Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +24° C, trasın temperaturu +43° C
Silverstounda təkərlərlə bağlı ciddi problemlərdən sonra Pirelli şirkəti Almaniya Qran Prisinə yeni arxa təkərlər gətirib – bu təkərlərin əsasında polad deyil, kevlar təbəqədən istifadə olunub. Almaniya yarışı keçid xarakteri daşıyır – 3 həftədən sonra Macarıstanda komandalar tam yeni təkərlər alacaqlar.
Dünən sürücülər daha yumşaq Soft tərkibinin vaxtından əvvəl dənlə örtülməsindən və daha tez yeyilməsindən gileylənirdilər, amma qeyd edirdilər ki, Soft sıralanma turunda əsas seçim olacaq – daha stabil Meduim tərkibi ilə bir dövrədə sürət fərqi bəzi maşınlarda 1.5 saniyəyə çatıb. Uik-endin gedişində təkiblərin fərqi, onların maşının sürətinə təsiri akitv müzakirə olunub və sıralanma turu sürətli dövrədə qüvvələr nisbətini qiymətləndirmək imkanı verib.
Sıralanma turu ərəfəsində asfaltın temperaturu +40 dərəcəni keçib və komandalar sazlanmalara düzəlişlər ediblər ki, təkərlər effektiv diapazonda işləsinlər. Pirelli-nin məsləhəti ilə komandalar təkərlərdə təzyiqi və təkərlərin maşında üfüqi və şaquli kənarlaşma bucaqlarını nəzərə alıblar.
Birinci sessiyada yalnız Red Bull və Mercedes AMG sürücülər Medium təkərlərlə çıxıblar, autsayderlər üzərində üstünlük onlara növbəti sessiyaya keçməyə imkan verib. Protokollara Felipe Massa başçılıq edib – 1:30.574, mübarizəni isə Williams, Caterham və Marussia komandaları tam heyətlə dayandırıblar.
İkinci sessiyada hamı Soft təkərlərinə keçib, mübarizə çox gərgin olub. Ən yaxşı nəticəni yenə də Massa göstərib – 1:29.825. Niko Rosberq komandanın qurbanı olub və mübarizəni dayandırıb, onunla birlikdə di Resta, Peres, Qutyerres, Sutil və Vern də son sessiyaya keçə bilməyiblər.
Poul uğrunda mübarizə də gərgin olub. İlk cəhdindən sonra Həmilton protokollara başçılıq edib – 1:29.540. Alonso, Massa və Batton Medium tərkiblə trasa çıxıblar. Son dəqiqədə Fettel birinciliyə yüksəlsə də, Həmilton daha sürətli olub – 1:29.398. Batton və Hülkenberq isə dövrələrini tamamlamayıblar.
Həmilton mövsümdə 3-cü, karyerasında isə 29-cu poulunu qazanıb. Onunla birlikdə ilk cərgədən Fettel yarışa start alacaq, ikinci cərgədən Uebber və Rəykkönen onlara hücum edəcəklər. Yarışın ilk hissəsinə daha bərk təkərlər seçmiş Ferrari sürücüləri dördüncü cərgədən start alacaqlar…
Yer | Pilot | Komanda | Motor | I sessiya | II sessiya | III sessiya | |||
Yer | Vaxt | Yer | Vaxt | Vaxt | Fərq | ||||
01 | L.Həmilton | Mercedes AMG | Mercedes | 05 | 1:31.131 | 06 | 1:30.152 | 1:29.398 | – |
02 | S.Fettel | Red Bull | Renault | 09 | 1:31.269 | 04 | 1:29.992 | 1:29.501 | + 0.103 |
03 | M.Uebber | Red Bull | Renault | 13 | 1:31.428 | 07 | 1:30.217 | 1:29.608 | + 0.210 |
04 | K.Rəykkönen | Lotus | Renault | 02 | 1:30.676 | 02 | 1:29.852 | 1:29.892 | + 0.494 |
05 | R.Qrojan | Lotus | Renault | 08 | 1:31.242 | 05 | 1:30.005 | 1:29.959 | + 0.561 |
06 | D.Rikkardo | Toro Rosso | Ferrari | 04 | 1:31.081 | 08 | 1:30.223 | 1:30.528 | + 1.130 |
07 | F.Massa | Ferrari | Ferrari | 01 | 1:30.547 | 01 | 1:29.825 | 1:31.126 | + 1.728 |
08 | F.Alonso | Ferrari | Ferrari | 03 | 1:30.709 | 03 | 1:29.962 | 1:31.209 | + 1.811 |
09 | C.Batton | McLaren | Mercedes | 07 | 1:31.181 | 10 | 1:30.269 | – | – |
10 | N.Hülkenberq | Sauber | Ferrari | 06 | 1:31.132 | 09 | 1:30.231 | – | – |
11 | N.Rosberq | Mercedes AMG | Mercedes | 11 | 1:31.322 | 11 | 1:30.326 | – | – |
12 | P.di Resta | Force İndia | Mercedes | 12 | 1:31.322 | 12 | 1:30.697 | – | – |
13 | S.Peres | McLaren | Mercedes | 14 | 1:31.498 | 13 | 1:30.933 | – | – |
14 | E.Qutyerres | Sauber | Ferrari | 16 | 1:31.681 | 14 | 1:31.010 | – | – |
15 | A.Sutil | Force İndia | Mercedes | 10 | 1:31.320 | 15 | 1:31.010 | – | – |
16 | J.E.Vern | Toro Rosso | Ferrari | 15 | 1:31.629 | 16 | 1:31.104 | – | – |
17 | V.Bottas | Williams | Renault | 17 | 1:31.693 | – | – | – | – |
18 | P.Maldonado | Williams | Renault | 18 | 1:31.707 | – | – | – | – |
19 | Ş.Pik | Caterham | Renault | 19 | 1:32.937 | – | – | – | – |
20 | J.Byanki | Marussia | Cosworth | 20 | 1:33.063 | – | – | – | – |
21 | Q.van der Qarde | Caterham | Renault | 21 | 1:33.734 | – | – | – | – |
22 | M.Çilton | Marussia | Cosworth | 22 | 1:34.098 | – | – | – | – |