis Həmilton start alacaqdı, ikinci cərgədən isə yarışa Maldonado və Qrojan başlamalı idi.

Timo Qlok xəstəliyi üzündən sıralanma turunda iştirak etməmişdi, Qran Prinin stüardları almaniyalı sürücünü starta buraxsalar da, həkimlər onu yarışa buraxmayıblar və Marussia komandası yarışa bir sürücüsü ilə qatılıb. İlk onluq starta Soft təkərlərlə çıxıb.

Startda ciddi insident yaşanmayıb, Fettel liderliyini saxlayıb, Qrojan Maldonadonu qabaqlayıb, Maldonado yaxşı start alan Rəykköneni bloka salıb, Kobayaşi irəli çıxıb. Arxada Alonso 3 və Massa 4 mövqe qazanıblar. Rosberq isə 11-ci yerə düşüb. İkinci dövrənin sonunda Sebastyan Lyusi 4 saniyə qabaqlayıb və ilk onluq: Fettel – Həmilton – Qrojan – Kobayaşi – Maldonado – Rəykkönen – Hülkenberq – Alonso – di Resta – Massa.

Həmilton yarış tempində liderdən geri qalıb və arxasında böyük qatar toplayıb, nəhayət, Qrojan 9-cu dövrədə onu keçə bilib, bu zaman Fettel 10 saniyəlik üstünlüyə malik olub.

10-cu dövrədə Batton və Peres, 11-ci dövrədə Massa ilk pit-stoplarını reallaşdırıblar. Alonso Hülkenberqi keçərək yeddinciliyə, Rəykkönen Maldonadonu keçərək beşinciliyə yüksəlib. Növbəti dövrədə Alonso da Maldonadonu keçib. 13-cü dövrədə Həmilton, 14-cü dövrədə Rəykkönen, Kobayaşi, Maldonado və Hülkenberq pit-stop keçiriblər və Kimi Kamuini qabaqlaya bilib.

15-ci dövrədə Alonso, 16-cı dövrədə Fettel və Qrojan təkərlərini dəyişiblər və Fernando Kimini qabaqlaya bilib, Sebastyan və Roman isə mövqelərini qoruyublar. 19-cu dövrədə Şumaher və Uebber, 20-ci dövrədə Rosberq ilk pit-stoplarını gerçəkləşdiriblər.

Bu zaman trasda Kobayaşi və Senna təmas yaşayıblar – hər iki sürücü boksa yönəlib, bundan sonra stüardlar Brunonu insidentdə günahkar bilərək pit-leyndən keçməklə cərimələyiblər.

Pol di Resta təkərlərini dəyişmədən 3-cü yerə yüksəlib və yalnız 23-cü dövrədə mexaniklərinin qəbuluna yollanıb. 24-cü dövrədə ilk onluq: Fettel – Qrojan – Həmilton – Alonso – Rəykkönen – Maldonado – Massa – Hülkenberq – Batton – Peres.

27-ci dövrədə Batton ikinci pit-stoplar seriyasına start verib, növbəti dövrədə Massa pitə tələsib. Bu zaman Vern arxa düzlükdə Kovalaynenə çırpılıb, qırıntılar trasa səpələnib. Vern boksda mübarizəni dayandırıb, Kovalaynen isə kiçik təmirdən sonra trasa qayıdıb. Qırıntıları yığışdırmaq üçün trasa Təhlükəsizlik Maşını (TM) buraxılıb – Sebastyanın Qrojan üzərindəki 19 saniyəlik üstünlüyü heçə enib.

Bütün sürücülər təkərlərini dəyişmək üçün əla fürsət qazanıblar, Həmiltonun isə yenə də bəxti gətirməyib – Lyuis boksda 10 saniyə ləngiyib, Alonso və Rəykkönen onu qabaqlayıblar, Lyuis və Kimini pit keçirməyən Rikkardo da qabaqlayıb. TM-in arxasında ilk onluq: Fettel – Qrojan – Alonso – Rikkardo – Rəykkönen – Həmilton – Rosberq – Şumaher – Uebber – Maldonado. 33-cü dövrədə restart elan olunub.

Fettel liderliyini qoruyub, amma bir neçə döngədən sonra onun maşınında motorun generatoru imtina edib və Sebastyan yarışı dayandırıb. Bu zaman Romanı qabaqlayan Fernando yerli azarkeşlərin sevincinə yarışda liderliyi ələ alıb. Həmilton da öz növbəsində digər Lotus sürücüsü Rəykköneni qabaqlayıb. Restartda Massa və Kobayaşi təmas yaşayıblar, təkəri partlamış Felipe boksa yönəlib, amma mexaniklər onun maşınına səhv təkər dəsti taxıblar, növbəti dövrədə isə səhvlərini düzəldiblər.

36-cı dövrədə ilk onluq: Alonso – Qrojan – Həmilton – Rəykkönen – Rikkardo – Şumaher – Uebber – Maldonado – Hülkenberq – di Resta.

37-ci dövrədə Maldonado Uebberi keçib, Rikkardo isə ikinci dəfə pit-stopa müraciət edib. 38-ci dövrədə Uebber mexaniklərinə baş çəkib, 40-cı dövrədə Qrojan yarışı dayandırmalı olub – onun da maşınındakı Renault motorunun generatoru imtina edib.

Vitaliy Petrov gözlənilmədən 10-cu yerə yüksəlib, amma arxada Uebber və 41-ci dövrədə pit-stop keçirmiş Şumaher çox sürətlə ona yaxınlaşıblar və tezliklə onu keçiblər. 48-ci dövrədə Petrov Rikkardo ilə toqquşub və boksa getməli olub. 53-cü dövrədə isə Vitaliy daha təzə təkərlərlə Massanı qabaqlayıb.

Təkərləri yeyilmiş Həmilton Rəykkönenin bir neçə hücumunu dəf etsə də, finişə dörd dövrə qalmış təslim olub. Bir neçə döngədən sonra isə Lyuis Maldonadonun hücumlarını dəf etməyə başlayıb. Amma finişə 2 dövrə qalmış sürücülər arasında təmas yaşanıb və Lyuis divara çırpılaraq yarışı dayandırıb, Maldonado isə burun elementini itirdiyi üçün bir çox sürücüləri irəli buraxmalı olub.

Əvvəlki dörd Valensiya yarışı hər mövsümün ən darxıdırıcı yarışları olmuşdular, amma builki yarış istisna olacaq – fantastik yarış 11-ci yerdən start almış Alonsonun qələbəsi ilə başa çatıb. Hər yarışda yeni qalib seriyası qırılıb, Fernando mövsümdə ikinci qələbə qazanmış ilk sürücü olub.

Kimi Rəykkönen mövsümdə üçüncü podiumunu qazanıb, Mixael Şumaher isə podiumun aşağı pilləsinə qalxmaqla Formula1-ə qayıtdıqdan sonra ən yaxşı nəticəsini göstərib. Podiuma Ferrari-nin iki keçmiş və bir indiki sürücüsü qalxıb – 1996-2012-ci illərdə əfsanəvi komandanı təmsil edən sürücülər…

Yer Pilot Komanda Motor Vaxt
01 F.Alonso Ferrari Ferrari 1.44:16.649
02 K.Rəykkönen Lotus Renault + 0:06.421
03 M.Şumaher Mercedes AMG Mercedes + 0:12.639
04 M.Uebber Red Bull Renault + 0:13.628
05 N.Hülkenberq Force İndia Mercedes + 0:19.993
06 N.Rosberq Mercedes AMG Mercedes + 0:21.176
07 P.di Resta Force İndia Mercedes + 0:22.866
08 C.Batton McLaren Mercedes + 0:24.653
09 S.Peres Sauber Ferrari + 0:27.777
10 B.Senna Williams Renault + 0:35.961
11 D.Rikkardo Toro Rosso Ferrari + 0:37.0415
12 P.Maldonado(*) Williams Renault + 0:54.630
13 V.Petrov Caterham Renault + 1:15.871
14 H.Kovalaynen Caterham Renault + 1:34.654
15 Ş.Pik Marussia Cosworth + 1:36.551
16 F.Massa Ferrari Ferrari + 1 dövrə
17 P.de la Rosa HRT Cosworth + 1 dövrə
18 N.Kartikeyan HRT Cosworth + 1 dövrə
19 L.Həmilton McLaren Mercedes + 2 dövrə
R.Qrojan Lotus Renault
S.Fettel Red Bull Renault
K.Kobayaşi Sauber Ferrari
J.E.Vern Toro Rosso Ferrari
T.Qlok(**) Marussia Cosworth

Sürətli dövrə: Niko Rosberq (Mercedes AMG) – 1:42.163 (54-cü dövrə).

Qeyd: (*) – Lyuis Həmiltonla insidentə görə Pastor Maldonadonun yekun nəticəsinin üzərinə 20 saniyə əlavə olunub.

Qeyd: (**) – Timo Qlok səhhətinə görə yarışda start almayıb.

Turnir cədvəli:

Yer Pilot Komanda Motor Xal
01 F.Alonso Ferrari Ferrari 111
02 M.Uebber Red Bull Renault 91
03 L.Həmilton McLaren Mercedes 88
04 S.Fettel Red Bull Renault 85
05 N.Rosberq Mercedes AMG Mercedes 75
06 K.Rəykkönen Lotus Renault 73
07 R.Qrojan Lotus Renault 53
08 C.Batton McLaren Mercedes 49
09 S.Peres Sauber Ferrari 39
10 P.Maldonado Williams Renault 29
11 P.di Resta Force İndia Mercedes 27
12 K.Kobayaşi Sauber Ferrari 21
13 M.Şumaher Mercedes AMG Mercedes 17
14 N.Hülkenberq Force İndia Mercedes 17
15 B.Senna Williams Renault 16
16 F.Massa Ferrari Ferrari 11
17 J.E.Vern Toro Rosso Ferrari 4
18 D.Rikkardo Toro Rosso Ferrari 2
19 H.Kovalaynen Caterham Renault 0
20 V.Petrov Caterham Renault 0
21 T.Qlok Marussia Cosworth 0
22 Ş.Pik Marussia Cosworth 0
23 N.Kartikeyan HRT Cosworth 0
24 P.de la Rosa HRT Cosworth 0

Mühəndislər Kuboku:

Yer Komanda Motor Xal
01 Red Bull Renault 176
02 McLaren Mercedes 137
03 Lotus Renault 126
04 Ferrari Ferrari 122
05 Mercedes AMG Mercedes 92
06 Sauber Ferrari 60
07 Williams Renault 45
08 Force İndia Mercedes 44
09 Toro Rosso Ferrari 6
10 Caterham Renault 0
11 Marussia Cosworth 0
12 HRT Cosworth 0

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Avropa Qran Prisi: Yarış

Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +27° C, trasın temperaturu +46° C Valensiya uik-endi ərəfəsində FİA komandalara motorun kartoqrafiyasını sıralanma turu ilə […]

Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +27° C, trasın temperaturu +46° C

Valensiya uik-endi ərəfəsində FİA komandalara motorun kartoqrafiyasını sıralanma turu ilə yarış arasında dəyişməyi qadağan edib. Mühəndislər kompromis sazlanmalar axtarmalı olublar, amma sıralanma turunda qüvvələr nisbəti dəyişməyib – birinci cərgəni Red Bull sürücüləri tutublar.

Valensiyada mövsümdə ilk dəfə olaraq, Medium təkərlərindən istifadə olunub. Cümə günü sərbəst yürüşlərdə buludlu havada bəzi maşınlarda təkərlər gec qızıb, şənbə günü isə hava və asfalt qızdığı üçün həmin maşınlarda vəziyyət stabilləşib, rəqiblərin maşınları isə təkərlərin normadan artıq qızması ilə üzləşiblər. Mövsümün bütün yarışlarında istifadə olunan Soft tərkibi isə özünü daha stabil aparıb – strategiya seçimi zamanı hamı Medium tərkərlərdən istifadəni minimuma endirməyə çalışıb.

Startda Fettel və Uebber mövqelərini saxlayıblar, Alonso və Massa Həmiltonu, Rosberq Battonu qabaqlayıblar, Petrov 15-ci, Maldonado 22-ci yerə düşüblər. Tezliklə Fettel Uebberdən uzaqlaşmağa başlayıb.

6-cı dövrədə Batton Rosberqi keçib, 8-ci dövrədə Alonso Uebberə hücum eləsə də əylənmədə səhvə yol verib. Peletonda intervallar stabilləşib.

11-ci dövrədə pit-stoplar başlayıb – Haydfeld, Barrikell və Kobayaşi, bir dövrə sönra Həmilton, Rosberq və Sutil, 14-cü dövrədə Uebber, bir dövrə sonra Fettel, Alonso, Şumaher, Batton, Massa və Petrov mexaniklərin qonağı olublar.

Şumaher pit-leynin sonunda Petrovla toqquşaraq ön antiqanadını sındırıb və növbəti dövrədə bir daha pitə baş çəkib.

21-ci dövrədə Alonso Uebberi keçib – ilk üçlük sıx qrup halında peletondan uzaqlaşıb.

25-ci dövrədə Həmilton ikinci pit-stoplar dalğasına start verib, iki dövrə sonra Haydfeld və Petrov, növbəti dövrədə Uebber, 29-cu dövrədə Sutil və Barrikello, 30-cu dövrədə isə Alonso növbəti dəfə təkərlərini dəyişiblər – Fernando trasa Markın arxasında qayıdıb. 31-ci dövrədə mexaniklər Fettel, Batton və Rosberqə qulluq ediblər, növbəti dövrədə pitə baş çəkən Massanın maşınında sol arxa təkərin dəyişməsi zamanı komanda ləngiyib.

İlk üçlük eyni taktiki seçimlə peletondan xeyli uzaqlaşıb – son hissədə Medium təkərlərdən istifadə nəzərdə tutulub.

41-ci dövrədə Petrov, 43-cü dövrədə Uebber və Həmilton, 45-ci dövrədə Sutil, 46-cı dövrədə isə Alonso sonuncu pit-stoplarını reallaşdırıblar – bu dəfə Fernando Markın önündə trasa qayıdıb. Bir dövrə sonra yarışın lideri Fettel də sonuncu dəfə təkərlərini dəyişərək liderliyini qoruyub. 49-cu dövrədə Massa və Battında Medium təkərlərə keçiblər.

İlk üçlük inamla finişə yaxınlaşıb və Fettel mövsümdə 6-cı, karyerasında isə 16-cı qələbəsini qazanaraq, çempionatda üstünlüyünü bir qədər də artırıb. Fernando Alonso və Mark Uebber podiumu tamamlayıblar.

Valensiya yarışında bütün 24 sürücü finişə çata bilib – amma onlardan yalnız altıcı liderlə bir dövrədə qalıb. Algersuari ardıcıl ikinci yarışda 18-ci yerdən start alaraq finişdə səkkizinci olub. Peres bir pit-stop strategiyası seçən yeganə sürücü olub – amma meksikalı sürücü 11-ci yerlə kifayətlənib.

Silverstounda diffuzorun işində stabil işlənmiş qaz axınından istifadəyə qadağa qoyulacaq – iki həftədən sonra çempionatda vəziyyət dəyişə bilər. Bir az da gözləyək…

Yer Pilot Komanda Motor Vaxt
01 S.Fettel Red Bull Renault 1.39:36.169
02 F.Alonso Ferrari Ferrari + 0:10.891
03 M.Uebber Red Bull Renault + 0:27.255
04 L.Həmilton McLaren Mercedes + 0:46.190
05 F.Massa Ferrari Ferrari + 0:51.705
06 C.Batton McLaren Mercedes + 1:00.065
07 N.Rosberq Mercedes GP Mercedes + 1:38.090
08 X.Algersuari Toro Rosso Ferrari + 1 dövrə
09 A.Sutil Force İndia Mercedes + 1 dövrə
10 N.Haydfeld Lotus Renault GP Renault + 1 dövrə
11 S.Peres Sauber Ferrari + 1 dövrə
12 R.Barrikello Williams Cosworth + 1 dövrə
13 S.Buemi Toro Rosso Ferrari + 1 dövrə
14 P.di Resta Force İndia Mercedes + 1 dövrə
15 V.Petrov Lotus Renault GP Renault + 1 dövrə
16 K.Kobayaşi Sauber Ferrari + 1 dövrə
17 M.Şumaher Mercedes GP Mercedes + 1 dövrə
18 P.Maldonado Williams Coswort + 1 dövrə
19 H.Kovalaynen Team Lotus Renault + 2 dövrə
20 Y.Trulli Team Lotus Renault + 2 dövrə
21 T.Qlok Marussia Virgin Cosworth + 2 dövrə
22 J.D’Ambrozio Marussia Virgin Cosworth + 2 dövrə
23 V.Liutsi Hispania Cosworth + 3 dövrə
24 N.Kartikeyan Hispania Cosworth + 3 dövrə

Sürətli dövrə: Sebastyan Fettel (Red Bull) – 1:41.852 (53-cu dövrə).

Turnir cədvəli:

Yer Pilot Komanda Motor Xal
01 S.Fettel Red Bull Renault 186
02 C.Batton McLaren Mercedes 109
03 M.Uebber Red Bull Renault 109
04 L.Həmilton McLaren Mercede 97
05 F.Alonso Ferrari Ferrari 87
06 F.Massa Ferrari Ferrari 42
07 N.Rosberq Mercedes GP Mercedes 32
08 V.Petrov Lotus Renault GP Renault 31
09 N.Haydfeld Lotus Renault GP Renault 30
10 M.Şumaher Mercedes GP Mercedes 26
11 K.Kobayaşi Sauber Ferrari 25
12 A.Sutil Force İndia Mercedes 10
13 X.Algersuari Toro Rosso Ferrari 8
14 S.Buemi Toro Rosso Ferrari 8
15 R.Barrikello Williams Cosworth 4
16 S.Peres Sauber Ferrari 2
17 P.di Resta Force İndia Mercedes 2
18 P.de la Rosa Sauber Ferrari 0
19 Y.Trulli Team Lotus Renault 0
20 V.Liutsi Hispania Cosworth 0
21 J.D’Ambrozio Marussia Virgin Cosworth 0
22 H.Kovalaynen Team Lotus Renault 0
23 T.Qlok Marussia Virgin Cosworth 0
24 P.Maldonado Williams Coswort 0
25 N.Kartikeyan Hispania Cosworth 0

Mühəndislər Kuboku:

Yer Komanda Motor Xal
01 Red Bull Renault 295
02 McLaren Mercedes 206
03 Ferrari Ferrari 129
04 Lotus Renault GP Renault 61
05 Mercedes GP Mercedes 58
06 Sauber Ferrari 27
07 Toro Rosso Ferrari 16
08 Force İndia Mercedes 12
09 Williams Cosworth 4
10 Team Lotus Renault 0
11 Hispania Cosworth 0
12 Marussia Virgin Renault 0

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*