F-1.az xatırladır ki, dünən sürücülər yağış altında işləyiblər, bu günə meteoroloqlar yağış vəd etsələr də, sıralanma turu quru asfaltda baş tutub.
Ostində ötmə etmək mümkündür, start mövqeyi həlledici əhəmiyyət kəsb etmir – Texasda baş tutmuş 6 yarışın yarısında pouldan start alan sürücü finişdə qələbəyə sevinib, maraqlıdır ki, son iki ildə belə sürücü Lyuis Həmilton olub.
Toro Rosso sürücüləri güc qurğusunun elementlərini dəyişdiklərinə görə sonuncu cərgədən start alacaqlar. Sebastyan Fettel dünənki məşqlərdə qırmızı bayraqlar altında kifayət qədər yavaşlamadığı üçün stüardların qərarı ilə yarışın startında 3 yer itirəcək.
Pirelli Ostinə UltraSoft, SuperSoft və Soft tərkiblərini gətiriblər. Sliklərin yeyilmə dərəcəsini və effektivliyini yalnız bu gün səhər birsaatlıq məşqlərdə qiymətləndirmək mümkün olub. Yarış məsafəsində təkərlərin davranışı hamı üçün müəmmalı qalıb.
Birinci sessiyada hamı trasa UltraSoft-la çıxıb. Ferstappen 15-ci döngədə porebrikə hücum zamanı asılqanını sındırıb – Maks boksa qayıda bilib, göstərdiyi nəticə isə 2-ci sessiyaya keçməyə imkan verib.
Protokollara Lyuis Həmilton başçılıq edib – 1:34.130. Mübarizəni isə Williams və McLaren sürücüləri ilə birlikdə Markus Eriksson dayandırıb.
İkinci sessiyada Həmilton, Bottas, Fettel və Rikkardo trasa daha bərk SuperSoft tərkibi ilə çıxıblar ki, sabah yarışda bu təkərlərlə start alsınlar. Red Bull komandası Ferstappenin maşınında asılqanı vaxtında dəyişə bilməyib və Maks boksu tərk etməyib. Toro Rosso sürücüləri bir dövrə vurduqdan sonra boksa qayıdıblar.
Protokollara Kimi Rəykkönen başçılıq edib – 1:32.884. Toro Rosso sürücüləri və Maksla yanaşı Sayns və Maqnussen üçün mübarizə başa çatıb.
Son sessiyada Həmilton ilk cəhdində protokollara başçılıq edib, amma Fettel ona cəmi 0.088 saniyə uduzub. ikinci cəhdində Mercedes və Ferrari daha da sürətləniblər, amma Həmilton trasın mütləq rekordu ilə yenə də birinci olub – 1:32.237: Fettel əsas rəqibinə cəmi 0.061 saniyə uduzub.
Lyuis Həmilton karyerasında 81-ci, mövsümdə isə 10-cu pouluna sevinib. Sabah onunla bir cərgədən yarışa Kimi Rəykkönen yollanacaq. İkinci cərgədə Bottas və Rikkardo yer alacaqlar. Cərimələnmiş Fettel yarışa 5-ci yerdən başlayacaq.
Yer | N | Sürücü | Komanda | 1-ci sessiya | 2-ci sessiya | 3-cü sessiya | |||||
Yer | Zaman | Dövrə | Yer | Zaman | Dövrə | Zaman | Dövrə | ||||
1 | 44 | Lyuis Həmilton | Mercedes | 1 | 1:34.130 | 5 | 3 | 1:33.480 | 8 | 1:32.237 | 7 |
2 | 5 | Sebastyan Fettel | Ferrari | 3 | 1:34.569 | 5 | 2 | 1:33.079 | 6 | 1:32.298 | 7 |
3 | 7 | Kimi Rəykkönen | Ferrari | 4 | 1:34.703 | 5 | 1 | 1:32.884 | 3 | 1:32.307 | 7 |
4 | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes | 2 | 1:34.518 | 5 | 4 | 1:33.702 | 6 | 1:32.616 | 6 |
5 | 3 | Daniel Rikkardo | Red Bull | 5 | 1:34.755 | 5 | 5 | 1:34.185 | 3 | 1:33.494 | 6 |
6 | 31 | Esteban Okon | Racing Point | 8 | 1:34.876 | 6 | 8 | 1:34.522 | 6 | 1:34.145 | 6 |
7 | 27 | Niko Hülkenberq | Renault | 11 | 1:34.932 | 6 | 10 | 1:34.564 | 5 | 1:34.215 | 7 |
8 | 8 | Roman Qrojan | Haas | 10 | 1:34.892 | 5 | 7 | 1:34.419 | 6 | 1:34.250 | 6 |
9 | 16 | Şarl Lekler | Sauber | 13 | 1:35.069 | 8 | 6 | 1:34.255 | 6 | 1:34.420 | 3 |
10 | 11 | Serxio Peres | Racing Point | 14 | 1:35.193 | 5 | 9 | 1:34.525 | 6 | 1:34.594 | 6 |
11 | 55 | Karlos Sayns | Renault | 9 | 1:34.891 | 6 | 11 | 1:34.566 | 6 | ||
12 | 20 | Kevin Maqnussen | Haas | 12 | 1:34.972 | 6 | 12 | 1:34.732 | 6 | ||
13 | 10 | Pyer Qasli | Toro Rosso | 7 | 1:34.850 | 9 | 13 | – | 4 | ||
14 | 28 | Brendon Hartli | Toro Rosso | 15 | 1:35.206 | 9 | 14 | – | 4 | ||
15 | 33 | Maks Ferstappen | Red Bull | 6 | 1:34.766 | 4 | 15 | – | 0 | ||
16 | 14 | Fernando Alonso | McLaren | 16 | 1:35.294 | 6 | |||||
17 | 35 | Sergey Sirotkin | Williams | 17 | 1:35.362 | 6 | |||||
18 | 18 | Ləns Stroll | Williams | 18 | 1:35.480 | 8 | |||||
19 | 9 | Markus Eriksson | Sauber | 19 | 1:35.536 | 8 | |||||
20 | 2 | Stoffel Vandorn | McLaren | 20 | 1:35.735 | 6 |