F-1.az xatırladır ki, hər 3 məşq sessiyasının qalibi Ferrari sürücüləri olublar. Mercedes-in 125 illiyinin şərəfinə xüsusi rənglənmiş maşınları bir qədər geri qalıblar.
Bu dəfə Hard, Medium və Soft təkərlər rolunu müvafiq olaraq, C2, C3 və C4 tərkibləri oynayıb. Cümə günü +50 dərəcəyə qədər qızmış asfaltda təkərlər çox isinirdi, bu gün isə sürücülər daha ideal şəraitdə işləyə biliblər.
Birinci sessiyada hamı Soft təkərlərlə trasa çıxıb. Fettel motorun güc itirdiyini bildirib və boksa qayıdıb. Turbində yaranmış problemi dərhal həll etmək mümkün olmayıb və Sebastyan sıralanma turunda iştirak edə bilməyib. O, Avstriyada da güc qurğusunun probleminə görə şənbə gününün həlledici sessiyasını yarımçıq qoymalı olmuşdu. Kvyat boksdan bir qədər təhlükəli çıxıb və Qrojanın maşını son anda kənara çəkməsi toqquşmanın qarşısını alıb. Stüardlar insidenti araşdırıblar və heç kim cəzalandırılmayıb. Protokollara Lekler başçılıq edib – 1:12.229. Fettellə yanaşı, Kubitsa, Rassel, Elbon və Norris mübarizəni dayandırıblar.
İkinci sessiyada Lekler, Ferstappen və Mercedes sürücüləri Medium təkərlərlə boksdan ayrılıblar. Lekler FİA-nın ilk və son döngələr üçün qoyduğu qadağanı pozub – trasdan tam çıxıb və buna görə həmin dövrədəki nəticəsi qeydə ləğv edilib. Ferstappen də motorun güc itirməsindən şikayət edərək boksa qayıdıb, lakin bir qədər sonra yenidən trasa çıxıb, lakin Soft təkərə keçib. Həmiltonun ilk cəhddəki 1:12.149-luq nəticəsi ən sürətli olub. Zaman göstəriciləri xeyli sıx olub. Stroll, Kvyat, Rikkardo, Maqnussen və Covinatsi son mərhələyə keçə bilməyiblər.
Son sessiyada hamı Soft təkərlərlə trasa çıxıb. Lekler yanacaq sistemindəki problemə görə boksdan ayrıla bilməyib və Ferrari-nin hər iki sürücüsü texniki problemlərə görə sıralanma turunu yarımçıq qoymalı olub. Həmilton ilk cəhdində 1:11.767-lik nəticə göstərib. Ferstappen ona 0.346 saniyə uduzsa da, Bottası üstələyə bilib. İlk dördlükdəki sürücülər ikinci cəhdlərində nəticələrini yaxşılaşdıra bilməyiblər.
Lyuis Həmilton mövsümdə dördüncü, karyerasında isə 87-ci poulunu əldə edib. Ferstappen onunla birlikdə ilk cərgədən start alacaq. İkinci cərgədə Bottas və Qasli, onların arxasında isə Rəykkönen və Qrojan qərarlaşacaqlar. Bu, Qasli və Rəykkönen üçün mövsümdə ən yaxşı start mövqeyidir.
Bizi sabah Bakı vaxtı ilə 17:10-da olduqca maraqlı yarış gözləyir…
Yer | N | Sürücü | Komanda | 1-ci sessiya | 2-ci sessiya | 3-cü sessiya | |||||
Yer | Zaman | Dövrə | Yer | Zaman | Dövrə | Zaman | Dövrə | ||||
1 | 44 | Lyuis Həmilton | Mercedes AMG | 3 | 1:12.852 | 7 | 1 | 1:12.149 | 6 | 1:11.767 | 6 |
2 | 33 | Maks Ferstappen | Red Bull | 2 | 1:12.593 | 6 | 5 | 1:12.427 | 5 | 1:12.113 | 6 |
3 | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes AMG | 6 | 1:13.075 | 7 | 4 | 1:12.424 | 6 | 1:12.129 | 6 |
4 | 10 | Pyer Qasli | Red Bull | 4 | 1:12.991 | 6 | 3 | 1:12.385 | 3 | 1:12.522 | 6 |
5 | 7 | Kimi Rəykkönen | Alfa Romeo | 5 | 1:13.066 | 9 | 6 | 1:12.519 | 6 | 1:12.538 | 3 |
6 | 8 | Roman Qrojan | Haas | 9 | 1:13.146 | 8 | 9 | 1:12.769 | 6 | 1:12.851 | 6 |
7 | 55 | Kaslor Sayns | McLaren | 13 | 1:13.221 | 9 | 7 | 1:12.632 | 6 | 1:12.897 | 6 |
8 | 11 | Serxio Peres | Racing Point | 12 | 1:13.194 | 6 | 10 | 1:12.776 | 6 | 1:13.065 | 3 |
9 | 27 | Niko Hülkenberq | Renault | 11 | 1:13.186 | 6 | 8 | 1:12.766 | 6 | 1:13.126 | 3 |
10 | 16 | Şarl Lekler | Ferrari | 1 | 1:12.229 | 5 | 2 | 1:12.344 | 4 | – | 0 |
11 | 99 | Antonio Covinatsi | Alfa Romeo | 10 | 1:13.170 | 9 | 11 | 1:12.786 | 6 | ||
12 | 20 | Kevin Maqnussen | Haas | 7 | 1:13.103 | 6 | 12 | 1:12.789 | 5 | ||
13 | 3 | Daniel Rikkardo | Renault | 8 | 1:13.131 | 6 | 13 | 1:12.799 | 6 | ||
14 | 26 | Daniil Kvyat | Toro Rosso | 15 | 1:13.278 | 9 | 14 | 1:13.135 | 6 | ||
15 | 18 | Ləns Stroll | Racing Point | 14 | 1:13.256 | 9 | 15 | 1:13.450 | 6 | ||
16 | 4 | Lando Norris | McLaren | 16 | 1:13.333 | 9 | |||||
17 | 23 | Aleksander Elbon | Toro Rosso | 17 | 1:13.461 | 9 | |||||
18 | 63 | Corc Rassell | Williams | 18 | 1:14.721 | 11 | |||||
19 | 88 | Robert Kubitsa | Williams | 19 | 1:14.839 | 11 | |||||
20 | 5 | Sebastyan Fettel | Ferrari | 20 | – | 1 |