Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +28° C, trasın temperaturu +41° C
Monsa uik-endi hələlik yağışsız ötüşür, komandalar və sürücülər sıralanma turuna tam ahzırlaşa biliblər və bu gün səhər nəticələr olduqca sıx alınmışdı.
Sebastyan Fettelin səhər maşınında yenə də generator sıradan çıxıb, sıralanma turuna qədər maşına yeni generator qoyulub.
Sıralanma turuna qədər iki sürücü cərimə olunub – Pastor Maldonado keçən həftə Spada falstart və Timo Qlokla insidentə görə 10 yer itirməklə cəzalandırılmışdı, Pol di Restanın maşınında isə artıq Monsada ötürmələr qutusu dəyişdirilmişdi.
Birinci sessiyanın əvvəlində Hülkenberqin maşınında ötürmələr qutusu sıradan çıxıb, onunla birlikdə “yeni” komandaların sürücüləri mübarizəni dayandırıblar. Protokollara isə Fernando Alonso başçılıq edib – 1:24.175. İkinci sessiyada nəticələr çox sıx olub, protokollara yenə də Alonso başçılıq edib – 1:24.242, ilk onluq isə yarım saniyəyə yerləşib. Mübarizəni Uebber, Maldonado, Peres, Senna, Rikkardo, D’Ambrozio və Vern dayandırıblar.
Sonuncu sessiyada Həmilton elə ilk cəhdində gözəl nəticə göstərib – 1:24.010 və bu nəticəni heç kim yaxşılaşdıra bilməyib. Batton ikinci nəticə ilə McLaren-ə birinci cərgəni tam təmin edib. Mövsümdə ilk dəfə Massa Alonsonu qabaqlaya bilib, düzdür, ispaniyalı sürücünün maşınında stabilizator sıradan çıxıb.
Yer | Pilot | Komanda | Motor | I sessiya | II sessiya | III sessiya | |||
Yer | Vaxt | Yer | Vaxt | Vaxt | Fərq | ||||
01 | L.Həmilton | McLaren | Mercedes | 02 | 1:24.211 | 04 | 1:24.394 | 1:24.010 | – |
02 | C.Batton | McLaren | Mercedes | 03 | 1:24.672 | 02 | 1:24.255 | 1:24.133 | + 0.123 |
03 | F.Massa | Ferrari | Ferrari | 06 | 1:24.882 | 05 | 1:24.505 | 1:24.247 | + 0.237 |
04 | P.di Resta | Force İndia | Mercedes | 05 | 1:24.875 | 03 | 1:24.345 | 1:24.304 | + 0.294 |
05 | M.Şumaher | Mercedes AMG | Mercedes | 12 | 1:25.302 | 07 | 1:24.675 | 1:24.540 | + 0.530 |
06 | S.Fettel | Red Bull | Renault | 07 | 1:25.011 | 09 | 1:24.687 | 1:24.802 | + 0.792 |
07 | N.Rosberq | Mercedes AMG | Mercedes | 04 | 1:24.689 | 06 | 1:24.515 | 1:24.833 | + 0.823 |
08 | K.Rəykkönen | Lotus | Renault | 10 | 1:25.151 | 10 | 1:24.742 | 1:24.855 | + 0.845 |
09 | K.Kobayaşi | Sauber | Ferrari | 13 | 1:25.317 | 08 | 1:24.683 | 1:25.109 | + 1.099 |
10 | F.Alonso | Ferrari | Ferrari | 01 | 1:24.175 | 01 | 1:24.242 | 1:25.678 | + 1.668 |
11 | M.Uebber | Red Bull | Renault | 14 | 1:25.556 | 11 | 1:24.809 | – | – |
12 | P.Maldonado | Williams | Renault | 08 | 1:25.103 | 12 | 1:24.820 | – | – |
13 | S.Peres | Sauber | Ferrari | 11 | 1:25.300 | 13 | 1:24.901 | – | – |
14 | B.Senna | Williams | Renault | 09 | 1:25.135 | 14 | 1:25.042 | – | – |
15 | D.Rikkardo | Toro Rosso | Ferrari | 16 | 1:25.728 | 15 | 1:25.312 | – | – |
16 | J.D’Ambrozio | Lotus | Renault | 17 | 1:25.834 | 16 | 1:25.408 | – | – |
17 | J.E.Vern | Toro Rosso | Ferrari | 15 | 1:25.649 | 17 | 1:25.441 | – | – |
18 | H.Kovalaynen | Caterham | Renault | 18 | 1:26.382 | – | – | – | – |
19 | V.Petrov | Caterham | Renault | 19 | 1:26.887 | – | – | – | – |
20 | T.Qlok | Marussia | Cosworth | 20 | 1:27.039 | – | – | – | – |
21 | Ş.Pik | Marussia | Cosworth | 21 | 1:27.073 | – | – | – | – |
22 | N.Kartikeyan | HRT | Cosworth | 22 | 1:27.441 | – | – | – | – |
23 | P.de la Rosa | HRT | Cosworth | 23 | 1:27.629 | – | – | – | – |
24 | N.Hülkenberq | Force İndia | Mercedes | 24 | – | – | – | – | – |