Almaniya Qran Prisi: Ötmə zonası

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin Hokkenhaymda istifadə zonasını təyin edib. Keçən il bu trasda yarış keçirilməmişdi, bu […]

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin Hokkenhaymda istifadə zonasını təyin edib. Keçən il bu trasda yarış keçirilməmişdi, bu dəfə FİA döngələrlə zəngin olan trasda cəmi bir ötmə zonası ilə kifayətlənib.

İki maşın arasındakı intervalın ölüçmə nöqtəsi dördüncü döngənin düz çıxışında yerləşəcək. Əgər bu nöqtədə iki maşın arasındakı fərq bir saniyədən az olarsa, onda hücum edən sürücü 260 metrdən sonra altıncı döngənin sancağına qədər arxa antiqanadın hərəkətli elementindən yararlana bilər.

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Almaniya Qran Prisi: Ötmə zonası

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin Nürburqrinqdə istifadə zonasını təyin edib. Ötmə zonası şikanadan əvvəlki düz yolda olacaq. […]

FİA arxa antiqanadın hərəkətli elementinin – DRS sisteminin Nürburqrinqdə istifadə zonasını təyin edib.

Ötmə zonası şikanadan əvvəlki düz yolda olacaq. Əvvəllər bu yerdə əylənmədə ötmək mümkün idi, indi isə DRS köməyi ilə sürücü şikananın girişinə qədər manevrini tamamlaya biləcək…

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*