F-1.az xatırladır ki, poulu Həmilton qazanıb, baxmayaraq ki, britaniyalı sürücü soyuqlamışdı və onu hətta Esteban Okon tərəfindən əvəzlənməsi gündəmdə idi. Ferstappen ona 0.3 saniyədən bir qədər çox uduzub, lakin hollandiyalı sürücü Bottası üstələməyə nail olub. Valtterinin yanından start almağa isə Qasli haqq qazanıb. Üçüncü cərgə isə Rəykkönen və Qrojanın olub.
Hard, Medium və Soft rollarında müvafiq olaraq C2, C3 və C4 tərkibləri iştirak ediblər. Startda yağışın olması sürücülərin sərbəst təkər seçimi etməsinə şərait yaradıb. Sürücülərin yağış təkərləri ilə bu il işləmə təcrübələri yox idi, çünki mövsümboyu heç bir yarışda yağış olmamışdı.
İsinmə dövrəsinin Təhlükəsizlik Maşını arxasında baş tutacağı bildirilib. TM arxasında yolun vəziyyətinin yaxşılaşdırılması üçün bir neçə dövrə vurulub və normal start veriləcəyi elan edilib.
Startda Həmilton yerini qoruyub, Maks isə ləngiyib və Bottasla Rəykkönen tərəfindən keçilib. Fettel 14-cü yerə qədər irəliləyib. 2-ci dövrədə ilk onluq: Həmilton – Bottas – Rəykkönen – Ferstappen – Hülkenberq – Lekler – Qrojan – Qasli – Sayns – Maqnussen.
İkinci dövrədə Peres yerində fırlanıb və mübarizəni dayanıb, TM trasa daxil olub. Fettel və Elbon dərhal pitə üz tutaraq keçid təkərləri ilə trasa qayıdıblar. Stroll, Norris, Rassell və Kubitsa istisna olmaqda, digər sürücülər də eyni addımı atıblar. 2 dövrə sonra restart verilib, Həmilton yenə yerini qoruyub, Bottas və Ferstappen Maqnusseni keçiblər. Fettel də Norrislə Saynsı ötüb. Rəykkönen Maqnussenə hücum edərkən səhvə yol verib. Həmin 4 sürücü də daha sonra keçid təkərləri üçün pit-stopa yollanıblar. 9-cu dövrədə ilk onluq: Həmilton – Bottas – Ferstappen – Lekler – Hülkenberq – Rəykkönen – Fettel – Sayns – Elbon – Covinatsi.
15-ci dövrədə Rikkardonun maşını tüstülənib və avstraliyalı sürücü maşını bir qədər təhlükəsiz yerdə saxlayıb. Virutal Təhlükəsizlik Maşını rejimi elan edilib. Lekler və Hülkenberq yenə pit-stop ediblər. Asfalt demək olar ki, quruyub, sadəcə bəzi yerlərdə bir qədər su qalıb. Komandalar sliklərə keçmək üçün tələsməyiblər. Lakin bu addımı ilk olaraq 23-cü dövrədə Maqnussen atıb – danimarkalı sürücünü Soft təkərlə trasa qaytarıblar. Ardınca 24-cü dövrədə Fettel, 26-cı dövrədə Ferstappen, Kvyat, Norris və Stroll, onlardan bir dövrə sonra Bottas, Rəykkönen, Covinatsi, Qasli və Qrojan sliklərə keçiblər. Maks yerində təhlükəli şəkildə fırlanıb, lakin yoluna davam edə bilib.
Norris 27-ci dövrədə güc qurğusundakı problemə görə mübarizəni dayandırıb və VTM rejimi yenidən elan olunub. 3 dövrə sonra isə Lekler son döngədə qəza edib və bu dəfə TM trasa daxil olub. Yağış yenidən yağmağa başlayıb və sürücülərin əksəriyyəti keçid təkər üçün piy yoluna üz tutublar. Həmilton da son döngədə səhvə yol verərək yoldan çıxıb, toqquşma nəticəsində ön qanadını qırıb və pit yoluna icazə verilməyən yerdən son anda daxil olub. Komandanın mexanikləri bunu gözləmədəyindən, maşının ön hissəsinin dəyişdirilməsi və yeni təkərlərin hazırlanaraq maşına taxılması xeyli vaxt alıb. Lyuis trasa qayıtdıqdan sonra isə 5 saniyəlik cəza alıb. TM arxasında ilk onluq: Ferstappen – Hülkenberq – Bottas – Elbon – Həmilton – Sayns – Rəykkönen – Fettel – Qasli – Covinatsi.
Hamı yaşıl təkərlərə keçib. 30-cu dövrədə restart verilib və Maks liderliyini qoruyub. Bir dövrə sonra isə Hülkenberqlə fərqi 4 saniyəyə çatdırıb. 36-cı dövrədə Həmilton Elbonu üstələyib, sonra isə hər iki Mercedes sürücüsü Hülkenberqi keçib. Ferstappen Bottasla fərqi 9 saniyəyə qaldırıb. Rəykkönen trasdan çıxıb və Qasli ilə Fettel onu üstələyiblər. 40-cı dövrədə ilk onluq: Ferstappen – Bottas – Həmilton – Hülkenberq – Elbon – Sayns – Fettel – Qasli – Rəykkönen – Covinatsi.
Bir dövrə sonra Hülkenberq də son döngədə səhvə yol verərək qəza edib və yarış onun üçün də başa çatıb. TM yenidən trasa daxil olub, Ferstappen, Fettel, Qrojan, Stroll, Rassell və Maqnussen boksa yollanıblar və yeni keçid təkəri ilə trasa qayıdıblar. Yarışın sonuna qədər daha yağış gözlənilmədiyindən, slikə ilk keçən sürücü Stroll olub. Restart 45-ci dövrədə verilib və Ferstappen yerini qoruyub. Kvyat və Maqnussen də sliklərə keçiblər. Sürücülərin çoxu quru təkərlərinə keçiblər. 48-ci dövrədə ilk onluq: Ferstappen – Stroll – Kvyat – Bottas – Sayns – Maqnussen – Elbon – Qasli – Fettel – Qrojan.
51-ci dövrədə Kvyat Strolla hücum edib və ikinci yerə yüksəlib. Fettel Maqnussen və Qaslini geridə qoyub. 53-cü dövrədə Həmilton yenidən təkərlərini dəyişib. 54-cü dövrədə Qrojan və Rəykkönen Maqnusseni, 1 dövrə sonra isə Fettel Elbonu ötüb. 57-ci dövrədə qəza etmək növbəsi Bottasa çatıb. Finlandiyalı sürücü Həmiltonla çempionluq yarışında xeyli xal fərqi bağlamaq şansını əlindən verib. TM növbəti dəfə trasa daxil olub, Həmilton növbəti dəfə pit-stop edib. 2 dövrə sonra mübarizə yenidən başlayıb, Maks bu dəfə də keçilməyib, Fettel isə dərhal Saynsı üstələyib. Alman sürücü 2 dövrə sonra Strollu da geridə qoyub. 63-cü dövrədə isə Kvyatı keçən Fettel 20-ci yerdən başladığı yarışda 2-ci yerə yüksəlib.
Maks Ferstappen mövsümdə ikinci, karyerasında 7-ci qələbəsini əldə edib. Sebastyan Fettel ikinci olaraq olduqca vacib xallar qazanıb. Daniil Kvyat isə özünün 3-cü, Toro Rosso komandasının tarixində ikinci podiumunu qazanıb.
Yarışdan sonra stüardlar Alfa Romeo komandasının sürücülərə sazlanmalarda köməklik etdiyini aşkarlayaraq hər iki sürücünün vaxtına 30 saniyə (Stop&Go cəzasına uyğun) əlavə edib.
Mübarizə gələn həftə Macarıstanda davam edəcək…
Yer | N | Sürücü | Komanda | Zaman/Fərq | Pit |
1 | 33 | Maks Ferstappen | Red Bull | 1:44.31.275 | 5 |
2 | 5 | Sebastyan Fettel | Ferrari | + 0:07.333 | 5 |
3 | 26 | Daniil Kvyat | Toro Rosso | + 0:08.305 | 4 |
4 | 18 | Ləns Stroll | Racing Point | + 0:08.966 | 5 |
5 | 55 | Karlos Sayns | McLaren | + 0:09.583 | 3 |
6 | 23 | Aleksander Elbon | Toro Rosso | + 0:10.052 | 4 |
7 | 8 | Roman Qrojan | Haas | + 0:16.838 | 5 |
8 | 20 | Kevin Maqnussen | Haas | + 0:18.765 | 6 |
9 | 44 | Lyuis Həmilton | Mercedes AMG | + 0:19.667 | 6 |
10 | 88 | Robert Kubitsa | Williams | + 0:24.987 | 5 |
11 | 63 | Corc Rassell | Williams | + 0:26.404 | 5 |
12 | 7 | Kimi Rəykkönen* | Alfa Romeo | + 0:42.214 | 4 |
13 | 99 | Antonio Covinatsi* | Alfa Romeo | + 0:43.849 | 4 |
14 | 10 | Pyer Qasli | Red Bull | – | 4 |
* – Alfa Romeo sürücülərinin nəticəsinə 30 saniyə əlavə olunub.
Sürətli Dövrə: Şarl Lekler (Ferrari) 1:43.009 (50-ci dövrə, 209,795 km/s).
MÜBARİZƏNİ DAYANDIRANLAR:
Sürücü | Komanda | Dövrə | Səbəb |
Serxio Peres | Racing Point | 2 | qəza |
Daniel Rikkardo | Renault | 15 | mexaniki problem |
Lando Norris | McLaren | 27 | güc qurğusu |
Şarl Lekler | Ferrari | 30 | qəza |
Niko Hülkenberq | Renault | 41 | qəza |
Valtteri Bottas | Mercedes AMG | 57 | qəza |
SÜRÜCÜLƏRİN ÇEMPİONATI:
Yer | N | Sürücü | Ölkə | Komanda | Xal |
1 | 44 | Lyuis Həmilton | Mercedes AMG Petronas Motorsport | 225 | |
2 | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes AMG Petronas Motorsport | 184 | |
3 | 33 | Maks Ferstappen | Aston Martin Red Bull Racing | 162 | |
4 | 5 | Sebastyan Fettel | Scuderia Ferrari | 141 | |
5 | 16 | Şarl Lekler | Scuderia Ferrari | 120 | |
6 | 10 | Pyer Qasli | Aston Martin Red Bull Racing | 55 | |
7 | 55 | Karlos Sayns | McLaren F1 Team | 48 | |
8 | 26 | Daniil Kvyat | Red Bull Toro Rosso Honda | 27 | |
9 | 7 | Kimi Rəykkönen | Alfa Romeo Racing | 25 | |
10 | 4 | Lando Norris | McLaren F1 Team | 22 | |
11 | 3 | Daniel Rikkardo | Renault F1 Team | 22 | |
12 | 18 | Ləns Stroll | Sportpesa Racing Point F1 Team | 18 | |
13 | 20 | Kevin Maqnussen | Rich Energy Haas F1 Team | 18 | |
14 | 27 | Niko Hülkenberq | Renault F1 Team | 17 | |
15 | 23 | Aleksander Elbon | Red Bull Toro Rosso Honda | 15 | |
16 | 11 | Serxio Peres | Sportpesa Racing Point F1 Team | 13 | |
17 | 8 | Roman Qrojan | Rich Energy Haas F1 Team | 8 | |
18 | 99 | Antonio Covinatsi | Alfa Romeo Racing | 1 | |
19 | 88 | Robert Kubitsa | Williams Racing | 1 | |
20 | 63 | Corc Rassell | Williams Racing | 0 |
MÜHƏNDİSLƏR KUBOKU:
Yer | Komanda | Motor | Xal |
1 | Mercedes AMG Petronas Motorsport | Mercedes | 409 |
2 | Scuderia Ferrari | Ferrari | 261 |
3 | Aston Martin Red Bull Racing | Honda | 217 |
4 | McLaren F1 Team | Renault | 70 |
5 | Red Bull Toro Rosso Honda | Honda | 42 |
6 | Renault F1 Team | Renault | 39 |
7 | Sportpesa Racing Point F1 Team | Mercedes | 31 |
8 | Rich Energy Haas F1 Team | Ferrari | 26 |
9 | Alfa Romeo Racing | Ferrari | 26 |
10 | Williams Racing | Mercedes | 1 |