Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +26° C, trasın temperaturu +45° C
2013-cü ilin Almaniya yarışı çox maraqlı alınıb. Bir həftə əvvəl Silverstounda çoxsaylı təkər partlamalarından sonra Pirelli mühəndisləri təkərin konstruksiyasında polad təbəqini kevlar təbəqə ilə dəyişiblər – təkərin konstruksiyası 2012-ci ilə yaxınlaşsa da, tərkibi 2013-cü ildə olduğu kimi qalıb.
Kevlar təbəqəli təkərləri komandalar hələ Kanada sərbəst yürüşlərində yoxlamışdılar, amma o zaman komandaların işinə yağış mane olmuşdu, ona görə də çempionat iştirakçıları yeni təkərlərlə uik-endin gedişində tanış olublar.
Daha bərk olan Medium tərkibi hamının xoşuna gəlib, Soft-a bir dövrədə 1.5 saniyə uduzmasına baxmayaraq, daha stabil və daha resurslu olması ilə seçilib. Soft isə daha yaxşı ilişmə təmin etsə də, daha tez yeyilib – ənənəvi sıralanma turu üçün olan təkər.
Hərçənd, sıralanma turunun sonunda heç də hamı Soft-u seçməyib. Ferrari sürücüləri şənbə günü yaxşı mövqe qazanmaq şanslarını bazar gününün fərqli strategiyasına qurban veriblər, Batton və Hülkenberq isə sürətli dövrədən imtina edərək təkər seçimi hüququnu əldə ediblər.
Nəticədə Alonso, Massa, Batton, Hülkenberq, Bottas və Maldonado starta Medium təkərlərlə çıxıblar, yerdə qalan sürücülər isə Soft-u seçiblər.
Startda hər iki Red Bull sürücüsü Həmiltonu qabaqlayıb və Fettel yarışa başçılıq edib, Massa Rikkardonu, Peres isə Battonu keçiblər. 2-ci dövrənin sonunda ilk onluq: Fettel – Uebber – Həmilton – Rəykkönen – Qrojan – Massa – Rikkardo – Alonso – Peres – Batton.
4-cü dövrənin əvvəlində Massa birinci dövrədə trasdan çıxaraq mübarizədən kənar qalıb. 4-cü dövrənin sonunda Pol di Resta birinci pit-stoplar dalğasına start verib – şotlandiyalı sürücü pit-leyndə Vernlə toqquşmadan son anda qurtula bilib. 5-ci dövrədə Force İndia və Toro Rosso digər sürücülərini də yeni təkərlərə keçirib. 6-cı dövrədə Həmilton, 7-ci dövrədə Fettel və Peres, 8-ci dövrədə Rəykkönen və Uebber təkərlərini dəyişiblər.
Markın pit-stopu zamanı problem yaranıb – mexaniklər arxa sağ təkəri uzun müddət bağlaya bilməyiblər, sonra Uebber yerindən tərpəndikdə təkər maşından ayrılıb və teleoperatora dəyib: onu təcili tibb mərkəzinə aparıblar. Mark trasa ən sonuncu və bir dövrə geriqalma ilə qayıdıb.
Fettel pit-stopundan sonra trafikə düşüb, amma Hülkenberq və Battonu keçdikdən sonra yaxşı temp tutaraq yoluna davam edib. Həmilton isə pit-stopundan sonra komanda yoldaşının arxasında ilişib – komanda Rosberqə Lyuisin fərqli strategiyada olduğunu bildirdikdən sonra Niko onu buraxıb. 12-ci dövrədə Alonso boksa gəlib, 13-cü dövrədə isə Qrojan Soft təkərlərini Medium-a dəyişib və Fettel liderliyi özünə qaytarıb. 14-cü dövrədə Rəykkönen Rosberqi qabaqlayıb.
16-cı dövrədə Rosberq boksa yollanıb, 17-ci dövrədə Hülkenberq də ilk pit-stopunu gerçəkləşdirib, 18-ci dövrədə isə Rikkardo ikinci dəfə boksa yollanıb. Bu zaman Rəykkönen Həmiltonu da arxada qoyub. 21-ci dövrədə Batton və Maldonado ilk dəfə mexaniklərinə qonaq olublar, 22-ci dövrədə Həmilton ikinci dəfə boksa yollanıb.
Bu zaman trasda Byankinin maşınında motor alovlanıb – Jül maşını saxlayıb və kokpiti tərk edib, amma maşın təpədə dayandığı üçün araxaya hərəkət etməyə başlayıb və trasa çıxıb. Yarışın direktoru Çarli Uaytinq Təhlükəsizlik Maşınını (TM) trasa buraxmalı olub. İlk dördlük fürsətdən istifadə edərək yeni təkərlərə keçib, 24-cü dövrənin sonunda TM-in araxsında ilk onluq: Fettel – Qrojan – Rəykkönen – Alonso – Batton – Hülkenberq – Həmilton – Peres – Sutil – di Resta.
Vernin maşınında hidravlik problem üzə çıxıb və fransalı sürücü boksda mübarizəni dayandırıb.
29-cu dövrədə restart elan olunub. Fettel liderliyini qoruyub saxlayıb, ilk onluqda dəyişiklik olmayıb. TM-in arxasında liderlə bir dövrəyə qayıtmış Uebber peletonun quyruğunda bir neçə mövqe qazanıb. Peres Maldonadonu keçərək 8-ci yerə yüksəlib, 37-ci dövrədə Hülkenberq, 38-ci dövrədə Uebber yeni təkər dəstinə keçiblər.
Fettel arxasındakı sürücülərdən uzaqlaşa bilməyib, amma sürət fərqi kifayət qədər olmadığı üçün Qrojan və Rəykkönen real ötmələrdən uzaq olublar. 39-cu dövrədə Qrojan, 41-ci dövrədə Fettel sonuncu dəfə boksa yollanıblar – Fettel trasa öndə qayıdıb, amma yarışa Rəykkönen başçılıq edib. 45-ci dövrədə Fettel və Qrojan Həmiltonu keçiblər və Lyuis bu cütlüyü bir az ləngitdikdən sonra boksa yollanıb.
47-ci dövrədə Batton, 48-ci dövrədə Rosberq pit-stop ediblər. 49-cu dövrədə Rəykkönen və Alonso sonuncu dəfə boksa yollanıblar və trasa Fettel-Qrojan cütlüyünün arxasında qayıdıblar. Batton komanda yoldaşı Peres üstələyərək 5-ci yerə yüksəlib. 50-ci dövrədə, finişə 10 dövrə qalmış ilk onluq: Fettel – Qrojan – Rəykkönen – Alonso – Batton – Peres – Həmilton – di Resta – Uebber – Bottas.
Komanda iki dəfə Qrojana xəbər verib ki, Rəykkönen Soft təkərlərlə daha sürətlidir və 54-cü dövrədə Roman Kimini irəli buraxıb. Kimi Fettellə fərqi minimuma endirsə də, real ötmə imkanı olmayıb. Sonuncu dövrədə Həmilton Battonu 5-ci yer uğrunda mübarizədə üstələyib. Finiş xəttini keçdikdən sonra Alonso birinci döngədə maşınını saxlayıb.
Sebastyan Fettel ev trasında ilk qələbəsini qazanıb. Mövsümdə 4-cü, karyerasında 30-cu qələbə almaniyalı sürücünün çempionatdakı liderliyini daha da möhkəmlədib. Rəykkönen və Qrojan podiumu tamamlayıblar – Bəhreyn podimunun daha bir təkrarı.
Üç həftədən sonra Hunqarorinqdə mövsümün birinci yarısı başa çatacaq, komandalara tam yeni təkərlər veriləcək, amma əvvəlcə Silverstounda gənc sürücülərin testləri olacaq. Darıxmayacayıq!
Yer | Pilot | Komanda | Motor | Vaxt |
01 | S.Fettel | Red Bull | Renault | 1.41:14.711 |
02 | K.Rəykkönen | Lotus | Renault | + 0:01.008 |
03 | R.Qrojan | Lotus | Renault | + 0:05.830 |
04 | F.Alonso | Ferrari | Ferrari | + 0:07.721 |
05 | L.Həmilton | Mercedes AMG | Mercedes | + 0:26.927 |
06 | C.Batton | McLaren | Mercedes | + 0:27.996 |
07 | M.Uebber | Red Bull | Renault | + 0:37.562 |
08 | S.Peres | McLaren | Mercedes | + 0:38.306 |
09 | N.Rosberq | Mercedes AMG | Mercedes | + 0:46.821 |
10 | N.Hülkenberq | Sauber | Ferrari | + 0:49.892 |
11 | P.di Resta | Force İndia | Mercedes | + 0:53.771 |
12 | D.Rikkardo | Toro Rosso | Ferrari | + 0:56.975 |
13 | A.Sutil | Force İndia | Mercedes | + 0:57.738 |
14 | E.Qutyerres | Sauber | Ferrari | + 1:00.160 |
15 | P.Maldonado | Williams | Renault | + 1:01.929 |
16 | V.Bottas | Williams | Renault | + 1 dövrə |
17 | Ş.Pik | Caterham | Renault | + 1 dövrə |
18 | Q.van der Qarde | Caterham | Renault | + 1 dövrə |
19 | M.Çilton | Marussia | Cosworth | + 1 dövrə |
– | J.E.Vern | Toro Rosso | Ferrari | – |
– | J.Byanki | Marussia | Cosworth | – |
– | F.Massa | Ferrari | Ferrari | – |
Sürətli dövrə: Fernando Alonso (Ferrari) – 1:33.468 (51-ci dövrə).
Turnir cədvəli:
Yer | Pilot | Komanda | Motor | Xal |
01 | S.Fettel | Red Bull | Renault | 157 |
02 | F.Alonso | Ferrari | Ferrari | 123 |
03 | K.Rəykkönen | Lotus | Renault | 116 |
04 | L.Həmilton | Mercedes AMG | Mercedes | 99 |
05 | M.Uebber | Red Bull | Renault | 93 |
06 | N.Rosberq | Mercedes AMG | Mercedes | 84 |
07 | F.Massa | Ferrari | Ferrari | 57 |
08 | R.Qrojan | Lotus | Renault | 41 |
09 | P.di Resta | Force İndia | Mercedes | 36 |
10 | C.Batton | McLaren | Mercedes | 33 |
11 | A.Sutil | Force İndia | Mercedes | 23 |
12 | S.Peres | McLaren | Mercedes | 16 |
13 | J.E.Vern | Toro Rosso | Ferrari | 13 |
14 | D.Rikkardo | Toro Rosso | Ferrari | 11 |
15 | N.Hülkenberq | Sauber | Ferrari | 7 |
16 | P.Maldonado | Williams | Renault | 0 |
17 | V.Bottas | Williams | Renault | 0 |
18 | E.Qutyerres | Sauber | Ferrari | 0 |
19 | J.Byanki | Marussia | Cosworth | 0 |
20 | Ş.Pik | Caterham | Renault | 0 |
21 | M.Çilton | Marussia | Cosworth | 0 |
22 | Q.van der Qarde | Caterham | Renault | 0 |
Yer | Komanda | Motor | Xal |
01 | Red Bull | Renault | 250 |
02 | Mercedes AMG | Mercedes | 183 |
03 | Ferrari | Ferrari | 180 |
04 | Lotus | Renault | 157 |
05 | Force İndia | Mercedes | 59 |
06 | McLaren | Mercedes | 49 |
07 | Toro Rosso | Ferrari | 24 |
08 | Sauber | Ferrari | 7 |
09 | Williams | Renault | 0 |
10 | Marussia | Cosworth | 0 |
11 | Caterham | Renault | 0 |