Adidas və Puma brendləri Audi-nin titul sponsoru olmaq hüququ uğrunda mübahisə edirlər?

Keçən yazda Avropa mətbuatında Adidas şirkətinin artıq Mercedes-lə razılığa gəldiyi və gələn il komandanın sponsoru olacağı barədə məlumatlar yayılmışdı.

Lakin rəsmi təsdiq gəlməyib və artıq məşhur idman geyimləri, ayaqqabı və idman avadanlığı istehsalçısının əslində 2026-cı ildə Formula1-ə gələcək başqa bir komandanın – əlbəttə ki, Audi-nin tərəfdaşı olmaq istədiyi barədə söhbətlər gedir.

Üstəlik, RacingNews365 nəşrinin yazdığına görə, Audi ilə əməkdaşlıq hüququ uğrunda AdidasPuma arasında pərdəarxası mübahisə gedir. Görünür, hələlik üstünlük Adidas-dadır, xüsusilə də rəqib şirkət artıq Ferrari ilə işləyir. Ehtimal olunan sponsor dəstəyinin həcmi ildə 30 milyon dollar qiymətləndirilir.

F-1.az xəbər verir ki, bu ilin əvvəlində Adidas-ın icraçı direktoru Byörn Qulden Bild-ə müsahibəsində şirkətin niyə məhz indi Formula1-ə gəlmək istədiyini izah etmişdi: “ABŞ-də üç yarışın sayəsində bu idman növü hamının gözü qarşısındadır, ona maraq artır və Formula1 çox böyük biznesdir. Biz bir neçə komanda ilə danışıqlar aparırıq, planlarımız əsasən hazırdır, amma mən hələ onları şərh edə bilmərəm. İmkan yaranan kimi bunu edəcəyik”.

Yeri gəlmişkən, Qulden bir neçə komanda ilə danışıqların aparıldığını etiraf etdiyindən, bu, Mercedes ilə mümkün müqavilə barədə şayiələrin yaranmasını izah edir. Lakin görünür, indi də tam müəyyənlik yoxdur – əgər iki alman idman brendinin Audi-nin sponsoru olmaq hüququ uğrunda rəqabəti barədə məlumat həqiqətə uyğundursa.

, , ,

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*