Yaponiya Qran Prisi: Yarış

Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +23° C, trasın temperaturu +32° C Red Bull komandasının sürücüləri sıralanma turunda dominantlıq edərək ilk crəgəni […]

Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +23° C, trasın temperaturu +32° C

Red Bull komandasının sürücüləri sıralanma turunda dominantlıq edərək ilk crəgəni qazanmışdılar, amma onların arxasında mübarizə çox gərgin alınmışdı. Şumaherin 10 yer, Batton və Hülkenberqin 5 yer və Vernin 3 yer itirməklə cərimələri peletonu bir qədər də qarışdırmışdı.

Şumaher, Vern və Pik starta Hard tərkibini seçiblər, yerdə qalan sürücülər isə Soft tərkibinə üstünlük veriblər.

Startda Fettel liderliyini qoruya bilib, Kobayaşi Uebberi qabaqlayıb – onların arxasında isə qəza baş verib: çempionatın lideri Alonso Rəykkönenlə kiçik təmasdan sonra trasdan çıxaraq mübarizəni dayandırıb, Qrojan isə Uebberə çırpılıb – hər iki Lotus sürücüsü startda insidentin iştirakçısı olub, Rosberq isə Senna ilə təmasdan sonra maşını saxlamalı olub. Trasa Təhlükəsizlik Maşını (TM) çıxıb. TM-in araxsında ilk onluq: Fettel – Kobayaşi – Batton – Massa – Rəykkönen – Peres – Həmilton – Hülkenberq – Maldonado – Rikkardo. Qrojan, Uebber və Senna boksa yeni burun elementi almağa yollanıblar.

3-cü dövrədə yaraışa restart verilib, Fettel liderliyə davam edib və sürətlə Kamuidən uzaqlaşmağa başlayıb. Peres sancaq döngəsində Həmiltonu keçərək altıncı yerə yüksəlib. Startdakı insidnetə görə Qrojan boksda 10 saniyə gözləməklə cərimələnib. 9-cu dövrədə ilk onluq: Fettel – Kobayaşi – Batton – Massa – Rəykkönen – Peres – Həmilton – Hülkenberq – Maldonado – Rikkardo.

13-cü dövrədə Batton, Rəykkönen, Hülkenberq və di Resta, 14-cü dövrədə Kobayaşi, 15-ci dövrədə Peres, 16-cı dövrədə Həmilton, Maldonado və Senna, 17-ci dövrədə Fettel, Massa, Rikkardo və Şumaher ilk pit-stoplarını gerçəkləşdiriblər. Rəykkönen əvvəlcə Verni, sonra isə Kovalayneni keçməli olub, amma buna baxmayaraq Həmilton və Peresin önündə qalıb. Lyuisin arxasına düşən Serxio yenə də sancaq döngəsində hücum edib, amma bu dəfə xarici radiusda olduğu üçün trasdan çıxıb, çınqıllığa düşüb və mübarizəni dayandırıb. 19-cu dövrədə ilk onluq: Fettel – Massa – Kobayaşi – Batton – Rəykkönen – Həmilton – Hülkenberq – Maldonado – Uebber – Rikkardo.

Senna startdakı insidnetə görə pit-leyndən keçməklə cərimələnib, Şumaher di Restanı keçərək 11-ci yerə yüksəlib.

26-cı dövrədə Uebber ilk planlı pit-stopunu reallaşdırıb. 30-cu dövrədə Rəykkönen ikinci planlı pit-stoplar dalğasına start verib – 31-ci dövrədə Kobayaşi, Həmilton və Hülkenberq təzə təkər dəsti alıblar. Lyuis trasa çıxarkən daxili radiusda qalmaqla Rəykköneni qabaqlaya bilib. 32-ci dövrədə di Resta, 33-cü dövrədə Maldonado təkərlərini dəyişiblər. Kartikeyan isə maşınını boksda saxlayıb və kokpiti tərk edib. 34-cü dövrədə Rikkardo və Senna, 35-ci dövrədə Batton mexaniklərinə qonaq olublar – McLaren-in mexanikləri sağ arxa təkərlə ləngiyiblər. 36-cı dövrədə Massa və Şumaher, 37-ci dövrədə isə Fettel sonuncu dəfə boksa daxil olublar. 39-cu dövrədə ilk onluq: Fettel – Massa- Kobayaşi – Batton – Həmilton – Rəykkönen – Hülkenberq – Maldonado – Uebebr – Rikkardo.

Şarl Pikin maşınında motor imtina edib. Vitaliy Petrov isə mavi bayarqlara məhəl qoymadığı üçün pit-leyndən keçməklə cərimələnib. Fettelin Massa üzərində üstünlüyü 20 saniyəyə çatıb, braziliyalı sürücü üçüncü yerdən kifayət qədər uzaqlaşıb – üçüncü yer uğrunda isə Batton Kobayaşiyə pressinq tətbiq etməyə başlayıb. Mabrizə sonuncu döngəyə qədər davam edib, amma yaponiyalı sürücü ev trasında britaniyalı sürücünü hücum məsafəsinə buraxmayıb.

Sebastyan Fettel startdan finişə qədər liderlik etməklə inamlı qələbə qazanaraq mövsümdə üçüncü, ikinci ardıcıl və karyerasında 24-cü qələbəsini bayram edib. Felipe Massa 2010-cu il Koreya Qran Prisindən sonra ilk podiumunu qazanıb. Kamui Kobayaşi isə uşaqlıq arzusunu reallaşdıraraq vətəni Suzukada yaponiyalılar üçün tarixin üçüncü podiumunu qazınıb.

Alonsonun uğursuzluğu və Fettelin zəfəri titul uğrunda mübarizəni gərginləşdirib – mübarizə isə gələn həftə Koreyada davam edəcək…

Yer Pilot Komanda Motor Vaxt
01 S.Fettel Red Bull Renault 1.28:56.242
02 F.Massa Ferrari Ferrari + 0:20.639
03 K.Kobayaşi Sauber Ferrari + 0:24.538
04 C.Batton McLaren Mercedes + 0:25.098
05 L.Həmilton McLaren Mercedes + 0:46.490
06 K.Rəykkönen Lotus Renault + 0:50.424
07 N.Hülkenberq Force İndia Mercedes + 0:51.159
08 P.Maldonado Williams Renault + 0:52.364
09 M.Uebber Red Bull Renault + 0:54.675
10 D.Rikkardo Toro Rosso Ferrari + 1:06.919
11 M.Şumaher Mercedes AMG Mercedes + 1:07.769
12 P.di Resta Force İndia Mercedes + 1:23.460
13 J.E.Vern Toro Rosso Ferrari + 1:28.645
14 B.Senna Williams Renault + 1:28.709
15 H.Kovalaynen Caterham Renault + 1 dövrə
16 T.Qlok Marussia Cosworth + 1 dövrə
17 V.Petrov Caterham Renault + 1 dövrə
18 P.de la Rosa HRT Cosworth + 1 dövrə
19 R.Qrojan Lotus Renault + 2 dövrə
Ş.Pik Marussia Cosworth
N.Kartikeyan HRT Cosworth
S.Peres Sauber Ferrari
F.Alonso Ferrari Ferrari
N.Rosberq Mercedes AMG Mercedes

Sürətli dövrə: Sebastyan Fettel (Red Bull) – 1:35.774 (52-ci dövrə).

Turnir cədvəli:

Yer Pilot Komanda Motor Xal
01 F.Alonso Ferrari Ferrari 194
02 S.Fettel Red Bull Renault 190
03 K.Rəykkönen Lotus Renault 157
04 L.Həmilton McLaren Mercedes 152
05 M.Uebber Red Bull Renault 134
06 C.Batton McLaren Mercedes 131
07 N.Rosberq Mercedes AMG Mercedes 93
08 R.Qrojan Lotus Renault 82
09 F.Massa Ferrari Ferrari 69
10 S.Peres Sauber Ferrari 66
11 K.Kobayaşi Sauber Ferrari 50
12 P.di Resta Force İndia Mercedes 44
13 M.Şumaher Mercedes AMG Mercedes 43
14 N.Hülkenberq Force İndia Mercedes 37
15 P.Maldonado Williams Renault 33
16 B.Senna Williams Renault 25
17 J.E.Vern Toro Rosso Ferrari 8
18 D.Rikkardo Toro Rosso Ferrari 7
19 T.Qlok Marussia Cosworth 0
20 H.Kovalaynen Caterham Renault 0
21 V.Petrov Caterham Renault 0
22 J.D’Ambrozio Lotus Renault 0
23 Ş.Pik Marussia Cosworth 0
24 N.Kartikeyan HRT Cosworth 0
25 P.de la Rosa HRT Cosworth 0

Mühəndislər Kuboku:

Yer Komanda Motor Xal
01 Red Bull Renault 324
02 McLaren Mercedes 283
03 Ferrari Ferrari 263
04 Lotus Renault 239
05 Mercedes AMG Mercedes 136
06 Sauber Ferrari 116
07 Force İndia Mercedes 81
08 Williams Renault 58
09 Toro Rosso Ferrari 15
10 Marussia Cosworth 0
11 Caterham Renault 0
12 HRT Cosworth 0

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Yaponiya Qran Prisi: Yarış

Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +24° C, trasın temperaturu +36° C Suzukaya Sebastyan Fettel titul uğrunda mübarizədə bir rəqiblə gəlmişdi, amma […]

Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +24° C, trasın temperaturu +36° C

Suzukaya Sebastyan Fettel titul uğrunda mübarizədə bir rəqiblə gəlmişdi, amma əgər almaniyalı sürücüyə mövsümün sonuna qədər cəmi bir xal qazanmaq kifayət idisə, Censon Batton yerdə qalan bütün beş yarışda qələbə qazanmalı idi. Hər iki titula namizəd birinci cərgədən start alırdı – sıralanma turunda sürücüləri cəmi 0.009 saniyə ayırmışdı.

Şənbə günü komandalar təkərlərə qənaət ediblər – Suzukada təkərlərin yeyilməsi gözlənilməz dərəcədə güclü olub. Start qəzasız ötüşüb. Fettel Battonun hücumunu sonadək dəf etməklə, onu otluğa sıxışdırıb və Həmilton ikinciliyə yüksəlib. Buemi 4 mövqe qazanıb, Senna o qədər itirib, Kobayaşi 5 mövqe geriləyib. 3-cü dövrədə Fettelin Həmilton üzərində üstünlüyü 2 saniyəyə çatıb.

6-cı dövrədə Alonso Massanı keçərək beşinci olub, Bruno isə daha iki mövqe itirib, Liutsi trasdan çıxsa da, problemsiz trasa qayıda bilib.

8-ci dövrədə Batton Həmiltonu keçib – Lyuisin maşınında təkər deşilib və sürücü boksa tələsib. 9-cu dövrədə Fettel və Şumaher, 10-cu dövrədə Batton, Alonso, Uebber və Kobayaşi təkərlərini dəyişiblər. 12-ci dövrədə Massa və Buemi pit-stop gerçəkləşdiriblər, amma Sebastyenin mexanikləri ön sağ təkəri yaxşı bağlamadıqları üçün sürücü yarışı dayandırmalı olub. Birinci pit-stopdan sonra Fettel liderliyini saxlayıb, Alonso isə Həmiltonu qabaqlayıb.

20-ci dövrədə Fettel və Uebber yenidən mexaniklərinin qonağı olublar, 21-ci dövrədə isə pitdən çıxan Batton liderliyi ələ alıb. 22-ci dövrədə Alonso və Həmilton, 23-cü dövrədə isə Massa pit-stopa gediblər. Nəticədə Mark Felipeni, Felipe isə Lyuisi qabaqlayıb.

24-cü dövrədə trasa Təhlükəsizlik maşını (TM) çıxıb – Lyuislə Felipenin mübarizəsi nəticəsində Ferrari-nin ön qanadının bir elementi və Mixaellə Markın mübarizəsi nəticəsində Mercedes-in daha bir elementi trasda qalaraq sürücülərə maneçilik törətdiyi üçün yarışın direktoru Çarlı Uaytinq belə radikal qərar qəbul edib.

Şumaher, di Resta, Kobayaşi, Barrikello, Rosberq, Trulli, Liutsi və D’Ambrozio təkərlərini dəyişiblər. Restartda Batton liderliyini saxlayıb, Petrov iki mövqe itirib. 31-ci dövrədə Petrov di Resta və Rosberqi üstələyib. Beş dövrə ərzində Censon Sebastyandan 2.5 saniyə uzaqlaşıb.

34-cü dövrədə Fettel, 35-ci dövrədə Uebber, 36-cı dövrədə Həmilton, 37-ci dövrədə Batton və 38-ci dövrədə Alonso sonuncu pit-stoplarını reallaşdırıblar. Alonso trasa Fettelin önündə qayıdıb, Həmilton isə əvvəlcə Massanı, sonra isə Rosberqi arxada qoyub.

Fettel Alonsoya bir neçə hücum etsə də, ispaniyalı sürücü məharətlə müdafiə olunub. Petrov di Resta və Kobayaşini keçərək onluğa qayıdıb, sonra isə Sutili də arxada qoyub. Rosberq də son dövrələrdə yaddaqalan ötmələr edərək, 23-cü yerdən start almasına baxmayaraq, onluğa daxil olub.

Censon Batton mövsümdə 3-cü və karyerasında 12-ci qələbəsini qazanıb – britaniyalı sürücü turnir cədvəlində ikinci yerini möhkəmlədib. Birinci yerdə olan Fettel isə artıq əlçatmazdır – titulun taleyi yenə də Suzukada həll olunub və Sebastyan tarixin ən gənc ikiqat dünya çempionu olub. Mühəndislər Kubokunun qalibi isə yaxın yarışlarda bəll olacaq…

Yer Pilot Komanda Motor Vaxt
01 C.Batton McLaren Mercedes 1.30:53.427
02 F.Alonso Ferrari Ferrari + 0:01.160
03 S.Fettel Red Bull Renault + 0:02.006
04 M.Uebber Red Bull Renault + 0:08.071
05 L.Həmilton McLaren Mercedes + 0:24.268
06 M.Şumaher Mercedes GP Mercedes + 0:27.120
07 F.Massa Ferrari Ferrari + 0:28.240
08 S.Peres Sauber Ferrari + 0:39.377
09 V.Petrov Lotus Renault GP Renault + 0:42.607
10 N.Rosberq Mercedes GP Mercedes + 0:44.322
11 A.Sutil Force İndia Mercedes + 0:54.447
12 P.di Resta Force İndia Mercedes + 1:02.326
13 K.Kobayaşi Sauber Ferrari + 1:03.705
14 P.Maldonado Williams Coswort + 1:04.194
15 X.Algersuari Toro Rosso Ferrari + 1:06.623
16 B.Senna Lotus Renault GP Renault + 1:12.628
17 R.Barrikello Williams Cosworth + 1:14.191
18 H.Kovalaynen Team Lotus Renault + 1:27.824
19 Y.Trulli Team Lotus Renault + 1:36.140
20 T.Qlok Marussia Virgin Cosworth + 2 dövrə
21 J.D’Ambrozio Marussia Virgin Cosworth + 2 dövrə
22 D.Rikkardo Hispania Cosworth + 2 dövrə
23 V.Liutsi Hispania Cosworth + 3 dövrə
S.Buemi Toro Rosso Ferrari

Sürətli dövrə: Censon Batton (McLaren) – 1:36.568 (52-ci dövrə).

Turnir cədvəli:

Yer Pilot Komanda Motor Xal
01 S.Fettel Red Bull Renault 324
02 C.Batton McLaren Mercedes 210
03 F.Alonso Ferrari Ferrari 202
04 M.Uebber Red Bull Renault 194
05 L.Həmilton McLaren Mercede 178
06 F.Massa Ferrari Ferrari 90
07 N.Rosberq Mercedes GP Mercedes 63
08 M.Şumaher Mercedes GP Mercedes 60
09 V.Petrov Lotus Renault GP Renault 36
10 N.Haydfeld Lotus Renault GP Renault 34
11 A.Sutil Force İndia Mercedes 28
12 K.Kobayaşi Sauber Ferrari 27
13 P.di Resta Force İndia Mercedes 20
14 X.Algersuari Toro Rosso Ferrari 16
15 S.Peres Sauber Ferrari 13
16 S.Buemi Toro Rosso Ferrari 13
17 R.Barrikello Williams Cosworth 4
18 B.Senna Lotus Renault GP Renault 2
19 P.Maldonado Williams Coswort 1
20 P.de la Rosa Sauber Ferrari 0
21 Y.Trulli Team Lotus Renault 0
22 H.Kovalaynen Team Lotus Renault 0
23 V.Liutsi Hispania Cosworth 0
24 J.D’Ambrozio Marussia Virgin Cosworth 0
25 T.Qlok Marussia Virgin Cosworth 0
26 N.Kartikeyan Hispania Cosworth 0
27 D.Rikkardo Hispania Cosworth 0
28 K.Çandhok Team Lotus Renault 0

Mühəndislər Kuboku:

Yer Komanda Motor Xal
01 Red Bull Renault 518
02 McLaren Mercedes 388
03 Ferrari Ferrari 292
04 Mercedes GP Mercedes 123
05 Lotus Renault GP Renault 72
06 Force İndia Mercedes 48
07 Sauber Ferrari 40
08 Toro Rosso Ferrari 29
09 Williams Cosworth 5
10 Team Lotus Renault 0
11 Hispania Cosworth 0
12 Marussia Virgin Renault 0

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*