F-1.az bildirir ki, cümə günü məşqləri yağış altında baş tutub – hər iki məşqin protokollarına Həmilton başçılıq edib, Fettel isə qırmızı bayraqlar altında sürətini kifayət qədər azaltmadığı üçün yarışın startında 3 yer itirmək cəzası alıb.
Dünən səhər hava yaxşılaşıb, sürücülər sliklərin effektivliyini ancaq birsaatlıq məşqlərdə dəyərləndirə biliblər – protokollarda ilk sətrləri Ferrari sürücüləri tutublar, amma bütün sürücülər üçün uzun məsafədə təkərlərin işləməsi naməlum qalıb.
Pirelli Ostinə UltraSoft, SuperSoft və Soft tərkiblərini gətirib. Sıralanma turunda mübarizə sıx alınıb. Ferstappen ilk sessiyada asılqanını sındırdığı üçün mübarizədən kənar qalıb və 15-ci yerdən start almalı olub, amma sonra onun maşınında ötürmələr qutusu da dəyişdirildiyi üçün daha 5 yer itirməli olub.
İkinci sessiyada Həmilton, Bottas, Fettel və Rikkardo daha bərk olan SuperSoft tərkibini seçiblər ki, yarışda da bu təkərlərlə start alsınlar. Son sessiyada Həmilton mövsümdə 9-cu poulunu qazanıb – britaniyalı sürücü Fetteli cəmi 0.061 saniyə üstələyib.
Həmilton və Rəykkönen ilk cərgədən start alıblar – Rəykkönen ilk beşlikdə asfaltla daha yaxşı ilişməni təmin edən UltraSoft-la start alan yeganə sürücü olub. Bottas və Rikkardo ikinci cərgədə yer alıblar. Cərimələnmiş Fettel və Okon isə yarışa 3-cü cərgədən yollanıblar. Hər iki Toro Rosso sürücüsü güc qurğusunun elementlərini dəyişdirdiyi üçün Ferstappen 18-ci yerdən start almalı olub.
Startda gözlənildiyi kimi Rəykkönen Həmiltonu qabaqlayıb və liderliyi ələ alıb. Fettel Rikkardoya hücum edib – kiçik təmas nəticəsində almaniyalı sürücü yerində fırlanıb və sonuncu yerlərə düşüb. Stroll Alonsoya, Qrojan isə Leklerə çırpılıb. Bir neçə dövrədən sonra Stroll pit-leyndən keçmək cəzası alıb. Sayns trasdan kənara çıxmaqla üstünlük qazanıb və mövqeyini geri qaytarmadığı üçün 5 saniyəlik cəza alıb.
İlk dövrədəki insidentlərdən sonra 4 sürücü boksa üz tutub, Alonso isə mübarizəni dayandırıb. 2-ci dövrənin sonunda ilk onluq: Rəykkönen – Həmilton – Bottas – Rikkardo – Hülkenberq – Sayns – Okon – Peres – Ferstappen – Maqnussen.
Fettel də sürətlə irəliləyib və 4-cü dövrədə ilk onluğa düşüb, Ferstappen isə bu zaman artıq 7-ciliyə yüksəlib. 7-ci dövrədə Ferstappen Hülkenberqi, Fettel isə Okonu arxada qoyub.
9-cu dövrədə Daniel Rikkardonun maşını güc itirdiyi üçün trasda dayanıb. Onun təxliyəsi üçün virtual təhlükəsizlik maşını rejimi elan olunub. 10-cu dövrədə ilk onluq: Rəykkönen – Həmilton – Bottas – Ferstappen – Hülkenberq – Fettel – Sayns – Okon – Peres – Maqnussen.
11-ci dövrədə Sirotkin, Vandorn, Qasli, Lekler və Stroll boksa yollanıb. 12-ci dövrədə mühəndisi ilə məsləhətləşən Həmilton da yeni təkər dalınca yollanıb – britaniyalı sürücü komanda yoldaşının arxasında trasa qayıdıb.
Bir dövrə sonra yarışa restart verilib və Bottas komanda yoldaşını irəli buraxıb. Lyuis süərtini artırıb və Rəykkönenlə fərqi azaldıb. 21-ci dövrədə rəqibinə çatan Lyuis bir neçə hücum edib, bütün hücumları uğurla dəf edən Kimi 23-cü dövrədə mexaniklərinin qəbuluna üz tutub. Onun ardınca Ferstappen və Okon, daha sonra Bottas və Hülkenberq də yeni təkərlərə keçiblər.
Rəykkönen trasa komanda yoldaşının arxasında qayıdıb və Fettel yeni təkərlərlə olan finlandiyalı sürücünü irəli buraxıb.
25-ci dövrədə Sayns, daha sonra Peres, 27-ci dövrədə isə Fettel pit-stop reallaşdırıblar. 32-ci dövrənin sonunda ilk onluq: Həmilton – Rəykkönen – Ferstappen – Bottas – Fettel – Hülkenberq – Sayns – Okon – Maqnussen – Peres.
32-ci dövrədə Lekler boksda maşınını saxlayaraq mübarizəni dayandırıb. 38-ci dövrədə Həmilton 2-ci dəfə pit-stop edib – bu dəfə britaniyalı sürücü 4-cü yerdə, Bottasla Fettelin arasında trasa qayıdıb. Bottas növbəti dəfə komanda yoldaşını irəli buraxıb. 45-ci dövrənin sonunda ilk onluq: Rəykkönen – Ferstappen – Həmilton – Bottas – Fettel – Hülkenberq – Sayns – Okon – Maqnussen – Peres.
Finişə 6 dövrə qalmış ilk üçlüyü cəmi 2.5 saniyə ayırıb, amma sürət fərqi real ötmə üçün yetərli olmayıb. Bir qədər arxada isə Fettel 4-cü yer uğrunda mübarizədə Bottasa hücumlara başlayıb.
54-cü dövrədə Həmilton təkərləri yeyilmiş Ferstappenə hücum edib, təkər-təkərə mübarizədə Maks öndə qala bilib. 55-ci dövrədə Fettelin Bottasa hücumu uğurlu olub.
Kimi Rəykkönen Ostində finiş xəttini birinci keçərək mövsümdə birinci, karyerasında isə 21-ci qələbəsini qazanıb. Maks Ferstappen 18-ci yerdən start aldığı yarışı 2-ci yerdə başa vurub. Lyuis Həmilton iki pit-stop etdiyi yarışı podiumda, əsas rəqibi Fettelin önündə başa vuraraq üstünlüyünü 70 xala çatdırıb.
Çempionatın müqəddaratı isə gələn həftə baş tutacaq Meksika Qran Prisində həll oluna bilər…
Yer | N | Sürücü | Komanda | Zaman/Fərq | Pit |
1 | 7 | Kimi Rəykkönen | Ferrari | 1:34:18.643 | 1 |
2 | 33 | Maks Ferstappen | Red Bull | + 0:01.281 | 1 |
3 | 44 | Lyuis Həmilton | Mercedes | + 0:02.342 | 2 |
4 | 5 | Sebastyan Fettel | Ferrari | + 0:18.222 | 1 |
5 | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes | + 0:24.744 | 1 |
6 | 27 | Niko Hülkenberq | Renault | + 1:27.210 | 1 |
7 | 55 | Karlos Sayns | Renault | + 1:34.994 | 1 |
31 | Esteban Okon | Racing Point | + 1:39.288 | 1 | |
20 | Kevin Maqnussen | Haas | + 1:40.657 | 1 | |
8 | 11 | Serxio Peres | Racing Point | + 1:41.080 | 1 |
9 | 28 | Brendon Hartli | Toro Rosso | + 1 dövrə | 1 |
10 | 9 | Markus Eriksson | Sauber | + 1 dövrə | 1 |
11 | 2 | Stoffel Vandorn | McLaren | + 1 dövrə | 2 |
12 | 10 | Pyer Qasli | Toro Rosso | + 1 dövrə | 2 |
13 | 35 | Sergey Sirotkin | Williams | + 1 dövrə | 2 |
14 | 18 | Ləns Stroll | Williams | + 2 dövrə | 3 |
* Esteban Okon və Kevin Maqnussen protokollardan xaric ediliblər
Sürətli dövrə: Lyuis Həmilton (Mercedes) — 1:37.392 (40-cı dövrə, 203.783 km/saat).
MÜBARİZƏNİ DAYANDIRANLAR:
Sürücü | Komanda | Dövrə | Səbəb |
Fernando Alonso | McLaren | 1 | qəza |
Roman Qrojan | Haas | 2 | qəza |
Daniel Rikkardo | Red Bull | 8 | elektronika |
Şarl Lekler | Sauber | 31 | mexaniki problemlər |
SÜRÜCÜLƏRİN ÇEMPİONATI:
Yer | N | Sürücü | Ölkə | Komanda | Xal |
1 | 44 | Lyuis Həmilton | Mercedes AMG Petronas Motorsport | 346 | |
2 | 5 | Sebastyan Fettel | Scuderia Ferrari | 276 | |
3 | 7 | Kimi Rəykkönen | Scuderia Ferrari | 221 | |
4 | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes AMG Petronas Motorsport | 217 | |
5 | 33 | Maks Ferstappen | Aston Martin Red Bull Racing | 191 | |
6 | 3 | Daniel Rikkardo | Aston Martin Red Bull Racing | 146 | |
7 | 27 | Niko Hülkenberq | Renault Sport Formula 1 Team | 61 | |
8 | 11 | Serxio Peres | Racing Point Force İndia | 57 | |
9 | 20 | Kevin Maqnussen | Haas F1 Team | 53 | |
10 | 14 | Fernando Alonso | McLaren F1 Team | 50 | |
11 | 31 | Esteban Okon | Racing Point Force İndia | 49 | |
12 | 55 | Karlos Sayns | Renault Sport Formula 1 Team | 45 | |
13 | 8 | Roman Qrojan | Haas F1 Team | 31 | |
14 | 10 | Pyer Qasli | Red Bull Toro Rosso Honda | 28 | |
15 | 16 | Şarl Lekler | Alfa Romeo Sauber F1 Team | 21 | |
16 | 2 | Stoffel Vandorn | McLaren F1 Team | 8 | |
17 | 9 | Markus Eriksson | Alfa Romeo Sauber F1 Team | 7 | |
18 | 18 | Ləns Stroll | Williams Martini Racing | 6 | |
19 | 28 | Brendon Hartli | Red Bull Toro Rosso Honda | 4 | |
20 | 35 | Sergey Sirotkin | Williams Martini Racing | 1 |
MÜHƏNDİSLƏR KUBOKU:
Yer | Komanda | Motor | Xal |
1 | Mercedes AMG Petronas Motorsport | Mercedes | 563 |
2 | Scuderia Ferrari | Ferrari | 497 |
3 | Aston Martin Red Bull Racing | Renault | 337 |
4 | Renault Sport Formula 1 Team | Renault | 106 |
5 | Haas F1 Team | Ferrari | 84 |
6 | McLaren F1 Team | Renault | 58 |
7 | Racing Point Force İndia | Mercedes | 47 |
8 | Red Bull Toro Rosso Honda | Honda | 32 |
9 | Alfa Romeo Sauber F1 Team | Ferrari | 28 |
10 | Williams Martini Racing | Mercedes | 7 |