Sabah sərbəst yürüşlər başlamazdan əvvəl FİA komandaları diffuzorun işində işlənmiş qazaların enerjisindən istifadəyə qoyulmuş məhdudiyyətin son versiyası ilə tanış edəcək.
İki həftə əvvəl Valensiyada yarışların direktoru və FİA-nın nümayəndəsi Çarli Uaytinq qəti olaraq bildirmişdi – akseleratorun buraxılmış pedalı zamanı işlənmiş qazaların axını səviyyəsi maksimum kəmiyyətin 10%-ni keçməməlidir, amma bu məhdudiyyət motorların etibarlılığına təsir etməməlidir.
Bu gün səhər komandalar FİA-dan yeni təlimat alıblar – Renault motorlarının müştəriləri üçün bu məhdudiyyət səviyyəsi 50% müəyyənləşdirilib. Məlum olub ki, məhdudiyyətlərə qədər Red Bull maşınlarında qazların axını 45% səviyyəsində imiş, ona görə də yeni təlimat komandalar tərəfindən birmənalıq arşılanmayıb.
Bu gün gecə FİA toplanmış məlumatları təhlil edəcək və kompromis tapmağa çalışacaq, səhər isə komandalar yeni təlimat alacaqlar…